Jump to content
Naimisiin.info

Ikäviä kommentteja


Guest flower07

Recommended Posts

On 10.6.2019 at 16.54, Jenna_KV said:

Jaanpa nyt omankin kokemukseni tänne varsinaiselta hääpäivältä.

Tätini ei ole koskaan ollut erityisen tahdikas kommenteissaan, mutta tämä meinasi jo mennä ylitse.

Olimme saapuneet juhlapaikalle ja sulhon kanssa vastaanotimme vieraita. Tätini vuoron tullessa hän totesi sulholle miten komealta näyttää ja halasi pariinkin kertaan. Minun kohdalle tullessaan totesi ennenkuin edes halasi että "mites tuollaiseen makkarankuoreen pukeuduit kun olisit voinut viettää päiväsi prinsessana" nauroi päälle, halasi ja jatkoi matkaansa. 

En hänen kanssaan puhunut koko iltana mitään ja todellakin siinä tilanteessa pahoitin mieleni.

 

Suku on todella se pahin! :D

Ei voi olla totta!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Tämän kommentin kuulin itse morsiamelta. Ei sinänsä ilkeä ilkeä, mutta mielestäni tympeä ja nolo. Kommentti, joka oli täysin tarpeeton, enkä sitä olisi halunnut kuulla. Itse olisin hävennyt silmät päästäni, jos itse olisin vahingossa päästänyt tällaisen suustani.

...Tapasin kaupungilla täysin sattumalta vanhan ystäväni, jonka kanssa olimme samassa ystäväporukassa peruskoulu- ja lukiovuosina. Hänen aviomiehensä kuului samaan tiisiiveen porukkaan. (Lukion lopulla ystäväporukka hajaantui.) Emme ole pitäneet yhteyttä, emmekä nähneet moniin vuosiin.

Täysin yllättäen tämä ystäväni rupesi keikistelemään edessäni ja ojensi vasenta kättään kohti minua esitellen sormuksiaan. Hän kujersi: "Kato! Mä oon vaihtanut nimeä! Oltais me kutsuttu teidätkin, mutta meidän piti karsia!"

Hetken katsoin häntä aivan luukku auki. En tiennyt mitä olisi pitänyt sanoa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...