teris

Ehtiikö meikkiin ja kampaukseen?

6 viestiä aiheessa

Kokemusta ei ole meikissä ja kampauksessa käymisestä joten en tiedä paljonko niihin menee aikaa, vihkiminen meillä jo klo 13 joten meneekö liian kiireeksi hääaamu? itsekään en halua meikkiä tehdä, lisäksi täytyy mahdollisesti ajella näihin toiseen kaupunkiin 30 min.

Valokuvauksenkin olisin halunnut ennen vihkimistä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on vihkiminen klo 14 ja myös kampaamosta kirkolle noin 30min ajomatka. Ja mun kaasot tulee vielpä mun kanssa samaan aikaan kampaukseen ja meikkiin :D joten pare ottaa sitte vaikka meit niin aikasin, että ehitään!

Jostain täältä luin, että jollain oli tosi näpsästi mennä sillain, että tyyliin papiljotit päähän 'vaikuttamaan' jonka aikana tehty meikki ja sit papiljotit pois päästä ja kampaus. Kuulostaa todellakin tehokkaalta. Kyllä mä sanoisin, että ehit hyvin kampaukseen ja meikkiin, mikäli sun kampaaja-meikkaaja ottaa sut sisään riittävän ajoissa. Muista vaan, että sun täytyy myös saada häämekko päälle meikin ja kampauksen jälkeen, eli siihenkin pitää varata erikseen aikaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun pitäisi ehtiä tietysti vielä kotia meikin ja kampaamon jälkeen pukeutumaan, enkä tiedä onko pukemisapua, pääseekö kaaso esim auttamaan, toivottavasti. Ei ehkä haluaisi aamukuudelta nousta että jaksaisi päivän ja illan, miettimistä on...omalla pikkupaikkakunnalla ei vaan taida palveluja löytyä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se, kauanko kampaukseen (ja meikkiin) menee aikaa, riippuu pitkälti siitä millaisen kampauksen haluat ja millaiset hiukset sinulla on. Jos sinulla on todella pitkät ja/tai paksut hiukset ja haluat kiharakampauksen, niin kyllä siinä aikaa menee jo pelkästään paplareiden laittoon. Olen myöskin kuullut siitä, että jopa edellisenä iltana on laitettu jonkinmoiset pehmopaplarit tai sormikiharoiden tyyppiset. Luonnollisestikin monimutkaisen nutturan tekoon menee kauemmin kuin pelkästään paplareiden avaamiseen ja kiharoiden pöyhimiseen. Kannattaa tehdä pieni kyselykierros :)Ja jos haluat leikkausta/ hiusten tai kulmien värjäystä yms. niin ne tietenkin aiemmin.

Nettisivujen perusteella meikkiin menee 30-60 min, ja kampaukseen 1-1,5h, jopa 2h. Paras tietysti on jos löydät paikan joka tekee molemmat, aikaa säästyy ja voidaan juurikin tehdä esim. meikkipohja kiharoita odotellessa eikä aikaa mene paikasta toiseen siirtymiseen. Lisäksi joissain paikoissa on myös annettu pukeutua esim. taukohuoneessa tai vessassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samassa paikassa pukeutuminen ei tule mun kohdalla kysymykseen koska mun pitää ajella vielä kotipaikkakunnalle takas kampauksen ja meikin jälkeen. Etsin vielä jos omasta paikkakunnasta löytys meikin tekijää mut huonolta näyttää. Muuten etsin paikan joka tekee molemmat, kiitos siitä vihjeestä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kannattaa tiedustella tulisiko joku tekemään kotiin. itsellä tehtiin meikki ja kampaus kotona (kampaaja osasi kummatkin hyvin tehdä) ja sitten hän laittoin myös kaasojen, äitini ja sulhasen siskon hiukset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään