Guest Vieras_Pipsa_*

Villa Ivan Falin (Helsinki)

41 viestiä aiheessa

Nosto!

Eikö kenelläkään tosiaan ole kokemuksia tästä paikasta? Kaikki tiedot tervetulleita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

onko kokemuksia Villa Ivan Falinista häiden juhlapaikkana Helsingissä?

En löytänyt aiempaa keskustelua...(nostakaa jos sellainen jo on).

Kiitokset kovasti vastauksista! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan viettänyt häitään kyseisessä paikassa?Saako viedä oman pitopalvelun?entä omat juomat?

Onko tuo klo 12-24 aivan ehdoton?Oliko sinne helppo löytää?

Suuri kiitos jo etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

tässä joitain aiemmin saamiani tietoja:

* omat juomat saa viedä

* catering heiltä (en muista oliko ehdoton, taisi olla....)

* tilavuokra reilun tonnin

* veloittavat toki tarjoilijoista, muusta serviisista kuten servietit yms. rantasauna varmaan erikseen veloitettava

* aikarajoitteesta en ole kysynyt

* kuljettaisin vieraat laivalla niin tunnelma pysyisi kirkon jälkeen ihkuna, kyllä sinne löytää..mutta maisemat ei nyt megaromanttisia

Onko kukaan viettänyt häitään kyseisessä paikassa?Saako viedä oman pitopalvelun?entä omat juomat?

Onko tuo klo 12-24 aivan ehdoton?Oliko sinne helppo löytää?

Suuri kiitos jo etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin haluttaisiin kuulla mielipiteitä nimenomaisesta paikasta. Paikanpäällä näytti hyvältä paikalta, iso valoisa yhtenäinen juhlatila noin 100 hengelle ja tilava piha meren rannalla. Nyt kiinnostaisi kuulla miten juhlat ovat sujuneet (tarjoilu, ruoat ym. järjestelyjen joustavuus)!

Kiitos kommenteista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieras_Ben, muistan törmänneeni toiseenkin ketjuun tätä samaa juhlatilaa koskien. Tosin en muista oliko sielläkään yhtään tämän enempää kommentteja :(

Mutta kannattaa etsiä, en valitettavasti muista missä osiossa keskustelu oli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Minulla on tulossa juhlat kyseisessä tilassa elokuussa ja voin jakaa sen jälkeen teille kokomuksia.

Jotainhan osaan toki jo etukäteen kertoa, joten kyselkää vain. yksityisviestillä toki myös, en nimittäin tiedä saanko ammattilaisena tänne kirjoitella

-Mari

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pikku prinsessa ja muutkin Ivan Falinissa siellä juhlia järjestäneet/ juhlineet,

Miten juhlat & järjestelyt Ivan Falininssa sujuivat? Vinkkejä, ehdotuksia, huomioitavaa..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi kiva kuulla kokemuksia tasta paikasta. Yritin varata sita Heinakuulle 2011 mutta kuulemma heille on tulossa remppa ja ne ei viela tieda siita aikatauluista. Yritin saada alustavaa paivamaara varausta kun asun Englannissa ja olen varmaan tulossa Suomeen vaan kerran tana kesana ennen sitten haapaivaa mutta kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan vaikka olen pari kertaa heille meilannut - turhauttavaa kun luulis etta ne yrittais vahan enemman sita palvelua kun on kerran monta tonnia heille maksamassa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Allaoleva vastaus tuli sitten Villa Falinista... Ma paatin etta saa jaada meilta taapaikka kun nyt on jo niin vaikeeta vastata- en todellakaan mitaan viikottaista updatea oo pyytanyt mutta vastauksen etta voiko tehda alustavan varauksen ym.

"Emme valitettavasti ehdi emmekä haluaisi kuulostaa rikkoontuneelta levyltä mutta kuten aiemmin jo kirjoitin saamme toukokuun aikana tiedot saneerausajankohdasta ja vastaamme varmasti

kaikkiin kyselyihin ajallaan. 2011 kesälle on kyselyjä lähes 50 ja ulkomailla asuvia kymmenkunta joten toivon että ymmärrät ettemme voi viikoittain lähettää postia koska itsekkään emme tiedä aikataulua emmekä tee lainkaan alustavia varauksia"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muita kokemuksia paikasta, onko kukaan järjestänyt juhlia tai ollut tässä paikassa juhlimassa? Itse olen huomannut myös, että kommunikointi tämän paikan vetäjien kanssa on hieman hankalaa...jännittää miten itse juhlat järjestyvät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaisi tietää, onko palvelu yhä huonoa? Paikkahan on aivan mieletön ja alkoi tosissaan kiinnostamaan. Joten olisiko muita kokemuksia paikasta? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan omistajan pakko olla paikalla? Jos ei halua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät siellä 2010 ilmeisesti ennen remppaa. Minusta paikka oli loistava, toki jotain pieniä asioista voisi vielä hioa. Meidän juhlissa paikan isäntä oli läsnä jonkun aikaa, ilmeisesti koordinoimassa. Meidän menoa se ei ainakaan haitannut, luultavasti siitä oli hyötyä vaan. Sali on mukavan kokoinen illalliselle, vähän pieni tanssilattia, mutta mahtui sinne noin 80 vierasta tanssimaan yhtäaikaa kun pöytiä vähän poistettiin. Tosin tunnelma oli tiivis.

Ruoka oli kuulema tosi hyvä, itse en hirveesti pystynyt syömään :D, erikoisruokavaliot ei mennyt ihan nappiin mutta kasvisyöjien mukaan isännän suositelmat kasvispihvit oli erittäin hyviä.

Olen erittäin tyytväinen juhlapaikan valintaan, mutta järjestelyssä kannattaa pitää tiukasti kiinni omista ideoista ja varmistaa että juhlista tulee omannäköisiä. Isännällä on aika vahvoja mielipiteitä, hänellä on aika paljon kokemusta ja ideoita. Mutta jos itsellään on vahva tunne jostakin yksityiskohdasta kannattaa kuunella sitä. Hän ei esim. halunut uskoa kun sanoin että tanssilattian on oltava suuri koska vieraamme tanssii, vielä juhlapäivänä hän oli sitä mieltä että hänen ehdottama "tanssilattian suuruus" oli riittävä. Hänen poistuttua paikalta pyysin paikalle jääneiltä henkilökunnalta että he siirtäisivät syrjään vielä muutama pöytä, minkä he tekivät. Tanssilattialla oli silti tiivis mutta meno hyvä. Tosin meidän häissä olikin erittäin paljon tanssioita joten esim. pienemmässä häissä tanssilattia on varmasti erittäin sopiva.

Voin ymmärtää että jotkut voivat kokea palvelun tökeröksi mutta itse päivän ainakin meillä kaikki meni hyvin. Jos paikka mielyttää suosittelen käymään siellä, ja keskustelemaan vaihtoehdoista.

Hyvät puolet ovat ainakin: ympäristö, tunnelmallinen juhlatila, ruoka. Nyt kun aika on vähän kullanut muistoja niin suurin negatiivinen tekijä oli että ilta oli liian lyhyt, olisin viihtynyt juhlissa vaikka kuinka kauan :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla että joku on positiivisesti liikkeellä! Itselläni on siellä syksyiset häät joita odotan innolla ja levollisin mielin.

Tässä on moni näköjääns yrittänyt tehdä alustavaa varausta, mutta me varasimme suoraan näytön ja sitämyöten paikan!

Siskoni meni 2 vuotta sitten naimisiin ja oli saanut tehtyä neljä alustavaa varausta hääpaikkoihin, eikä edes muistanut niitä perua paitsi kahdesta joista soitettiin, reilua hei!

Minä ainakin ymmärrän miksi ei alustavaa tehdä, kait siitä on turha syyttää hääpaikkojen omistajia!

Kaikki vastaukset mitä olen saanut koskien meidän juhlaamme ja järjestelyjä, ovat olleet asiallisia ja tyhjentäviä:)

Laitan sitten tuoreena rouvana, häämatkan jälkeen ;), lisää tietoa miten meni!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Asiallista tekstiä paikan omistajalta, mutta hinnat ovat aika suolaiset ja koko ajan nousussa....

Muokattu: , käyttäjä: SanSoi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut paikalla muussa roolissa häissä. Morsian saapui paikalle veneellä (siis sinne laiturin päähän) ja käveli isänsä kanssa sieltä koikujaa/rannan nurmikaistaletta pitkin juhlatilan edustalle, missä duo soitti alkumusiikkia ja sulhanen, bestman, vihkijä ja vieraat odottivat. Pari vihittiin siinä meren rannalla suuren puun alla. Sen jälkeen onnittelut ja tervetulomalja ulkona. Juhlat tilassa, joihin en itse osallistunut tehtävästäni johtuen. Vihkimiselle paikka oli kyllä vaikuttava! Ja juhlatila hienon näköinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kokemuksia tuosta ruoasta,eli oliko hyvää? Ivan Falinissa juhlineet, kannattaako varata paikka?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paikka kyllä kiinnostaa...

Muokattu: , käyttäjä: SanSoi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Meilläkin varattu kesälle 2013 kyseinen paikka! :) Olisi tosiaan mukava kuulla lisää kokemuksia, miten häät ovat sujuneet yms. Meille on tulossa vihkiminen paikan päällä (venetalasta ajateltu), onko muita paikan päällä vihittyjä/sitä suunnittelevia? Tuota venetalasta emme päässeet katsomaan, oli niin paljon lunta helmikuussa, kun kävimme paikkaa katsomassa.

Kakuista sanottiin meille siten, että suosittelevat muualta tilaamista ja mainitsivat, että Kakkugallerian kanssa ovat tehneet paljon yhteistyötä. Kakkugalleriassa onkin se hyvä puoli, että heiltä saa käsittääkseni kaikkia kakkuja myös paloina, jos haluaa käydä tekemässä maistelukierrosta ennen varsinaisen kakun/kakkujen päättämistä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinpä. kullä kakkugallerian kakut näyttävät hyviltä :) on mukavaa käyttää alan spesialistia, niin tietää että saa mitä tilaa.

Muokattu: , käyttäjä: SanSoi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei villa ivan falinissa naimisiin menevät morsiamet!

minua kiinnostaisi tietää että minkä kokoisia häitä olette viettämässä villassa? meidän häävieraslistalla on tällä hetkellä 120 nimeä ja mietin että tuleeko liian ahdasta? oletteko hankkimassa pihalle erikseen tanssitelttaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee 80 vierasta suurin piirtein, 80 tuntuisi aika sopivalta määrältä päätilaan, vaikka ilmeisesti mahtuisi satakin isännän mukaan. Ihastuimme pyöreisiin pöytiin ja olisi kiva pitää tila suht. väljänä, ettei tule täyteen ahdettua tunnelmaa. Venetalakseen mahtuu nettisivujen mukaan 80-100 istumaan, eli siinäkin mielessä varmaankin passeli vierasmäärä :) Sisätila vihkimiseen oli meillä yksi juhlapaikan kriteeri, Suomen sää kun on mitä on, ei siis uskallettu ottaa sitä riskiä, että hääpäivänä sataisi. Toisaalta sisätiloissa vihkimisestä saa mielestäni hieman juhlavamman ja ääni kuuluu paremmin, ulkotiloissa ääni aika helposti hukkuu, ellei ole käytössä äänentoistoa :)

Teltta pihalla voisikin olla hauska ja ainakin nettisivujen kuvissa sellaisia vilahtaa. Ainakin tuolla 120 hengen vierasmäärällä tanssiminen pääsalissa voi tehdä tiukkaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään