Pudde

Ehdotuksia häätuoksuista

33 posts in this topic

Raitaa, on 09 Helmi 2015 - 18:06, said:

Eloa, on 08 Helmi 2015 - 22:14, said:

Luultavasti häätuoksuni on oma hajuni koska en käytä hajusteita 

Jos saapi vähän viisastella, niin ketjun tarkoituksena oli kai suositella muille hajusteita, ei kai omaa ominaishajuaan voi muille suositella? Voi tietty suositella hajuttomuutta, mutta sekään ei oikein sovi häähajuvesiä etsivien ihmisten ideologiaan...

No eniveis, mun häätuoksu taisi sitten valikoitua, Escadan Taj Sunsetia oli vielä jäljellä nykyisen asuinpaikkakunnan Stockmann Beautyssä, eli sitä täytynee hamstrata vielä pullo. Kyseessä tuntuu olevan yksi Escadan tykätyimmistä kausituoksuista.

voin lämpimästi suositella omaa tuoksuani muillekin :grin:

Se uusi (uudehko?) vaaleanpunainen Chanel Chance. Sain eilen näytepullon, ja pidin kovasti :)

Mulle tulee Lanvinin Marry Me! (: Jep, nimen takia oli pakko tutustua ja siihenhän sitten tykästyinkin ♡

Vielä on mietinnässä oikea tuoksu, mutta kaksi erittäin hyvää vaihtoehtoa on Viktor & Rolf Bonbon ja  Lanvin Jeanne Lanvin!

Lanvinin tuoksu ihanan marjainen (vadelmaa ja karhunvatukkaa tuoksussa) ja muutenki pehmeän naisellinen.

Bonbon taas vähän pirteämpi ja makeampi tuoksu, ihanan karamellinen :wub:

Olen ihastunut Sabe Maissonin tuoksuihin, jokin sieltä varmasti. Joko se, mitä käytän yleensäkin, tai sitten jokin ihan uusi pelkästään häitä varten. Onhan tässä vielä aikaa pohtia.