ruusunen

Pirkanmaan musiikkiopisto (Tampere)

66 viestiä aiheessa

Löytyykö täältä ketään, joka olisi juhlinut omia häitään tai ollut vieraana Pirkanmaan musiikkiopistolla Tampereella? Kaikki kokemukset ja tiedot paikasta ovat tervetulleita. Kiitos jo etukäteen!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku kertoa, mikä mahtaa olla paikan hintataso tällä hetkellä? Olemme miettimässä juhlapaikan vaihtoa, ja tämä musiikkiopisto kuulostaisi suunnitelmiimme sopivalta paikalta. Hintatietoja, (saatika kuvia) ei vaan netistä tunnu hirveästi löytyvän. Onneksi täällä paikkaa on suurimmaksi osaksi kehuttu ^_^

päivitys 10.1.2009: käytiin eilen katsomassa paikkaa ja saimme ajantasaisen hinnaston:

vuokran perusmaksu on 600 € (max 80 hlöä) ja tämän ylittävältä osalta 5 €/hlö. Tämän hetkiset valvontakulut ovat 12 €/h arkisin ja lauantaisin klo 19.00 asti ja 24 €/h lauantaisin klo 19.00 alkaen sekä sunnuntaisin ja pyhäpäivisin. Ennakkomaksu on 300 €, joka hyvitetään lopullisessa laskussa kokonaisvuokrasta.

kalliiksihan tuo paikka tulee, mutta kerrankos sitä vihille menee... :)

Muokattu: , käyttäjä: Mymmelin tytär

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osaisiko joku kertoa, mikä mahtaa olla paikan hintataso tällä hetkellä? Olemme miettimässä juhlapaikan vaihtoa, ja tämä musiikkiopisto kuulostaisi suunnitelmiimme sopivalta paikalta. Hintatietoja, (saatika kuvia) ei vaan netistä tunnu hirveästi löytyvän. Onneksi täällä paikkaa on suurimmaksi osaksi kehuttu ^_^

päivitys 10.1.2009: käytiin eilen katsomassa paikkaa ja saimme ajantasaisen hinnaston:

vuokran perusmaksu on 600 € (max 80 hlöä) ja tämän ylittävältä osalta 5 €/hlö. Tämän hetkiset valvontakulut ovat 12 €/h arkisin ja lauantaisin klo 19.00 asti ja 24 €/h lauantaisin klo 19.00 alkaen sekä sunnuntaisin ja pyhäpäivisin. Ennakkomaksu on 300 €, joka hyvitetään lopullisessa laskussa kokonaisvuokrasta.

kalliiksihan tuo paikka tulee, mutta kerrankos sitä vihille menee... :)

Täytyykö valvojan olla paikalla aina? Tarkoitan myös silloin kun käy edellisenä päivänä valmistelemassa paikkaa jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osaisiko joku kertoa, mikä mahtaa olla paikan hintataso tällä hetkellä? Olemme miettimässä juhlapaikan vaihtoa, ja tämä musiikkiopisto kuulostaisi suunnitelmiimme sopivalta paikalta. Hintatietoja, (saatika kuvia) ei vaan netistä tunnu hirveästi löytyvän. Onneksi täällä paikkaa on suurimmaksi osaksi kehuttu ^_^

päivitys 10.1.2009: käytiin eilen katsomassa paikkaa ja saimme ajantasaisen hinnaston:

vuokran perusmaksu on 600 € (max 80 hlöä) ja tämän ylittävältä osalta 5 €/hlö. Tämän hetkiset valvontakulut ovat 12 €/h arkisin ja lauantaisin klo 19.00 asti ja 24 €/h lauantaisin klo 19.00 alkaen sekä sunnuntaisin ja pyhäpäivisin. Ennakkomaksu on 300 €, joka hyvitetään lopullisessa laskussa kokonaisvuokrasta.

kalliiksihan tuo paikka tulee, mutta kerrankos sitä vihille menee... :)

Täytyykö valvojan olla paikalla aina? Tarkoitan myös silloin kun käy edellisenä päivänä valmistelemassa paikkaa jne.

joo, se valvoja tulee aina avaamaan sinne ovet. Näin minä ainakin käsitin. Eli perjantain koristeluajankin valvoja on läsnä ja jokainen alkava tunti maksaa 12 €. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä todennäköisesti ensi vuoden kesällä häät musiikkiopistolla. Miten te ootte laittamassa pöydät? Paljonko teille tulee vieraita ja laitatteko kaikki alakertaan? Mihin aiotte sijoittaa morsiusparin pöydän?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sannakaisa, minä päivänä teillä on häät musiikkiopistolla? Oletteko saaneet sieltä vielä ns. varmaa varausta? Itse haikailemme myös tuon musiikkiopiston perään, mutta varmaa vastausta heiltä emme ole vielä saaneet, koska paikka pyörii edelleen Tampereen kaupungin säästölistoilla mahdollisena myyntikohteena. Tampereen kaupunginvaltuustohan hyväksyi sen säästölistan, jossa tuo musiikkiopiston tilakin oli, mutta itse en ainakaan usko että tuo myynti olisi vielä ensi vuonna ajankohtainen, koska tila on vasta siinä myyntilistassa, joiden myynti toteutetaan Eteläpuiston kaavoituksen jälkeen. Ahdistavaa vaan,, kun ei saada varmaa vastausta heiltä! :( Olisi yksi stressin aihe vähemmän... Hannu Myllymäellä menee varmaan kohta hermo meikäläiseen, kun soittelen sille parin viikon välein ja tiedustelen, että olisiko tilanne vihdoin selvinnyt.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei olla saatu varmaa varausta vielä, kun tosiaan tila sillä säästölistalla. Mut Myllymäki itse sanoi että äärettömän epätodennäköistä et tila menis alta, koska rakennus on suojeltu ja sille ei saa tehdä yhtään mitään... lupas ilmoitella meille heti kun kaupungilta tulee tieto asiasta.

Muokattu: , käyttäjä: sannakaisa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on 7.8.2010 alustavasti varattuna tuolta musiikkiopistolta. Meillekin Myllymäki on sanonut, että on on tosiaan todella epätodennäköistä etteikö sitä tilaa saisi, mutta varmaksi sitä ei vielä voida sanoa.

Me ollaan kanssa mietitty Haiharaa varalle, tai itseasiassa Haihara olisi meidän ykkösvaihtoehto, mutta kun sitä ei tosiaan saa varata vasta kun lokakuulla. :( Käytiin katsomassa tuota Haiharaa vappuaattona ja se olisi kyllä aivan mielettömän kaunis paikka! Se Haiharan "talonmies" sanoi meille, että kesäkuu on varattu kokonaan häille ja juuri kesäkuulle Haiharan saaminen olisi ns. "kaikkein helpointa". Se toki edellyttää, että sinne kulttuuritoimen oven taakse täytyy mennä tosi aikaisin jonottamaan, että saisi haluamansa päivän. Elokuulle Haiharan saaminen on sitten paljon epävarmempaa, koska siellä saattaa suuremmalla todennäköisyydellä olla näyttelyitä silloin. Meitä neuvottiin, että pitäisi ottaa vaihtoehtoisia päiviä kesäkuulta, mikäli tuon Haiharan todella haluaisi. Se on vaan aika hankalaa varata pitopalvelut, kirkot jne. , kun ei voi varmaksi sanoa sitä hääpäivää... Luulisin, että mikäli odottaa tuonne lokakuulle, niin sitten voi esim. pitopalveluiden saaminen olla aika vaikeaa. Mua ärsyttää kanssa aivan suunnattomasti tämä Tampereen juhlapaikkojen huonous! Meillä olisi täsmälleen samat kriteerit kuin teillä ja sellaisia tiloja ei Tampereella tosiaan ole montaa..

Itse olen ollut about 5 vuotta sitten häissä tuolla musiikkiopistolla, ja silloin tila toimi ihan hyvin. Tosin niissä häissä oli n. 75 ihmistä, eli kaikki mahtui hyvin alas istumaan. Bändi soitti sitten siinä portaiden alapuolella, mikä ei mun mielestä ollut ehkä ihan paras paikka bändille. En tosin tiedä mihin muuallekaan sinne bändin sitten tunkisi... Oon jo miettinyt, että ehkä osan porukasta joudutaan laittamaan ylös istumaan, mutta ehkä sinne voi laittaa serkkuja (~18-19 vuotiaita poikia), jotka ei välttämättä ole NIIN kiinnostuneita näkemään morsiusparia kokoajan.. :) Muuten kaikki suunnitelmat on sitten kyllä ihan auki! Juhlavahan toi musiikkiopisto on, ja ehdottomasti Haiharan ohella paras Tampereen juhlapaikoista joihin voi viedä oman pitopalvelun ja omat juomat.

Mutta täytyy ehdottomasti vaihtaa kuulumisia/ajatuksia suunnitelmien suhteen! :) Ja pidetään peukut pystyssä, että varma vastaus musiikkiopistolta tulisi pian!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille myös musaopisto ensi kesälle (siis 2010) 10. heinäkuuta alustavasti varattuna :-X

Toivottavasti onnistuu- mikään muu paikka ei tunnu yhtään niin sytyttävältä :flirt:

Onko kellään kuvia kyseisestä paikasta? Tuolla joku aikaisemminkin niitä kyseli...

Huomasitteko hääpaikkakaimat muuten, että pari viikkoa sitten satuhäät-ohjelman pari vietti häitään musaopistolla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^joo! Paikka näytti tv:ssä upealle, ja oli kiva nähdä yksi "liveversio" siitä, miten tilan voi häissä järjestää :) Meillä juhlat tulossa PMO:lla 5.9.2009 ja vähän meinaa alkaa jo jännittää, vaikka aikaa juhliin on vielä melkein 4 kk... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvia voin yrittää muistaa laitella myöhemmin :) mutta tänään ajoin musaopiston ohi ja kylläpä paikka on KAUNIS kun puissa on lehti ja ruoho vihertää!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedoksi kaikille musiikkiopistosta vuodelle 2010 haaveileville:

Soittelin tänään Myllymäelle, kun sieltä ei oltukaan lupauksista huolimatta yhteydessä meihin toukokuun aikana. Myllymäki sanoi, että asia on selvinnyt, ne ei joudu muuttamaan sieltä vielä, joten musiikkiopisto on käytettävissä häihin kesän 2010 aikana. :girl_blum: Jes, suuri taakka pudonnut hartioilta ja eikun suunnittelemaan häitä... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JEE!!!!

Huhhuh, mulla ainakin ihan sydän pamppaili,kun luin tota viestiä

Ihanaa!!!!Kun on pitopalveluista lähtien kaikki hääpäivälle tilattu, niin oisko ollu pieni katastrofi, jos paikkaa ei ois saanutkaan!!!

Kiitos mielenylentävästä uutisesta :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpas hienoa että juhlapaikka on viimeinkin varmasti varma! :)

Kuvia:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4290871.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4290879.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4290881.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4290884.jpg

Ulkokuva on huhtikuulta, nyt on kaikki kasvit huomattavasti paremmassa lehdessä :)

Paljonko teille muille musaopistolaisille on tulossa vieraita, ja miten aiotte heidät sijoittaa?

Muokattu: , käyttäjä: sannakaisa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään tämän kesän morsiamella kerrottavanaan tuoreita kokemuksia häistä PMO:lla? Miten järjestelyt edellisenä päivänä sujuivat, miten plaseerasitte vieraat yms yms.. :) Täällä ainakin yksi syysmorsian ottaisi kiitollisena vastaan kaikki vinkit :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei!

Me olemme menossa naimisiin talvella 2010. Kyselekin nyt miten te muut olette ajatelleet laittaa pöydät saliin?

Me olemme alustavasti mietitty että bändi soittaisi keittiön viereisessä salissa ja toisessa salissa olisi juhlapöydät. Vieraita tulee 50.

Ja muistaako kukaan kuinka pitkään siellä sai juhlia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me olemme menossa 4kk päästä naimisiin eikä vieläkään tullut laskua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^onko laskutuksen suhteen käytäntö muuttunut? Me saatiin varausmaksulasku käteen saman tien, kun kävimme tekemässä tilan vuokraamisesta sopimuksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saatiin kanssa varausmaksulasku samalla kun käytiin kirjoittamassa vuokrasopimukset. Kannattaa varmaan mennä käymään siellä/soittaa Myllymäelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee, me mennään myös tänään käymään musaopistolla-soittelin juuri sinne ja sanoivat, että varausmaksulaskun saa käteen,kun tulee tekemään tilavarauksen :)

Kiva päästä räpsimään kuvia ja suunnittelemaan värimaailmaa. Vaikka häihin aikaa vielä onkin,Meillä siis häät 10.7.10

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisko jollain musiikkiopistolla häitä viettäneillä kuvia esim. miten pöydät on paikalla sijoiteltu?

Meillä on alustava varaus paikkaan, mutta mietityttää mahtuuko vieraat hyvin juhlimaan.. Meillä vieraslistassa on reilut 100 henkeä, pitäisköhän siitä koittaa karsia väkeä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän sinne mahtuu kun ottaa sen yläkerrankin käyttöön. Niin ainakin olen itse laskeskellut...

Olin siellä häissä jossa oli 80 henkeä ja kaikki oli siinä alhaalla ja mahtu hyvin, ainoa että ennen tanssia pöytiä siirreltiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saako sieltä musiikki opistolta jonkun valmiin pöytäkartta suunnitelman vai pitääkö sielä itse käydä vääntämässä pöytiä sopiviin paikkoihin? meillä häät kesälauantaina ja paikallehan pääsee pe iltana laittaan paikkoja. ois kiva,kun tietäis valmiiksi minne pöydät kannattaa laittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Saako sieltä musiikki opistolta jonkun valmiin pöytäkartta suunnitelman vai pitääkö sielä itse käydä vääntämässä pöytiä sopiviin paikkoihin? meillä häät kesälauantaina ja paikallehan pääsee pe iltana laittaan paikkoja. ois kiva,kun tietäis valmiiksi minne pöydät kannattaa laittaa.

Ei valitettavasti saa. Me käytiin itse mittaamassa juhlatila sekä pöydät ja suunniteltiin istumajärjestys sen mukaan. Tässä on liitteenä mittakaavassa meidän suunnitelma. Mieheni on piirtänyt kartan Google SketchUp:lla (ilmaisohjelma).

Meillä meni tilan järjestämisessä ja kaikkien kamojen (äänentoistolaitteet, juomat, pöytien kattaminen) kaiken kaikkiaan 1,5 h silloin perjantai-iltana, kun olimme tehneet tuon valmiin kartan eli hyvällä suunnittelulla sieltä selviää hyvinkin nopeasti jännäämään hääpäivää :)

Tuossa kartassa olevat pyöreät tuolit ovat hieman pienempiä kuin nuo neliön muotoiset, niissä meillä istui lapsia. Sit tuo alakerran pieni neliö on puutolppa. Tuolla järjestelyllä jäi mukavasti tilaa tanssillekin ja porukka mahtui hyvin istumaan.

Toivottavasti tästä kartasta ois musaopistolla häitään juhliville apua! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään