Jump to content
Naimisiin.info

Sri Lanka/Malediivit


pörrö

Recommended Posts

Smirre ja Nerdinna, voisin alkaa vaikka vääntämään teille jotain hääkoristeita niin saisin jotain muuta ajateltavaa ja aikakin kuluis  ::)  ;D

Ja miehestä ei saa yhtään kaveria tälle hössäykselle, sen mielestä siihen matkaan on vielä niin pitkä aika  :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Smirre ja Nerdinna, voisin alkaa vaikka vääntämään teille jotain hääkoristeita niin saisin jotain muuta ajateltavaa ja aikakin kuluis  ::)  ;D

Ja miehestä ei saa yhtään kaveria tälle hössäykselle, sen mielestä siihen matkaan on vielä niin pitkä aika  :o

Kiitos tarjouksesta, mutta ei me värkätä koristeita itsekään. Ei olla oikein koristeidenvärkkäysihmisiä. ;)

Pitäisikö meidän taas järkätä Malediivi-ilta esim mun luona? Smirren pariskuntakin on tietysti tervetullut, jos matka Espooseen ei ole ylivoimainen.

Link to comment
Share on other sites

Pitäisikö meidän taas järkätä Malediivi-ilta esim mun luona? Smirren pariskuntakin on tietysti tervetullut, jos matka Espooseen ei ole ylivoimainen.

En laita yhtään hanttiin  ;) Miten vaan kiireiltä ehditte...

Link to comment
Share on other sites

Lisäänpäs vähän teidän lähtijöiden kuumetta.... :-)

http://www.saunalahti.fi/salonhai/saaristoloma.htm

.... varmaa on että Kuredulle ja ylipäätään Malediiveille vielä mennään uudestaankin...

-hannu-

ps. pakko on myös laittaa tähän hieman toisenkinlaisen reissun kuvat - Oia, Santorini ja ArtMaisons Aspaki http://www.saunalahti.fi/salonhai/santorini.htm - oli meidän toinen reissu Santorinille...

Link to comment
Share on other sites

Hessu; annapa pieni vinkki millaisissa vaatteissa ihmiset vaeltavat iltasella syömään? Eli kuinka fiineinä vai ovatko kaikki shortsi-linjalla jne...

Pähkäilen tässä että mitä kesävaatteita voi pakata jo odottamaan ensi kesää ja mitkä jäävät odottamaan matkalaukkuun sujahtamista ??? :D

Ei todellakaan missään kovin hienoissa! Eli älä pakkaa iltapukuja mukaan  ;)

Mulla oli aina hame ja toppi tai joku naruolkaiminen mekko. Enkä poikennut muista  ;) Muutama vanha englantilaismummo siellä oli parhaimmissaan ja ripustanut yllensä kaikki omistamansa timantit  ::) Miehillä oli shortseja ja highwater housuja ja lyhythihaisia kauluspaitoja tai sitten ihan tavallisia t-paitoja.

Siellähän se pukeutumiskoodi illallakin on "casual".

Ja päivät menee sitten pelkissä bikineissä  8)

Link to comment
Share on other sites

No onneks tuota iltapukuvalikoimaa ei niin kamalasti ole kertynyt ;D

Lämmintä joutuu valitettavasti hiukan ottaa mukaan kun vietetään mennessä kaks päivää Saksassa ja tullessa yks, voi topissa ja hamosessa tulla vilu ;D

;D

Juu ja tottakai pitää ottaa muutenkin yks vaatekerta vähän pitempää mukaan, tiedä mikä hurrikaani sinnekin iskee  ::)

En muista joko oon tästä sanonu, mutta muistakaahan pakata taskulamput mukaan! Saari on ihan pilkkopimeä illalla ja ikävä kävellä kämpälle kun ei näe mihin astuu...Tuli vaan mieleen kun ostin tänään taskulamppuihin ja digikameraan pattereita.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä oli mukava nähdä tuo sun tuuletus, piti oikein sulhokin pyytää katsomaan. ;D

;D

Mulla oli just samanlainen olo kun tolla hymiöllä kun katoin postilaatikkoon  ;D Vähän jännitti, että tuleeko ne kuin myöhään ennen lähtöä, mutta hyvinhän tää meni. Etteköhän tekin omanne pian saa  :D

Nyt taitaa muuten olla Nerdinna niin, että ei ehditä enää treffeilemään ennen matkaa. Jokainen vapaailta tuntuu olevan varattu  :( Kun on toi tallin rakennuskin vähän vaiheessa vielä. Mutta ehditäänhän me sitten perillä drinksuttelemaan  8)

Link to comment
Share on other sites

Eipä mahda mitään. Mullakin iski pälle melkoinen työkiire. Ainiin ja sitten yhet häät.. ::)

Tuosta lippujutusta vielä: Muistaakseni Tjäreborg sanoi, että liput lähetetään kaksi viikkoa ennen lähtöä. Siippani sanoi, että Saksan posti ei ole järin nopea, joten saattaa mennä tiukille. Mutta hyvä että te ainakin saitte liput ajoissa, ehkä siis mekin.

Toinen juttu: Mitäs valuuttaa olette käyttäneet Kuredulla, vai oletteko vaan vingutelleet visaa? Kantsiiko vaihtaa taaloja ennen lähtöä?

Link to comment
Share on other sites

Toinen juttu: Mitäs valuuttaa olette käyttäneet Kuredulla, vai oletteko vaan vingutelleet visaa? Kantsiiko vaihtaa taaloja ennen lähtöä?

Me maksettiin viimeksi Visalla. Se on helpointa. Käteistähän siellä ei koko aikana käytetä kun tippeihin, kaikki kirjataan huoneen numerolle.

Mutta oli meillä mukana dollareitakin jokunen sata ja nyt ajateltiin vaihtaa 500e dollareiksi.

Link to comment
Share on other sites

Nerdinna ja Smirre...Mitäs tuumaatte tästä? http://www.kuredu.com/forum/viewtopic.php?t=2083 Keskustelua Kuredulla vaivaavasta vatsatautiepidemiasta...En ihan koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta useammalla juuri Kuredulta palanneella on ollut outoja vatsavaivoja.

Meinaatteko varautua jotenkin? Me alotellaan kohta maitohappobekteeri tabujen syönti ja työterveyslääkäri tarjoutui kirjoittamaan meille salmonella lääkkeitä varalta mukaan. Mitähän muuta olisi tehtävissä  ::)

Link to comment
Share on other sites

Joo, lueskelin tuota ketjua hiukan, ja kyllä se minustakin vaikuttaa liioitellulta jutulta. Ilmeisesti muutama ihminen on sairastunut, he pitävät asiasta älämölöä, ja jonkinlainen lumivyöryefekti on lähtenyt liikkeelle. Tosin myönnettäköön, että mökästäisin melkoisesti itsekin, jos itse olisin ollut kuukauden p*skataudissa, jonka hiukankin epäilisin johtuvan jonkin tietyn ravintolan ruoista.

Ilmeisesti sairastumisen todennäköisyys on aika pieni, vaikka toki tauti kuulosti aika ikävältä. Ei olla vielä ehditty tätä asiaa pohtia, mutta eiköhän me varauduta samoin kuin yleensä etelänreissuilla, eli maitohappoja ja desinfioivaa käsigeeliä. Ja matkavakuutushan meillä tietysti on. Ja nyt kun asia tuli puheeksi, niin ehkä katsomme hiukan tarkemmin, mitä laitamme suuhun. Voihan se tauti olla peräisin ihan mistä tahansa muustakin kuin ruoasta, likaiset kädet on vahva ehdokas, tai vaikka meriveden nieleminen uidessa. Ei voi tietää. Jos tosiaan muutama on sairastunut, niin ei mielestäni vielä ole mitään tarvetta huolestua. Mutta tarkkaillaan tilannetta.

Link to comment
Share on other sites

Juupa. Ja vaikka meillä on miehen kanssa molemmilla tosi herkät vatsat, ei meillä ollut mitään ongelmia viimeksikään. Mitä nyt mulla turpos huulet hasselpähkinästä  ::)

Jotkut siellä jo meinaa perua matkojaan ton takia. Hohhoijaa  ::) Imodiumia vaan laukkuun ja menoks  ;)

Katoin äsken molempien matkalle mukaan otettavat vaattet ja heitin pestävät koneeseen. Siitä se lähtee  :D

Link to comment
Share on other sites

Jotkut siellä jo meinaa perua matkojaan ton takia. Hohhoijaa  ::) Imodiumia vaan laukkuun ja menoks  ;)

Tämä taitaa olla tosi yksilöllinen juttu, mutta meillä on huonoja kokemuksia imodiumista. Ei ole kauhean kivaa, kun vatsassa kiertää, eikä oloaan pysty yhtään helpottamaan, kun ei suoli toimi.. No jos ei kuitenkaan mentäisi yksityiskohtiin. :P

Jotain osmosalia tms. suolaliuosjuttua voidaan ehkä ostaa, jos muistetaan. Sehän auttaa siihen, että suolatasapainoi säilyy, jos maha menee sekaisin.

Ja mun mielestä se on ihan hyvä juttu, jos muut peruu matkojaan. Onpahan meille enempi tilaa. ;) Sitäpaitsi, todnäk ne on ne ärsyttävimmät tapaukset kuitenkin, jotka peruu, joten matkaseuran keskimääräinen laatukin paranee. ;D

Katoin äsken molempien matkalle mukaan otettavat vaattet ja heitin pestävät koneeseen. Siitä se lähtee  :D

Otatteko muuten jotain rantaleluja? Mä olen kovasti kiintynyt mun ilmapatjaan, joka on jo nähnytkin paljon maailmaa..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...