Jump to content
Naimisiin.info

kokemksia jatkopaikkana laiva/risteily


Guest jatkot

Recommended Posts

huhtikuussa se päivä on tulossa, vihdoin :-X

päädyimme monien mutkien kautta varaamaan risteilyn jatkopaikaksi.

eli meidät vihitään kirkossa hyvinkin perinteisesti mutta siirrymme muutaman drinkin jälkeen laivalle jossa menemme buffettiin ja vietämme koko yön juhlien.

olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku viettänyt omia juhliaan risteilyllä tai ollut sellaisissa.

miten laivalla otettiin hääpari vastaan ja millaiset fiilikset ylipäänsä hääjuhlasta jäi?

itse olen toiveikas ja uskon että niistä tulee kivat joista kaikille jää hyvä fiilis :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Tämä ei nyt varsinaisesti vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta... Ystäväpariskunta meni muutama vuosi takaperin naimisiin maistraatissa. Vihkimisen jälkeen oli vanhempien luona kakkukahvit lähimmille sukulaisille. Eli ei mitään isoja pirskeitä (ne tulossa 10-v hääpäivän kunniaksi pohojaalaiseen tyyliin). Mutta seuraavana päivänä (pe) lähdimme kaveriporukalla juhlimaan heidän häitänsä Viikkarille. Omakustanteinen reissu, porukkaa n. 20 hlö ja aivan tajuttoman hauskaa! Sen verran kivaa oli, että olemme tehneet samanlaisen risteilyn aina häiden vuosipäivän tienoilla suunnilleen samalla porukalla (aina joitain muutoksia tullut, mutta perusrunko sama kuin ekalla reissulla). Tänä vuonna jäi reissu tekemättä vaimon (ja muutaman muun naispuolisen risteilijän) pitkälle edenneen raskauden takia. Mutta ensi vuonna jatketaan taas (naimajaisristeily vol 5), tämän vuoden bileet juhlitaan grillauksen merkeissä ensi kuussa vietettävissä yhdistetyissä kuuskymppisissä.

Muokattu: , käyttäjä: manaljah
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Huhuilempa tässä ketjussa vielä.

Itse meinaan olen kanssa miettinyt tätä vaihtoehtoa yhtenä.

Meidät vihitään Uspenskissa josta olisi sujuva siirtyä suoraan laivaan =)

Tai vaihtoehtoisesti jokin pieni kahvitilaisuus jossain pienelle porukalle sukulaisia ja läheisiä ja sit jatkoille kaveriporukalla laivalle.

Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...