Jump to content
Naimisiin.info

Love is... Rakkautta on...


rouvaChevy

Recommended Posts

hei Timjami, minäkin olisin vailla noita tekstejä ja kuvia. Niin ja se mun osoite on: [email protected] Toi voisikin olla hyvä teema. Mä oon nuorempana noita lukenu ja ihastellu. Tässä välissä se unohtui ja tämän ketjun myötä muistin sen uudelleen. Onneksi ei olla viellä lyöty mitään lukkoon. :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: heinämorsian 2010
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nämä Rakkautta on... jutut on aivan ihania ja haluaisin niitä omiin häihinikin :-X Pitää vielä vähän kehitellä ideoita, kuinka hyödyntää tätä teemaa... Tähän mennessä olen onnistunut muokkaamaan jo n.80 kuvaa, joihin kirjoitin itse Rakkautta on... ja joku meidän elämäämme koskeva juttu. Alunperin noissa kuvissa oli saksankieliset tekstit, eikä tuo saksa oikein ole hallussa. :lol: Copypaste ja kuvankäsittelyohjelma ratkaisee kaikki ongelmat :-X

Te, jotka olette jo Rakkautta on... -häänne viettäneet, olisi kiva nähdä millaisia juttuja teitte. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tässä muutama pienennetty kuva omista tekeleistäni ja nämä siis tulevat karkkien kanssa jaettavaksi mietelauseiden sijaan:

gallery_24341_515_351916.jpg

(ei saa kopioda)

Suurimman osan olen noista piirtännyt pienemmistä kuvista vektorigrafiikka ohjelmalla ja kaikki väritykset tehnyt itse ja suurin osa teksestä itse keksitty kuvaan.

Muokattu: , käyttäjä: michie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...