Aihio

Gallup: Ajo-ohjeen tarpeellisuus


29 viestiä aiheessa

Itse olen joskus saanut kutsun, jossa ei ollut edes kirkon saati juhlapaikan osoitetta. Ei siinä jos juhlat olisivat olleet tutulla paikkakunnalla, mutta ne olivat aivan vieraassa kaupungissa. Tuntui jotenkin tyhmältä itse alkaa selvittämään osoitteita. Joten kannatan laittamaan ainakin osoitteet kutsuihin! :) Itse luultavasti en karttaa tule kutsuihin liittämää. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me laitetaan pelkkä osoite. Monet vieraat tietävät paikan muutenkin, loput voivat katsoa netistä tai kysyä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me liitimme kutsuun ihan kartan ajo-ohjeineen, jonka näpersin kuvankäsittelyohjelman avulla. Juhlapaikkamme ei ole julkinen juhlatila, niin koimme, että kaikki löytävät kartan avulla vähän varmemmin sitten perille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me laitettiin kutsuun kuvallinen kartta ja nuolet tyyliin "Kaupungista x päin" jne ja tien numerot. Silti parille vieraalle oli epäselvää missä häät järjestetään :girl_mad:

 

Sama meillä, saatiin häistä seuraavana päivänä kuulla että muutama vieras oli ollut vähän hukassa kirkon ja juhlapaikan välisellä matkalla. Olivat onnistuneet kuitenkin onneksi olemaan hukassa sen verta lähellä toisiaan että olivat ajaneet loppumatkan sitten peräkanaa ja lopulta sitten löysivät kuin löysivätkin ihan ajoissa perille. :D

 

Tämän perusteella olen siis sitä mieltä että jos juhlapaikka sijaitsee yhtään syrjemmässä, niin itse ainakin kyllä tykkäisin että sinne kutsun mukaan liitettäisiin myös se kartta tai vähintään edes jonkunlainen sanallinen ohjeistus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään