Guest Joogi

Varmistatteko häämarssit juuri ennen vihkimistä?

8 viestiä aiheessa

Oletteko varmistaneet häämarssinne kanttorin kanssa vielä hetkeä ennen vihkimistä vai luottaneet siihen että kyllä sieltä ne oikeat tulevat? Onko kenellekään käynyt niin, että kanttori onkin vahingossa alkanut soittaa eri marssia kuin mitä aiemmissa keskusteluissa oli yhdessä sovittu? Jos näin on käynyt, niin miten menettelitte? Ajattelin vaan sellaistakin mahdollisuutta kun kesälauantaisin on niin paljon vihkimisiä samana päivänä, että jos kanttori katsookin papereistaan epähuomiossa toisen parin valitsemia marsseja. Täältä foorumilta olen lukenut, että ainakin pappi on joskus kysynyt eri vihkikaavalla kuin mitä aiemmin oli sovittu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei varmistettu. Muutenkin kanttorin kanssa puhuttiin puhelimessa kaikkiaan ehkä minuutin verran, sekin pari päivää ennen häitä. Kerroin vaan marssit ja sillä hyvä. Kanttori sattui olemaan vielä just kaupassa kun soitin, joten hän ei kirjoittanut niitä edes ylös, tuumas vaan et "melartin, mendelssons, aakkosjärjestys, kyllä mä muistan"  ;D

Oikeat marssit soi, ei pettänyt muisti  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanttori tuli itse ennen vihkimistä morsiushuoneeseen moikkaamaan ja varmistamaan, mitä soitetaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä kannattaa varmistaa..vaikka tekstiviestin kautta edellisiltana  :P

::)

Mulla oli yks tuttava pari joka kuulemma soitteli kanttorille varmaankin viitisen kerran ja joka kerta marssitoivomukset vaihtoivat...lopun lopuksi kanttori soitti vihkimisessa, muttei ihan viimesen toivomuksen mukaan..ilmeisesti puhelinsoittoja tuli liikaa ja ohjelmanvaihtoja myös  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ollut tällaistakaan asiaa tullut ajatelleeksi, miksi voi miksi luin tämän ... ;)

Nimim. stressaaja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, miun olisi pitänyt varmistaa ilmeisesti kaikki asiat liittyen kirkkomusiikkiin vuoden alussa.... :mellow:. Kaiken siis piti olla selvää, olimme vieneet marssitoiveet ja laulutoiveen joulukuun ensimmäisenä päivänä papille, lupasi toimittaa ne kanttorille ja lupasi ilmoittaa, jos ne ei sovi. "Unohdin" näin koko asian, koska on ollut vähän muutenkin kiirettä.

Avioliittoon siunaamisemme on siis ensi lauantaina ja kanttori soitti miulle eilen. Moitti ensin, että ei näin myöhään saa lähettää tällaisia erikoisia toiveita, hän ei mitenkään ehdi opetella. Olin kyllä että :o . No, kaikki menee siis uusiksi. Eilen yritettiin keksiä uudet kappaleet, jotta saadaan ne kanttorille ennen perjantaita. Ajatuksena oli juuri saada hieman enemmän eloa siunaamiseen musiikilla, ns. erikoisemmilla kappaleilla (joista siis me molemmat tykkäisimme).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään