laulaja

Häämusiikkikonsertti Kirkkonummella

5 viestiä aiheessa

Hei!

Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa 2.5. klo 19.30 häämusiikkikonsertti, jossa kuulee häämarsseja, -virsiä ja häihin sopivia kevyitä hengellisiä lauluja. Itse olen laulamassa tuolla myös ja siellä voi vaikka varata kirkkolaulajan ;)

Mukana kanttorit ja minä, sekä pappi kertomassa vihkikaavasta.

Itselläni on mukana myös levyjäni Rakkauden liekki ja Kaarisilta, joissa on häihin kirkkoon sopivia lauluja.

Tervetuloa tutustumaan häämusiikkiin!

t. "laulaja" -Mirja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin ainakin Espoosta vastaavan: (http://www.espoonseurakunnat.fi/web/nyt/tapahtumahaku)

Iltasoitto "Se ainoa oikea häämarssi"
Tilaisuuden nimi: Iltasoitto "Se ainoa oikea häämarssi" Tapahtumapaikka: Leppävaaran kirkko - Kirkkosali Osoite: Veräjäkallionkatu 2, 02650 ESPOO Alkaa: 28.4.2013 18.00 Loppuu: 28.4.2013 19.00
Iltasoitto "Se Ainoa Oikea häämarssi"
Tule ja löydä viimeinkin "se ainoa oikea" häämarssi. Jos rinnallasi on jo se ainoa oikea ihminen, voitte yhdessä kuulostella, mikä olisi juuri teille sopiva häämarssi tai laulu. Kanttorit esittävät ja esittelevät häämusiikkia ja kertovat kirkollisesta vihkitoimituksesta. Kahvitarjoilun lomassa voi kysyä mitä tahansa kirkkohäihin liittyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänä keväänä on Kirkkonummella tuo tilaisuus 17.4. Ensin on srk-talolla tilaisuus hääpareille, jossa olen itsekin mukana laulamassa. Siellä on jotain yleistä avioliitosta ja sitten näitä häihin sopivia lauluja ja sitten sen jälkeen kirkossa kuulee marsseja ym.  Itse en ole tänä vuonna laulamassa siellä kirkossa, vaan siellä on kanttorit.

 

Nyt mulla ei valitettavasti ole vielä tarkkoja kellonaikoja selvillä, enkä löytänyt niitä srk:n sivuiltakaan

 

Jos tarvitset kirkkoon laulajaa, niin kysy tarjousta. Levyilläni Rakkauden liekki ja Kaarisilta löytyy häihin sopivia lauluja ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiedoista laulaja! Sattuupa muuten samalle päivälle kuin hääruokamaistelutilaisuus hääpaikassamme, voi harmi. Pitää katsoa miten aikataulu onnistuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään