Mintsu

Millä konstilla kestävimmät kiharat?

36 viestiä aiheessa

Eli siis millä tavalla kiharoista saa kaikkein kestävimmät?

Onko paras konsti käyttää rautaa, lämpörullia, tavallisia rullia vai jotain muuta kikkaa vai sekaisin näitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kampaaja todennäköisesti laittaa mulle tavalliset samettipäällysteiset papiljotit  :D Ja ne laitetaan edellisenä iltana nihkeänmärkään tukkaan (joka on juuri pesty EIKÄ SAA laittaa hoitoainetta) tujun kampausnesteen kanssa. Eli olennaista on a) ei hoitoainetta joka litistää kampauksen B) rullat on niin kauan päässä että tukka on ihan täysin kuiva ja c) kunnon kampausneste.

Tai näin mulle sanottiin. Mulla pitkä, paksu ja oikukas luonnontaipuisa tukka ja siihen tarttis laittaa kiharat jotka kestää koko päivän.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No me testattiin mun kampaajan kanssa eri vaihtoehtoja ja parhaiten kesti sellaset eräänlaiset sormikiharat, jotka siis tehtiin kiharrinraudalla ja kiinnitettiin sitten pinneillä tai jollain. Alla oli tietty jotain kampausnestettä. Sitten istuin aika pitkään kuumennusmyssyn alla ja lopuks kiharoihin ruiskutettiin jotain kosteussuojaa (koska oli sateinen päivä). Ne oli tosi kestävät ja elävän oloiset kiharat, ei mitään lakkamöykkyjä siis. Kuvia on tuolla mun päikyssä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on paksu tukka pyllyyn asti, ja hääpäivänä oli kiharat. Tukka pestiin ja kuivattiin, kampausnestettä ja tosi ohuille lämpörullille tukka. Päälle vielä lakkaa. Hyvin kesti, tottakai illan mittaa suoristu, koska tukka painaa aika paljon, mutta hyvältä näytti silti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kampaaja kovasti epäili miten pysyy, mutta kokeili sitten vaan pötköpaplareilla. Levitti eka vähän muotovaahtoa hiuksiin rullasi ja sitten vaan odotettiin kuivumista. Tulos kesti hyvin jopa yön yli. Hiukseni yltävät pitkälle alaselkään joten kyllä niissäkin painoa löytyy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kuvia esimerkiksi juuri noista sormikiharoista? Kuinka pientä ja säännöllistä kiharaa sillä menetelmällä tulee?  Haluaisin elävän näköiset kiharat, kuten Dharma kehui saaneensa, en vaan onnistu löytämään hänen päiväkirjaansa.  Muutkin laittakaa kuvia kestävistä kiharoistanne!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitan häihin isot kiharat ja jotenkin taakse kiinni, niin ettei ole silmillä. Minulla on ristiselkään asti ulottuvat paksut hiukset. Kiharatkin voi kuitenkin olla todella monenlaiset. Olisiko kuvia kiharakampauksista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nostetaan, lisää kuvia!!  :D

itse kanssa sellaista keijuikaishenkeä haeskelen, johon kuuluu kihara tukka..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään