Jump to content
Naimisiin.info

Sri Lanka/Malediivit


pörrö

Recommended Posts

Guest HelinaKeiju

Shoppailemisesta: Kuala Lumpur on edullisempi kun Singapore (mieletön eläintarha) tai Dubai (Suomen hinnat mutta muuten näkemisen arvoinen paikka) mutta sieltä taitaa tosiaan mennä harvemmin lentoja Maleen. Mutta me esim. mentiin sitä kautta juuri osittain sen shoppailun takia. Ostoskeskukset KL:ssä on melkein kuin jenkkilässä :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Katselin tuossa huvikseni tuon matkatoimiston sivuja joka myy Malediivin matkoja

http://www.maldivesdirect.uk.com

Matkat olivat ihan koht. edullisia alle 3000 € 2 henkeä 13 vrk Kuredulla esim. Jacuzzi Beach Villasissa.

Lento lähtisi Heathrow:lta Lontoosta ja sinne pääsisi Suomesta varmaankin koht. edullisesti.

Mutta arvelluttaa vähän tuo matkatoimisto. Sillä oispa kiva maksaa tuo matka ja rahat menis tuhkatuuleen.

Mitä mieltä te muut olette?

Kateellinen Hessulle.....sä pääset niin pian tuonne Paratiisiin... ;)

Link to comment
Share on other sites

Katselin tuossa huvikseni tuon matkatoimiston sivuja joka myy Malediivin matkoja

http://www.maldivesdirect.uk.com

Matkat olivat ihan koht. edullisia alle 3000 € 2 henkeä 13 vrk Kuredulla esim. Jacuzzi Beach Villasissa.

Lento lähtisi Heathrow:lta Lontoosta ja sinne pääsisi Suomesta varmaankin koht. edullisesti.

Mutta arvelluttaa vähän tuo matkatoimisto. Sillä oispa kiva maksaa tuo matka ja rahat menis tuhkatuuleen.

Mitä mieltä te muut olette?

Kateellinen Hessulle.....sä pääset niin pian tuonne Paratiisiin... ;)

Niinpä, kyllähän se aina arveluttaa maksaa noinkin isoja summia kun ei ole varma mitä siellä toisessa päässä on  ::) Mä en ehkä uskaltais riskeerata, vaikka luultavasti kaikki meniskin ihan hyvin.

Tosi edullinen kyllä toi matka maldivesdirektin kautta  :o

Toi Saksan Tjaereborg on varmasti ainakin ihan luotettava matkatoimisto, iso ja tunnettu nimi. Eikö sieltä löydy teille vaihtoehtoa? Palvelu siellä on aivan mieletöntä! Vastaus sähköpostiin tulee lähes poikkeuksetta saman päivän aikana! Ja lentoja Saksaan saa hyvinkin edullisesti.

Älä ole kade, kyllä se teidänkin vuoro tulee  :-* Varotan vaan jo etukäteen, Malediiveihin tulee himo  ;D

Link to comment
Share on other sites

Kirsus...Kävin huvikseni tekemässä haun Tjaereborgin sivuilla kahden viikon matkasta puolihoidolla....

Kuredulle, Lohifushille, Meerulle ja Sun Islandille pääsee kaikkiin reilusti alle kolmella tonnilla! Hinnat on 2600 eurosta 2800 euroon! Ja jos ottaa täysihoidon, niin sitten hinta menee tonne reippaaseen kolmeen tonniin.

Eli kyllä sieltäkin matka irtoaa ihan yhtä halvalla  :)

Link to comment
Share on other sites

Tuossa oli kyllä täysihoito myös siinä mun hinnassa...ja silti se hinta jäi noin 2900 € riippuen tietysti punnan kurssista.

Jaaaa.....no sitten se kyllä on vielä paljon halvempi kun Tjaereborg. Kannattaahan sieltä vaikka pyytää tarjous ja vähän haistella minkälainen pulju se on. Lukea tarkkaan kaikki matkustusehdot ym.

TJ 37  8)

Link to comment
Share on other sites

Täällä kuusi viikkoa lähtöön 8)

See you in paradise  8) Norkoillaan siellä laiturilla sitten ja arvaillaan keitä te mahdatte olla  ;) Nerdinna ja mies me jo tunnetaankin  :-X

Sanos vielä Smirre se tarkka päivä kun saavutte saarelle? Mietin vaan, että onko teillä Ja Nerdinnalla miehineen sama saapumispäivä  ::)

Link to comment
Share on other sites

Jep synttäreitä vietetty ankaran uupumuksen ja flunssan  :( parissa, olin eilen ystäväni häissä :-X kaasona  ja nyt alkaa toipuminen kohti omia häitä :-X :-X.

Me lähdetään Kuredulle Saksasta 11.10 joten ollaan perillä ilmeisestikin 12.10. :P Olen hiukan pihalla... Me ollaan ne kalkkilaivan kapteenit eka päivä ja seuraavana päivänä ne punaiset ravut 8) eli varmasti helposti ollaan tunnistettavissa...

Link to comment
Share on other sites

Jep synttäreitä vietetty ankaran uupumuksen ja flunssan  :( parissa, olin eilen ystäväni häissä :-X kaasona  ja nyt alkaa toipuminen kohti omia häitä :-X :-X.

Me lähdetään Kuredulle Saksasta 11.10 joten ollaan perillä ilmeisestikin 12.10. :P Olen hiukan pihalla... Me ollaan ne kalkkilaivan kapteenit eka päivä ja seuraavana päivänä ne punaiset ravut 8) eli varmasti helposti ollaan tunnistettavissa...

Paranemista  :-* Flunssaa sairastellaan täälläkin  :P

Tulkaahan sitten vetämään hihasta (tai bikinin naruista  ;) ) kun bongaatte meidät. Oliks teillä kanssa bungalow -majoitus? Siinä tapauksessa syödään samassa ravintolassa. Kannattaa muuten sitten varautua siihen, että joutuu jonkun toisen pariskunnan kanssa samaan pöytään. Privaattipöydät on siellä aika nihkeessä  :-/ Me oltiin viimeks sellasen sveitsiläisen nuorenparin kanssa, mutta sitten ne erotti meidät kun huomas, ettei juttu oikein luista  ;D On vähän ruosteessa toi saksa  ::)

Mutta varmaan tunnistetaan toisemme helposti, ei siellä varmaan kovin moni suomea molota  ::)

Link to comment
Share on other sites

Moikka Smirre!

Muistelinkin, että joku muukin naikkari oli lähdössä Kuredulle lokakuussa mun ja Hessun lisäksi. Siellä nähdään! Me tosiaan tullaan viikko teidän jälkeen. Asutaan beach villassa, joten tottakai toivotaan, että tekin asuisitte, niin saataisiin suomenkielistä pöytäseuraa. ;) Lennetään Tjäreborgilla Münchenin kautta.

Tässä pitäisi yhdet häät vielä järkätä ja juhlia ennen lähtöä, joten ihan hirveää matkakuumetta en ole kerennyt kehittämään, toisin kuin Hessu. :D

Tekin olette ilmeisesti ensikertalaisia Kuredulla? Me ainakin valittiin häämatkakohde vähän niinkuin sen perusteella, että tuo on niin kallis paikka, että tuonne ei toista kertaa pääse. Mutta näköjään on täällä tokakertalaisiakin. ;) Ja jotain juttuja olen kuullut / lukenut, että jotkut on jääneet niin koukkun että ovat käyneet pitkälti toistakymmentä kertaa. Pitäisi laittaa varoitus:

Häämatka Kuredulle aiheuttaa riippuvuutta ja vaarantaa perheesi taloudellisen tilanteen loppuiäksesi.

P.S.  ;D

Link to comment
Share on other sites

moi

me asustetaan bungalowissa... ja häät olis myös tässä meilläkin vielä järjestettävänä! 6 viikkoa enää aikaa eikä ole vielä omiin häihin juuri ehtinyt panostaa, voi meidän kaaso raukat ;) eikä onneks ole kauheasti ehtinyt reissuakaan vielä kuumeilemaan!

Meillä häämatkakohteena molemmilla oli ehdottomasti Malediivit, itseasiassa asia oli kummankin taholta päätetty jo ennen kuin tapasimme :D Onneksi päädytään siis samaan paikkaan sulhon kanssa häämatkalle ;D ;D

Häiden ajankohtakin määräytyi siis sen mukaan koska on hyvä lähteä sinne ja tietenkin koska toinen lomaviikko osuu syyslomalle..

Ensin oli ajatuksena karata sinne ja mennä siellä naimisiin, mutta kun se uskonnollisista syistä ei onnistunut päätimme pitää kunnon häät ( tosin ilman kirkkoa) :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

me asustetaan bungalowissa...

No höh, me saadaan siis ilmeisesti saksankielistä pöytäseuraa. :P

Joo, häiden ajankohta määräytyi sen perusteella, että halutaan pois Suomesta inhottavimpaan vuodenaikaan. Marraskuu olisi varmaan vielä inhottavampi, mutta ei nyt jaksettu odotella sinne asti.  :)

Ei meidän häissä ihan kauheasti ole järjestelyjä ollut, hyvää ruokaa ja paljon viiniä, mitä me muuta muka tarvittaisiin. Kaasoa ja muita kavereita vaivataan niin vähän kuin mahdollista.

Onneksi päädytään siis samaan paikkaan sulhon kanssa häämatkalle ;D ;D

Joo, se on hyvä juttu! ;D

Ilman kirkkoa mekin juhlitaan, mutta muuten varsin perinteisin menoin. Ja ensin harkittiin mekin karkaamista, mutta olisi se saattanut sitten kuitenkin myöhemmin kaduttaa. Toisaalta, häiden hinnalla pääsisi toisenkin kerran Malediiveille...

Link to comment
Share on other sites

Kirjottelin eilen jo listaa matkalle mukaan otettavista tavaroista  ;) Ja pitkähän siitä tuli. Vaikka nyt tiedetään, mitä sinne ei todellakaan kannata ottaa mukaan.

Älkää missään tapauksessa varatko mukaan kenkiä! Meillä oli viime kerralla mukana molemmilla varmaan neljät parit ja ei niitä kertaakaan käytetty. Ainoot mitkä kannattaa ottaa, on jotkut sandaalit, joita tarttee retkillä esim. paikallissaarilla. Kukaan siellä saarella ei käytä kenkiä, koska kaikki lattiat on hiekkaa. Huomas aina, ketkä oli saarella ekaa päivää, niillä oli lenkkarit ja tennissukat  ;D Mutta siis esim. korkkareita siellä on ihan mahdotonta käyttää.

Ja toinen turhaan tilaa vievä juttu on pyyhkeet. Meillä oli viimeks mukana isot rantapyyhkeet. Saarelta saa normaalipyyhkeet suihkua varten ja lisäks isot rantapyyhkeet, jotka voi vaihtaa niin moneen kertaan päivässä kun huvittaa.

Tasan 5 viikkoa enää   8)

Link to comment
Share on other sites

Muistatko Hessu pystyykö siellä missään tyhjentämään digikameran muistikorttia esim polttamalla cd:lle?

Siellä on pieni valokuvausliike, josta saa ostaa filmirullia, vedenalaisia kameroita ym. kuvaukseen liittyvää. Siellä voi myös teettää valokuvia filmirullasta. Mutta en yhtään muista onko siellä tollasta mahdollisuutta  ::) Voithan lähettää saarelle sähköpostia ja kysyä!

Mä ratkaisin asian niin, että ostin 1 megan muistikortin, mahtuu lähemmäs 1000 kuvaa, riittänee  ;D

Link to comment
Share on other sites

Meille tuli tänään varmistus Tjaereborgilta, että loppumaksu viimeistä senttiä myöten on mennyt perille  :D Liput tulee sitten pari viikkoa ennen lähtöä.

Multa ratkee kohta housut, oon ihan hiukka tohkeissani  ;D  :D  ;D  ;)  :D  ;D  ;)  :)  8)  :D  8)

Link to comment
Share on other sites

Kotoa lähtöön  ;) Se on yhtä juhlaa jo se kun pääsee lähtemään  ;D

Vai niin. ;) Itse en erityisemmin rakasta mannertenvälisiä lentoja, mutta makuja on monia...

Muuten, olisi mulla ihan asiallistakin asiaa. Luin jostakin (kuredu.com ?) että siellä on hiekalla jotain ötököitä, jotka puree. Olikohan "sand flies" tai jotain sinnepäin. Tai en mä ole edes varma, pureeko ne, vai onko ne vaan muuten jonkun mielestä epämiellyttäviä. Jotkut oli käsitelleet rantapyyhkeensä, siis ilmesesti sen jonka päällä makasivat, jollain sitruunaöljyllä, jotta ne ötökät pysyisivät poissa. Havaitsitteko te jotain tällaisia ja oliko teillä jokin karkoituskonsti? Ja tiedätkö, mikä tuo sitruunaöljy on, ja mistä sitä saa?

Link to comment
Share on other sites

Vai niin. ;) Itse en erityisemmin rakasta mannertenvälisiä lentoja, mutta makuja on monia...

Juu ei me sitä pitkää lentoa todellakaan rakasteta  :P Mutta sillon se päämäärä on jo ihan konkreettinen ja tooooosi lähellä  ;)

Muuten, olisi mulla ihan asiallistakin asiaa. Luin jostakin (kuredu.com ?) että siellä on hiekalla jotain ötököitä, jotka puree. Olikohan "sand flies" tai jotain sinnepäin. Tai en mä ole edes varma, pureeko ne, vai onko ne vaan muuten jonkun mielestä epämiellyttäviä. Jotkut oli käsitelleet rantapyyhkeensä, siis ilmesesti sen jonka päällä makasivat, jollain sitruunaöljyllä, jotta ne ötökät pysyisivät poissa. Havaitsitteko te jotain tällaisia ja oliko teillä jokin karkoituskonsti? Ja tiedätkö, mikä tuo sitruunaöljy on, ja mistä sitä saa?

???  ???  ???

Ei me kyllä havaittu mitään tollasta vaikka rannalla makoiltiinkin! Rapuja siellä oli paljon, jotka sitten rapisi jalkojen alla ja illalla/yöllä pimeällä näki meressä ja rantahiekalla jotain vihreitä kiiltäviä (jotain planktonia tai jotain sinne päin...), mutta ei kyllä mitään sänd flaiseja  ::)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...