Sign in to follow this  
Followers 0
Saarnipuu

Kotkan kukkakaupat

6 posts in this topic

Hei,

Tarkoitus olisi pitää talvihäät tulevassa helmikuussa Kotkassa, entisessä kotikaupungissa.

Nyt kaipaankin suosituksia hyvästä kukkakaupasta, jonka puoleen kääntyä kimppu-asiassa.

Ajattelin hankkia kukat sieltä, missä häätkin pidetään, ettei niitä tarvitse talvipakkasilla kuljetella satoja kilometrejä.

Kiitos jo etukäteen :)

Itse suosittelen lämpimästi Karhulassa sijaitsevaa Linneaa. Sieltä hankittiin kukat häihin ja olen sieltä ennenkin käynyt aina kukat hakemassa :)

Karhulassa on myös karjalanneito-niminen kukkakauppa josta oon ostanu aivan upeita kimppuja muihin tarkoituksiin. Keskustassa on kukkakauppa Unelma, meritorninkukka löytyy koulukadulta meritornin rakennuksesta, keskuskadun loppupäässä on yks kauppa jonka nimeä en muista ja seurahuoneen kulmilla on myös yksi. Jos joku tietää vielä muita kukkakauppoja niin kertokaa ihmeessä :)

Itsekkin pähkäilen mistä kukat hakisin elokuussa..

Kävin pienellä kierroksella ja yllättäen palvelua, joka teki vaikutuksen sai mm Ruonalan Kukasta (ent Tapion Kukka) seka Unelma Kukasta ja moni paikallinen on kehunut Piispan Puutarhaa...

Päätös vielä tekemättä kuitenkin!

Mistä Kotkalaiset morsiamet on kukkansa tilanneet?