Jump to content
Naimisiin.info

Lapset ennen avioliittoa


ellu81

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulla oli myös periaatteena, että ensin naimisiin ja sitten lapsia. Kävi kuitenkin niin, että olin jo yli 30 v kun tiemme kohtasivat oikean miehen kanssa. Miehelle ei ollut väliä missä järjestyksessä mennään. En halunnut lykätä lapsen yrittämistä kauemmas ja samalla koko ajan enemmän epätodennäköiseksi. Enkä myöskään halunnut järjestää häitä nopealla aikataululla siksi, että päästäisiin pian lapsentekoon. Siispä saatiin ensin 2 lasta ja nyt voi alkaa suunnitteleen häitä.

Meille tulee ihan kunnon häät enkä missään nimessä pidä sitä turhana siksi, että lapset on jo tehty. Avioliitto ei mulle muuta merkitystään, mutta hääjuhla ehkä vähän. Jos häät olisi ollut ensin, siinä ehkä enemmän juhlisi sitä yhteisen taipaleen alkua ja sitoutumista toiseen. Nyt haluan järjestää hääjuhlan, koska haluan juhlistaa meidän rakkautta, onnea ja sitä miten ihana elämä meillä on. Meidän rakkaus on selvinnyt kahdesta vauvavuodesta, ollaan kasvettu uusperheenä, meidän parisuhde voi paremmin nyt kuin koskaan ja me eletään tässä ja nyt, onnellisina. Sitä haluan juhlia. Sitouduttu ollaan toisiimme vakavasti jo aikoja sitten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...