Jump to content
Naimisiin.info

Julian Pitopalvelu


suvi78

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hei vaan!

Meille tulossa näillä näkymin heiltä pitopalvelut. Yhteistyö näin mailitse ainakin sujunut todella mutkattomasti ja kaikki toiveemme otettu huomioon, eivät ole tuntuneet mahdottomilta toteuttaa!!

Muita kokemuksia?

Link to comment
Share on other sites

arjune Kiva kuulla ett kaikki on sujunut heidän kanssaan hyvin. Ollaan heitä harkittu ja taidetaan päätyäkin heihin. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Tuliko kokemuksia Julian pitopalvelusta ja jos tuli niin minkälaisia? Olen harkinnut Juliaa äitini 80-vuotissynttäreihin. On ainakin kivat selkeät kotisivut netissä.

Heli

Link to comment
Share on other sites

Sivujen visuaalinen ilme ei ole minulle tärkeä vaan asiat. Hyvin harvalta pitopalvelulta löytyy sivut, joissa on kattausesimerkkejä hintoineen. Itsekin olen tehnyt tosi simppelit ja visuaalisesti varmaan olemattomat sivut appiukkoni ja mieheni vesibussiyritykselle. Palvelevat kuitenkin tarkoitustaan ja ihmiset ovat olleet tyytyväisiä.

Heli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen sattunut olemaan parikertaa juhlissa missä on ollut kyseisen pitopalvelun ruoat

tarjolla, ei niissä ainakaan mitään moittimista ollut ja tarjoilukin toimi moitteetta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei,

Äitini käytti heidän palvelua syntymäpäivillä, kyllä täytyy sanoa että ruoat olivat hyviä ja maukkaita, myös tarjoilu toimi todella hyvin. Nuista kotisivuista voisi sanoa että on ainakin selkeät ehdotukset hintoineen, mitä ei monella pitopalvelulla ole. Äidilleni rakennettiin oma ehdottama menu, tarjousta pyytäessä odoteltiin hintoja useammasta pitopalvelusta ja Julialta saimme heti selkeät hinta tiedot tarjoiluineen, toisten tarjouksista ei oikein saanut tarkkaa selvyyttä ja osa jätti vastaamatta kokonaan.....Suosittelen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...