Sign in to follow this  
Followers 0
suvi78

Julian Pitopalvelu

9 posts in this topic

Oiskohan kellään kokemusta tuosta pitopalvelusta??

Hei vaan!

Meille tulossa näillä näkymin heiltä pitopalvelut. Yhteistyö näin mailitse ainakin sujunut todella mutkattomasti ja kaikki toiveemme otettu huomioon, eivät ole tuntuneet mahdottomilta toteuttaa!!

Muita kokemuksia?

arjune Kiva kuulla ett kaikki on sujunut heidän kanssaan hyvin. Ollaan heitä harkittu ja taidetaan päätyäkin heihin. :)

Tuliko kokemuksia Julian pitopalvelusta ja jos tuli niin minkälaisia? Olen harkinnut Juliaa äitini 80-vuotissynttäreihin. On ainakin kivat selkeät kotisivut netissä.

Heli

No jos tyyli on yhtä epäselvä juhlissa kun on kotisivujen ulkoasu , niin voi hyvänen aika.

Sivujen visuaalinen ilme ei ole minulle tärkeä vaan asiat. Hyvin harvalta pitopalvelulta löytyy sivut, joissa on kattausesimerkkejä hintoineen. Itsekin olen tehnyt tosi simppelit ja visuaalisesti varmaan olemattomat sivut appiukkoni ja mieheni vesibussiyritykselle. Palvelevat kuitenkin tarkoitustaan ja ihmiset ovat olleet tyytyväisiä.

Heli

Olen sattunut olemaan parikertaa juhlissa missä on ollut kyseisen pitopalvelun ruoat

tarjolla, ei niissä ainakaan mitään moittimista ollut ja tarjoilukin toimi moitteetta.

Hei,

Äitini käytti heidän palvelua syntymäpäivillä, kyllä täytyy sanoa että ruoat olivat hyviä ja maukkaita, myös tarjoilu toimi todella hyvin. Nuista kotisivuista voisi sanoa että on ainakin selkeät ehdotukset hintoineen, mitä ei monella pitopalvelulla ole. Äidilleni rakennettiin oma ehdottama menu, tarjousta pyytäessä odoteltiin hintoja useammasta pitopalvelusta ja Julialta saimme heti selkeät hinta tiedot tarjoiluineen, toisten tarjouksista ei oikein saanut tarkkaa selvyyttä ja osa jätti vastaamatta kokonaan.....Suosittelen

Meillä harkinnassa Julian pitopalvelu. Onko uudempia kokemuksia? Oliko ruoka hyvää?