Koala-84

Suositelkaa hyvää näppyvoidetta!

28 posts in this topic

Aikuisiän aknesta kärsivä pitsanaama täällä hei (: Itse uskon reseptilääkkeisiin, kun tuntuu, ettei mitkään teepuuöljyt, perus puhdistusaineet tai hammastahnat riitä, kun kyseessä on kunnon ihosairaus (toki on hyvä käyttää jotain perushoitoa). Reseptilääkevoiteista on tullut testattua nyt juurikin keskustelussa aikaisemmin mainuttu Dalacin, lisäksi klindamysiiniantibiootin ja bentsoyyliperoksidin (Basiron) yhdistelmävalmiste, Skinoren, Differin (retinoidi) sekä retinoidin ja klindamysiiniabtibiootin yhdistelmävalmiste. Että siitä vaan kyselemään lääkäriltä reseptiä ja testailemaan, mikä omaan naamaan parhaiten auttaa.

Lisäksi suun kautta on testattu akneen e-pillerit, antibioottikuurit ja viimeisimpänä Roaccutan, mutta tämä OT:na tässä voidekeskustelussa. Tää aihe on sydäntä lähellä, eli saapi kysellä tarkempiakin käyttökokemuksia, jos kiinnostaa (:

Minulla on herkkä/hieman atooppinen iho ja olen käyttänyt näppyihin puhdasta Frantsilan teepuuöljyä. Vaikka tuntuu ja tuoksuu jytyltä niin iho ei ole ärtynyt ollenkaan, mistä olin tosi yllättynyt! Toimii loistavasti myös pieniin stressi/hormoninäppyihin :) vanupuikolla riittää kun levittää, ei kannata lotrata..Jos on nuha niin nenäkin aukeaa samantien ;)