heidia

Rovaniemi

415 viestiä aiheessa

Vihkipappi soitti tänään  :) Hauska juttu, että oli noin aktiivinen. Halusi vähän jutella ja samalla sovittiin jo harjoittelu päivä häitä edeltävälle keskiviikolle, kun hänellä tuppaa kuulemma kesällä kalenteri täyttymään nopeasti.

Todella mukavan kuuloinen oli, hyvä mieli tuli tuosta  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukka-asiaa..

Cittarin kukkakauppa melekosta kallis.. Mun kimppu tulee oleen pyöreän muotoinen, vaaleista calloista ja tummanpunaisista ruusuista koostuva kimppu.. Callat maksavat siellä koosta riippuen jotain 6-10e, mut mitä luultavammin lähemmäs 10€/kpl.. Niitä tuli 9-10 kimppuun.. Samaten ruusuja ja ne on jotain 2€/kpl.. Nauha, joka kiedotaan varteen, tekee myös hieman lisäkustannuksia, ellei sit itsellä ole mukana, jos nyt semmosta tahtoopi.. Noh, mun kimppu tulis sielä maksaan kuitenki loppupeleissä yhteensä 130€!!!!!!! plus vieheet jotain 10€ paikkeilla ja tuleehan sit kaasoille ja morsiustytöille viel rannekukat... et no thanks tolle mestalle! ;D

Sit kävin Viirinkankaan kukkakaupas.. Siel ne callat on 4-6€ ja ruusut sen pari euroa.. Mut sielä velottavat pari-kolmekymppi teosta, riippuu kuinka vaikee kimppu tehä.. Mut jos vaikee niin ton verran ainaki.. En nyt tiä, miten vaikee se munki kimppu tehä ::) mut mikäs se siinä :D vieheet on jotain 5€ paikkeil ja heittokimppu ei varmaa maksa ku jotain 15€ pintaan?

Sit oon käyny sielä Ukonhatus, mut siitä oliki tääl jo puhetta, et onpi kaupungin kalleimpia.. Mul samanlaiset kokemukset myyjistä siel ku mitä joku sano aiemmin...  ::)

Siel Cittarin liikkees sai erittäin mukavaa ja asiantuntevaa palvelua, V-kankaan nainen oli vähä ihmeellinen, ei osannu kertoo oikei kunnol mistää... Mut kuva pitäs viä näytille, millasen haluais niin osais jtn sanoo..  ::)

Tarkoitus ois käyä siinä Sampparin vieres olevas kukkakaupas viel.. Mut toi Viirinkankaan paikka hinnaltaan ois ok ja se on joka päivä auki niin juhannuspäivänä saatais kukat sieltä, ei tarttis säilyttää ite yötä kylmässä :)

Mut pittääpä vielä funtsia ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitoa PikkuJ väliaikatiedoista  ;D

Mie en ole vielä saanut itseäni reipastumaan kyselykierrokselle. Varmaan menee ensi viikkoon, kun loppuviikosta lähdetään miehen siskontyttären ristiäisiin.  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi höh! Mitäs nyt heitellään kirkon portailla, kun kielsivät riisin heiton  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mietin tuossa yksi päivä ihan samaa, että voisko olla jotain paperikonfettia tms.

Täytyy laittaa mietintämyssy päähän  :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin joo, saippuakuplia mietin tuossa yhtenä päivänä, oliskohan se kovin typerä idea  :P?!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rovaniemen kirkossa häämusiikkikonsertti lauantaina klo 16!  :D

t: rovaniemeläinen opiskelija

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Anetka: Mieki olen miettinyt saipppuakuplia.

pg-36275.gif

Tällaisia löysin Galligraphenilta. 24 pulloa maksoi vain 12[ch8364]. Tuskin niitä jokaiselle vieraalle tarvis olla. Jos nyt vaikka joka toiselle. Eikä pitäis sotkea pukua.

Tässä vielä osoite jos haluat käydä katsomassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi itku, sataa lunta  :-? :o

Ei ole kivaa. Oli jo niin lysti kesäfiilis.... Se siitä sitten.

Saippuakuplat on varmasti hauska idea. Mulla on puku sellaista kreppiä, aika pehmeää, että pitäisi varmaan varovasti ensin testata helmaan, ettei jää tahroja.

Toisaalta, ehkä koko 'heittely' saa meiltä jäädä suosiolla pois.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos SoulWoman  :D!

Tilasin noita saippuakuplia sitten pari laatikkoa. Tosissaan mukava sitten ainakin lapsille antaa puuhasteluksi, jos ei muuten tarvi. Noihin voi varmaan jonkun oman etiketin tulostaa tarralle, kun ovat ihan valkoisia  ;D.

Kävikö kukaan muuten tuolla häämusiikki-illassa?! Meillä unohtui onnellisesti koko juttu  :-[.

Meillä on harjoitukset kirkossa 21.7. Otetaanko sinne yleensä kaaso/bestman tms. mukaan??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oltu kirkossa kuuntelemassa häämusaa. Oltiin yksissä ristiäisissä. Olisi tietysti ollut hauska päästä kuulemaan.

Meillä on harjoitukset keskiviikkona sillä viikolla kuin vihkiminen. Olikohan tuo 5.7. Varmaan kaaso voisi tulla mukaan ja bm. Isää mietin myös. Haluan, että isä saattaa muta alttarille, mutta ovat eri paikkakunnalta, ja en ole varma onko isä Rollossa jo tuolloin.

Mutta ei kai se saattaminen niin kovin vaikeaa voi olla  ::) Tosin itseni ja isäni tuntien, saattaapa tuo ollakin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meil oli menoa, kun tuo häämussiikki-ilta oli, mut sit peruuntu meno, mut ei muistettu sitä musiikki-iltaa! ;D lahopäät!!  ::) ;D

Meil harkat sil vkol torstaina, ku vihkiminen eli 22.6. Mukaan tulee varmaa ainaki bm ja kaasot. Iskän kaa oli puhetta, et hän tulis, mut ku eri paikkakunnal myös niin ei ehkä pääse, tulevat sit vasta seur päivänä tänne.. Mut kyl hän varmaa osaa kävellä siihen puoliväliin käytävää ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsansaa pitkästä aikaa!

Kiirusta on pidellyt rakentamisen kanssa, eikä oikein häitä ole ehtinyt suunnitelemaan  :-/

Tuli mieleen tuosta riisin heitto-kiellosta. Että me mietittiin kaason kanssa, josko hommais jostain kullan/hopean väristä serpentiiniä ja vieraat puhaltelis niitä meidän päälle. Tietysti ne pitää kerätä heti pois, mutta siihen voidaan nakittaa joku mun pikkusystereistä  ;). Ja vesisateella noi ei taida oikein toimia.  :D

kaverini tilasi omiin häihinsä noita saippuakuplajuttuja, mut pettyi niihin, koska se purkki oli aika aneemisen näköinen, eikä hän sit halunnu itse koristella niitä. Mutta tosiaan, koristelemalla niistä varmasti tulee kivan näköiset ja jäävät myös muistoksi vieraille  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko täällä montakin joilla on 8.7. hääpäivä?

Meillä on pääkirkossa vihkiminen. Sain viimeisen vapaan ajan, silloin kun soitin vuoden alussa. Missä vaiheessa teillä on hääjärjestelyt? Mistä olette kukat tilanneet? Entä mistä ja minkälaisen puvun olette vuokranneet/ostaneet? Minkä hintaisia? Minulla on sincerityn puku Tyynelästä, tarkkaa hintaa en ole edes uskaltanut laskea. Päätin vuokrata, vaikka alunperin oli tarkoitus teettää. Tekeekö joku liike täällä roissa niitä morsiuskimpputauluja? Onko jollakin kenties tietoa hinnoista?

Ja sitten vielä suihkurusketus? Kannatteeko käydä?

Meille tulee saippuakuplat! Ostin Lelu-Tapulista ja teen niihin itse omat etiketit! Homma sujuu varmaan nopeasti kun vain saisi työn alkuun ;-)

Toivon mukaan ei ole vesisade silloin kun niitä pitäisi puhaltaa...

Kävin häämusiikki illassa kaason kanssa. Marssit ja virsi on päätetty jo alku keväästä, mutta halusin käydä kuuntelemassa miltä ne kuulostaa kirkossa.

Harjoitukset on 5.7. muukan on pyydetty kaaso, bm, morsiusneidot sekä saattaja.

Meillä on vihkipappi varattu pojan ristiäisten yhteydessä. Ja hänen kanssaan on kaava käyty läpi, samoin virsi valittu. Ja kaavaan tulevat raamatun kohdat.

Minun morsiuskimppuun tulee myös calloja ja ruusuja. Häiden värimaailma on alusta asti ollut valkoinen ja viininpunainen.

Missä on paras käydä ihonpuhdistuksessa. Pitäisi kai jo käydä kokeilemassa, että ehtii saada naaman kuntoon ennen h-hetkeä  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei bonnie80!

Meil ei oo hääpäivä 8.7., mutta vastaan kuitenkin vähän kysymyksiisi ;D

Meillä on hääjärjestelyt ihan hyvällä mallilla ja kai ne pitää jo ollaki, ku huomenna häihin kuukausi! ;D tekemättä on kirkko-ohjelmat, ohjelma"kortit", ei ole päätetty vielä toista leikkiä häihin, kukat varaamatta, mut suunniteltu ja paikka melkein tiedossa  ::) pitäis varata aika kasvojen hoitoon, muttei osaa päättää, mistä.. Pitäis hintoja alkaa vähän vertailee ja varata aika mahd pian, kun en ole koskaan käynyt kosmetologilla eikä tiä, miten iho reagoi sit hoitoon, kun varmaan jonkun "hionnan" otan ;D karkkirasioista on täyttämättä varmaan kolmasosa ja rasiat pittää liimata kiinni myös ja lyyä päälle tarra :) onhan sitä tekemistä, eikä tuossa oo läheskään kaikki.. Aletaan ahertaan ens vkon lopusta eteenpäin hommat loppuun, kun mulla loppuu harjottelu ja onpi enempi aikaa!

Mulla on Sincerityn 3022 pukuna, jonka tuun luultavasti myymään Tyynelälle häiden jälkeen :) oon ostanu sen jo noin 1,5v sitten ja kerran käytettynä, mut puku on kuin pakastavedetty ;) täl hetkel puku on lyhennettävänä ja kavennettavana Tyyneläs, toivottavasti saan sen pian! :) ei malttaa oottaa päivää, jolloin sen päälle saa, kun niin kauan se on vaatehuonees omassa pussissaan ollut  :-X puku maksoi mulle pussineen 500€..

Kukkia oon käyny kyselemäs useammasta paikasta, kuten tänne yks päivä jo kirjoittelinki :) täl hetkel eniten miellyttää keskustassa oleva Lillin kukka ja lahja vai mikä sen nimi onkaan? siellä ihanaa palvelua ja jotenki jäi niin semmonen tunne, et täältä mie ne kukat haluan! ei ollu ehkä halvin paikka, muttei kalleinkaan :) toki tulee maksaan melkosesti, kun callat on niin pirun kalliita!  :-[ mut on ne niin ihaniaki! en vois kuvitella, et jonku muun kukan ottaisin ruusun rinnalle! :-X Mulla kiinnostas kans tuo morsiuskimpputaulun teettäminen.. Onko tosiaan kellään mitään haisua, kuka tekis..?

Tuota suihkurusketusta oon miettiny kans, mut viel en oo päättäny, käynkö semmoses ennen häitä.. Oon pari kertaa käyny nyt solariumis ottamas pohjaa kesälle ja ihan kivasti väriä on tullukin, mut viel vähän ehkä sais lissää tulla ;) vähän ihon kunnonki takia kävin siel, ku jotenki  naama tykkää ja voi paremmin.. Enempää en uskalla käyä, tuo kakski kertaa on tarpeeks meikäläiselle.. tiedän kuitenkin melko hyvin sen vaarat.. Mut tää maailma niin täynnä kaikenlaista, et jos kuolee kahteen solariumkertaan niin sit kuolee!!! ;D

Meil tulee kai heitettäväks ruusun terälehtiä. Tietääkö kukaan, mitä mieltä pääkirkko tästä? tai no kirkkohan tuski mitää sanoo, mut väki sielä ;D et pitääkö niitä jälkeenpäin kerätä pois tai saako heittää ollenkaan? ei kiva, jos selvii vasta viimemetreil, ettei saa heittää niin sit vähän vaikee alkaa hommaan kuplia mistään...  ::)

Mulla askarruttaa siis vielä noi ruusun terälehtien heittämiset, kukkakimpputaulu ja kasvohoitopaikka ;) onko vinkkejä niil, jotka tietää tai kokemuksia? Thanx!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin kuuntelemassa häämusiikkia, kyllä marssit soivat kauniisti Rovaniemen kirkossa. Bonnie, kuinka paljon maksoivat kuplat Lelu-Tapulissa???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[smiley=vrolijk_26.gif]

Hei turkinpippuri,

kuplat olivat niin et kolme purkkia eurolla. Niissä valitettavasti on punainen etiketti, jossa mikki hiiri. Mut sen saa hyvin peitettyä.

Sori, että vastaaminen kesti, piti välissä käydä antaan lapsille ruokaa.

Kenet olette valinneet papiksi? vastata saa kaikki.

Meillä on Hanna Hytönen.

Minun puvun numero on 2952.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Bonnie!  Ja muut Rollolaiset. Hard Rock Halleluja!

Meillä on vihkiminen 8.7. ja pappina Hanna Hytönen  :-X Meillä on kyllä vihkiminen Korkalovaaran kappelissa. Se on mulle tutumpi, olen siellä päässyt ripillekin. Hytönen ei ollut ennalta tuttu, mutta vaikuttaa oikein mukavalta. Puhelinyhteydessä on oltu. Meilläkin harjoitus on 5.7.

Paatoksellinen vanha setä pappina olisi pahin vaihtoehto, joten Hytöseen ole tosi tyytyväinen. Seppo Ahtinen olis ollut aika jees myös, mutta hän ei ollut tuohon aikaan työvuorossa.

Kaunis olo kosmetologilla olen käynyt Hjeronymus-kasvohoidossa, ja solariumissa uimahallilla pari kertaa. Vielä meinasin käydä kerran solariumissa, ja katsoa sitten miltä näyttää  8-) Tarviiko suihkurusketusta. Hieman kyllä jännittää, ettei se suihkurusketus vain sotke pukua  :-? ::) Aika arka väri on tuo valkoinen....

Mulla on sincerityn puku nro 2986. Ostin Turusta, maksoi 730€  :o ::) No joo, jospa sen saisi myytyä häiden jälkeen.... Hintaan sisältyi hartiahuivi. Ompelijalla pitäisi vielä käyttää vähän muokattavana. Onko kellään vinkkiä, mihin veisi? Huntua ei varmaan tule, mutta joku sievä tiara pitäisi löytää.  :D Kengät on. Kassia/pussukkaa ei.

Kukista ei ole hajuakaan vielä. Sellainen luonnonkukka tyylinen kimppu kiehtoisi. Ehkä kieloa tms.

Karkkeja ei myöskään ole hankittu. Meinasin laittaa tikkareita, niiden varteen on helppo sitaista nauhalla Viivi ja Wagner-strippejä.

Kampaajalla olen käynty kk sitten värissä. Kesäkuun alussa menen rakennekäsittelyyn. Siiten on helpompi tehdä kampaus. Koekampaus ja meikki on sitten perjantaina viikko ennen häitä. Samalla vielä värjätään, ettei näy juurikasvua kuvissa  :P;)

Meillä on juhla Skylla, joten ruoka/kattaus ym asioita ei tartte miettiä. Slideshow meidän kuvista pitäis väsätä ja pari cd:tä musiikkia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaunis olo kosmetologilla olen käynyt Hjeronymus-kasvohoidossa

Oon tuota hoitoa harkinnut, kun kuulostas ihan hyvältä mun iholle.. Voitko kertoo vähän, millainen hoito se on..? Mitä sun iho tykännyt siitä ja onko reagoinut jotenkin esim. iho alkanu kukkiin tms..? :) johonki hoitoon pitäs hakeutua pian ja toi kiinnostais.. Minkä verran se maksaa Kauniissa Olossa?  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hinta oli noin 60€. Mulle on sopinut hyvin, olen käynyt kahdesti. Mekaaninen ihonpuhdistus on ihan tuskaa  :P:(

Hjeronymus ei satu, kirvelee välillä vain. Iho oli mulla heti hoidon jälkeen ihan tasainen, ei punainen yms. Siinähän kemiallisesti irroitetaan talia. Mulla on itellä tyypillinen sekaiho. Otsaan ja leukaan ja nenään tulee näppyjä ja posket voi jopa kuivua.

Selvästi iho puhdistui ja oli raikkaamman oloinen.

Tosson linkki hoitolan sivuille.

http://www.kaunisolo.com/hoidot.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Essy kovasti vastauksesta!  :-*:-X mul samantyyppinen iho kuin sulla eli vois tepsii tähän naamaan ;) pitää varata jolleki päivälle aika.. :) kiitti palio!  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi kaikki!

Mistä voisin kysellä videokuvaajaa häihin? Tiedän kyllä, että olen myöhään liikkeellä mutta Kiitos avusta :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Moi kaikki!

Mistä voisin kysellä videokuvaajaa häihin? Tiedän kyllä, että olen myöhään liikkeellä mutta Kiitos avusta :-*

Kysyppä vaikkapa semmosesta paikasta kuin Videotodex www.todex.fi Ovat joskus meillä töissä käyneet videokuvaamassa ja tuntuvat olevan ammattitaitoisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädyttiin vain sellaiseen ratkaisuun, että BM:n videokamera on kappelin nurkassa, ja se laitetaan sitten kaukosäätimellä käyntiin  8-).

Pitkään ajattelin, että ei meille videointia. Olen jotenkin niin neuroottinen sen suhteen. Näytän aina hölmöltä ja inhoan kuulla omaa ääntäni..  ::)

Mutta on se sitten kuitenkin mukava muisto. Jos jännittää niin, ettei muista mitään  ::) 8-)

Käytiin eilen hakemassa avioliiton esteiden tutkiminen. Paperin pitäisi tulla kotiin reilun viikon päästä  8-)

Nopsasti ja sujuvasti kirkkoherranvirastossa kaikki meni. Heillä taitaa olla kokemusta  ;)

Saatiin pari opasvihkosta mukaan, ja myöskin häämusiikkia kirkkoon cd:n lainaksi. Aika hyvää palvelua  :-X

Puvun vein ompelijalle vielä muokattavaksi. Soitin ensin yhdelle ompelijalle, mutta hän oli tosi töykeä puhelimessa, joten päätin, ettei mun tartte asiakkaana tuollaista kuunnella. Vein sitten toiseen paikaan, ja siellä olikin tosi mukava nainen  ;D

Ammattilainen heti näki, mitä pitää tehdä. Vähän lyhennetään helmasta ja niskan yli menevää lenkkiä aavistuus siirretään.   :):-X

Kyllä tulee hyvä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Essy: Mihin ompelijalle puvun veit? Itselläni olisi sama piakkoin edessä enkä ketään ennestään tiedä, joten olisi mukava kuulla vähän kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään