rouvaChevy

Love is... Rakkautta on...

31 posts in this topic

Aion yrittää tehdä nämä pallerot itse Sinooperin itsekovettuvasta massasta, on kohtalaisen kevyttä joten uskon sopivan kakunkoristeeksi. :-X

Onko joku nähnyt Love is-kakun koristetta jossain? En tiedä onko tälläistä edes olemassa, mutta tuli mieleen kun meillä mukana häissä Love is- teemaa niin ois aika ihana jos löytäis sellasen kakun koristeen.

Jos joku on nähnyt jossain ja tietää mistä vois hankkia tai jos jollain on sellainen niin tarjoa:

[email protected]

Kiitti etukäteen! :)

Heissan kaima!

Meilläkin on tuo sama teema mielessä  :D

Saako udella miten teema näkyy teillä muuten? eli kutsut, ohjelmat koristelu? Meillä suunnittelu vielä niin alkutekijöissä että ideat olisi kultaakin kalliimpia!

Yritin etsiä mutta en löytänyt ketjua jossa olisi ollut ideoita "Rakkautta on..." aiheeseen.

Kaikki mahdolliset ajatukset ja kuvat ovat tervetulleita!

Täälläkin love is teemana pari kirjaa olen ostanut josta olisi tarkoitus tehdä hääkarkkien kanssa jotain.

Netistä olen yritellyt etsiä jotain mitä voisi hyödyntää mut eipä oikein taho löytyä.

Oletteko löytänyt jotain kivaa?  ;D

Meillä on  nuo kaikki 3 "rakkautta on" kirjaa, hirveä kasa netistä löydettyjä kuvia ja lisäksi sain kummitädiltäni varmaan 100 suomenkielistä kuvaa jotka ovat jostain 70-80 luvun lehdistä leikattu.

Eli ei ole vaikea avata meidän teemaa!  :D

Nyt pitäisi käydä jostain konditoriasta kyselemässä sitä kakun koristetta. Olisiko kenelläkään ideoita mihin pöin voisin lähteä. Asumme Vantaalla...

Nostellaans aihetta vähäsen.

Kai joku muukin suunnittelee ensi kesälle häitä joissa olisi Rakkautta on - teemaa?   :-*

Meillä tulee kutsuihin ja kiitos-kortteihin hää-aiheinen rakkautta on kuva. Lisäksi joku kuva laitetaan häälehden kanteen ja servetteihin. Ja jos jaksamme, askartelemme vieraille muistoksi rakkautta on- magneetit.

Niin ja kakunkoristeeksi tulee kyseinen pariskunta.

Onko tuossa jo liikaa aiheesta?

Heips meilläkin kyseisestä love is  :-X  jutuista tulee kuvia käyttöön, mutta oletko löytänyt jostain hääkakun koristeen vai oletko jossain teettänyt?

Jotkut firmathan tekevät marsipaanista koristeita toiveiden mukaan? En nyt muista mitä ne olivat, mutta joku varmasti muistaa. ;)

Meillä kanssa tulee olemaan rakkaus on... häiden teemana mutta netistä ei oikeen tunnu löytyvän mitää....

Apua saa antaa :rolleyes:

Mulla on koneella skannattuja suomen kielisiä "Rakkautta on..."-kuvia jonkin verran... Voisin tarvittaessa lähettää...

Siskoni oli löytänyt kaksi aivan ihanaa kuvaa netistä ja oli pakko laittaa kuvat tänne :lol:

post-16713-1200911116_thumb.jpg

post-16713-1200911136_thumb.jpg

tää on niin ihana. Ihastuin itsekkin ja aion hääjuhlassa hyödyntääkin näitä. :)

Meillä Rakkautta on-teema häissä. Kutsuissa, hääohjemissa ja karkeissa rakkautta on kuvat.

Kakun koristetta vailla olen minäkin?

Onko ideoita?!?

En ole ainakaan löytänyt mistään kyseistä kakunkoristetta valmiina, mutta sellaisenhan saa teettämällä, esimerkiksi marsipaanistahan noita ammattilaiset tekee. Foorumilla on jossain linkkikin liikkeeseen joka ainakin tekee tosi hienoja, mutta juuri nyt en linkkiä löytänyt...

Meillä ei ollu varsinaisesti "Rakkautta on.." -teemaa, mutta hääkarkkien tekstit alkoi kaikki niin. Osa otettiin niistä kirjoista ja sitten loput keksittiin itse ihan arkipäiväisistä rakkauden osoituksista. Eli meillä oli kaikkiaan 160 erilaista "Rakkautta on..." - mietelmää.

Muutama esimerkki: "Rakkautta on... pyyhkiä kyyneleet", "Rakkautta on... puhdistaa auto lumesta", Rakkautta on... tehdä hänelle työeväät", Rakkautta on... remontti kalja", "Rakkautta on... kantaa kauppakassit" jne.

Kommentoin tännekin, vaikka ei varsinaisena teemana olekaan tämä Rakkautta on... Olen itse teini-iässä leikannut sanomalehdistä talteen Rakkautta on-kuvia noin 100 kpl ja säilönyt ne kansioon. En muistanut kuvia ollenkaan, kunnes häitä suunnitellessa törmäsin niihin vahingossa. Päätin silloin, että ne on ehdottomasti otettava käyttöön. Itse kopioin kuvat helmiäishohtoiselle paperille, josta leikkaan ne irti ja liimaan hääkarkkipussien kylkeen. Eivät siis liity varsinaiseen teemaan, mutta ovat itselleni erittäin tärkeä muisto nuoruudesta :-X

Mulla on koneella skannattuja suomen kielisiä "Rakkautta on..."-kuvia jonkin verran... Voisin tarvittaessa lähettää...

Hei Timjami!

saisinko noita e-mail: [email protected]

Kiitos!!

Hei Timjami! Saisinko minäkin noita rakkautta on suomenkielisiä juttuja sähköpostiini? Ja myös muut jos sattuu olemaan nimenomaan suomenkielisiä, niin laittakaa. Miljoonat kiitokset! taiskuli(ät)luukku.com

Hei Timjami! Samalla asialla.. Eli voitko laittaa Rakkautta on.. -materiaalit minullekin , os. [email protected]? Kiitos :girl_smile:

Ihana tuon edellisen toisiksi viimeinen kuva, nuo näyttää ihan meiltä! Olisikohan vaikea toteuttaa sokerileipurilla marsipaanista? Ei taida enää tuota tuolta löytyä :/