Sign in to follow this  
Followers 0
Emilia2010

Sahalahdella Juhlatalo Kontula

5 posts in this topic

Onko kukaan viettänyt häitä Kontulassa? Me ollaan menossa siellä naimisiin ensi kesänä ja mielestäni paikka on kiva. Mielelläni kuulisin miten siellä on häät sujunut?

Monta kertaa olen siellä häissä ollut, en tosin omissa ;) Mukava ja tilava paikka, vessathan siellä tosin ovat sellaiset ala-astetyyliset. Buffetpöytää varten oleva erillinen tila on varsin toimiva, kunhan vaan ohjeistaa ihmiset tulemaan jonoon eteisen puolelta, jottei salin puoleinen kulkuaukko ole aivan tukossa. Itse en laittaisi niitä kattovaloja ollenkaan päälle, ovat niin kirkkaat, että jotenkin se latistaa sitä juhlatunnelmaa. Kesällä tosin on muutenkin niin valoisaa, ettei ainakaan pimeä tule. ;) Nythän kontulan vuokra on noussut ensi kesällekin sen 120 €, mutta kyllä mun mielestä tuosta paikasta voi sen lähemmäs tonnin maksaakin.

Meille kontula oli liian iso ja jumppasalimainen vaalean puusisustuksensa vuoksi, mutta kesähäissä jälleen varmasti kaunis ratkaisu!

Minäkin olen mikettinyt Kontulaa yhtenä vaihtoehtona.. Tosin olen taas tavoilleni uskollisena- myöhässä liikkeellä. Häät ovat ensi alkukesästä..

Olikos se nyt niin, että Kontulassa/ lähistöllä oli yöpymismahdollisuuksia?

Tuolta lyötyy "vähän" kattavampi keskustelu aiheesta :grin:

Hei onko kellään mitään tieto minkä kokoisia tuolit ovat? Onko kellään ollut tuolihuppuja käytössä? Mun mielestä ne tuolit on niin karmeat, että haluaisin tuolihuput, ongelmana vaan se että en tiedä minkä kokoiset.. :D