Jump to content
Naimisiin.info

Muita kulkuvälineitä kuin hääauto?


Annina

Recommended Posts

Olen ollut häissä, jossa morsisupari meni tarktorin peräkärryssä hääpaikalle.

Traktori oli sellainen Zetori 25A:lla, vihreä isoääninen zrtka siis. Siihen rakennettiin iso kärry perään, joka maalatiin vihreksi, taisi siinä keltaistakin olla.

Peräkärryyn laitettiin sohva ja siellä istuivat noin 10km matkan. Hyvin kuulemma mennyt matka, ihmiset katselleet autostta ohi ajaessaan. Taisivat kulkea pyöräteitä pitkin, niin eivät olleet tien tukkona :D

Mä olen haaveillut kans jostain erikoisemmasta. Heppakyyti vois olla kiva, mutta matkan pituus tulee sitten vastaan. En tiedä, kuinka pitkän matkan hevosella kannattaa kulkea. Hääpaikka kun ei ole ihan vieressä. No voi olla, että päädytään johonkin erilaiseen autoon. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voi että, minä haluaisin niin heppakärryt! Matka vaan on turhan pitkä kun noin 15km on kirkolta juhlapaikalle. Ja ku ei varmaan ihan heppakärryillä moottoritiellä vois mennä ni menis varmaa päivä ku pikkuteitä pitkin körryyteltäs :girl_haha: Ja toiseksi mies ei suostuis vaikka ois lyhyempikin matka.. Oon siis jättäny miehen huoleksi hankkia mieleinen auto millä kuljetaan..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Hämmästynyt

Viime lauantaina näkyi hääpari lähtevän Finlaysonin kirkosta Tampereella miliisiautolla! Oli kansalla hauskaa. Piti oikein selvitellä, mistä on kysymys. Googlesta löytyy hakusanalla miliisiauto.

Link to comment
Share on other sites

Me ajateltiin mennä bussilla tai sporalla juhlavermeet päällä :D

Meillä harkitaan kovasti ihan oman sporan vuokraamista, keskustassa on sekä kirkko että juhlapaikka niin voipi onnistua ihan hyvin. Mahdollisesti myös järkätään kuljetus ilmaiselta parkkipaikalta kirkkoon, kattoo nyt mitä keksitään! ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...