Jump to content
Naimisiin.info

Miten etsitte matkakohteen?


salmrj

Recommended Posts


Pikkuhiljaa tuntuu, että pitäisi varata häämatka ensi kesälle, mutta aivot lyö tyhjää.. Vaikka olen matkustanut suht paljon, en tiedä yhtään mistä pitäisi lähteä häämatkaa miettiessä. 


 


Pakettimatka matkatoimistolta on tietenkin helppo vaihtoehto. Lento+hotelli olisi kaupunkimatkoilla helppo, mutta mistä lähteä kun ei ole mitään tiettyä kaupunkia mihin haluaisi, vaan haluaisi ihan yleisesti vaikka Italiaan johonkin kivaan paikkaan? Tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta näyttää vuokrata viikoksi Homeawaylta loma-asunto jostain, saisi selailtua vähän erilaisia kohteita helpommin kuin vain hotels.comin haulla kaupungeittain.


 


Miten teidän häämatkan suunnittelu meni ja millä perusteella valitsitte kohteen? 


Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voi samoja tuskia täällä.. Mä olen niin kokematon pakettimatkojen suhteen, kun aina on tullut nähtyä kovasti vaivaa itse, jotta saisi edullisia matkoja räätälöityä, mutta nyt tuntuu että The Häämatka pitäis olla jotenkin niinkun valmiiksi tehty  :(

 

Me ei olla kauheasti asiaan vielä paneuduttu, mutta yhteisenä ajatuksena on välähdellyt joku lämmin paikka, missä rantaa ja vähän ihmisiä. Kaunista luontoa ennemmin kuin oikeastaan mitään muuta. Rauhaa ja omaa aikaa, ja jotain luksusta mitä ei muuten tulisi niin ehkä haettua...

 

Jos rahaa olis rajattomasti, niin varmaan olisin jo uskaltautunut tutustumaan jos johonkin paratiisisaariin, mutta kun ei ..

Link to comment
Share on other sites

Mä päätin toteuttaa vaan kaikki toiveeni, lepi rantaloma lämpimässä (pakettimatka) ja pitkäaikainen haavemaa (omatoimimatka)... Rantalomakohde kyllä arpoutui hinnan ja pakettimatkojen selauksen perusteella.

 

 

Me ei olla kauheasti asiaan vielä paneuduttu, mutta yhteisenä ajatuksena on välähdellyt joku lämmin paikka, missä rantaa ja vähän ihmisiä. Kaunista luontoa ennemmin kuin oikeastaan mitään muuta. Rauhaa ja omaa aikaa, ja jotain luksusta mitä ei muuten tulisi niin ehkä haettua...

 

Jos rahaa olis rajattomasti, niin varmaan olisin jo uskaltautunut tutustumaan jos johonkin paratiisisaariin, mutta kun ei ..

 

Mulle tulee mieleen tosta kuvauksesta Azorit tai Mallorca? Ehkä kummassakaan ei oo kyl erityisen vähän ihmisiä...

Link to comment
Share on other sites

Olen ollut Mallorcalla, kiva paikka, aika turistientäyteinen ja varsinkin saksalaisten suosima :D Mutta olen kuullut että Menorca olisi hyvä kohde, rauhallisempi ja luonnonläheisempi kuin Mallorca ja Ibiza.. En tiedä miten paljon sinne tehdään matkoja, mutta saattaisi löytyä.

 

Pakettimatka on varmaan se paras. Sieltä pitää vaan valikoida joku hyvä, yleensä matkatoimistot tarjoavat näitä Turkki/Kypros-kohteita jotka ei ihan nappaa, mutta kai siellä kesäsesonkina muitakin paikkoja löytyy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...