Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Lahti


helmisulho

Recommended Posts

Täällä on kyselty Lahtelaisista paikoista, joista saa sekä kampauksen että meikin, joten on nyt ihan pakko ylistää omia kokemuksiani viime elokuulta. Itse olen jo muutaman vuoden käyttänyt Hiusatelje D.O.S:in palveluita syynä mm. opiskelijalle ystävälliset hinnat (opiskelijoille 20% alennus), sekä nuori ja ajan hermoilla oleva henkilökunta. Oli siis luontevaa valita D.O.S myös hääkaunistautumispaikakseni eikä tarvinut katua päätöstäni. Kyseisen kampaamon Johanna teki minulle kampaukset, meikin, rakennekynnet, kulmien värjäyksen ja muotoilun ja kaikkiin olin enemmän kuin tyytyväinen. Oli kätevää, kun sai samasta paikasta mahdollisimman monta palvelua. Helpotti huomattavasti häidenalusstressiä kun ei tarvinnut monessa paikassa juosta. Suosittelen siis lämpimästi!

Jos joku kiinnostui tarkemmin asiasta, minulta voi yksärillä pyytää kuvia kampauksesta, meikistä ja kynsistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Somasta ovat muutkin kyselleet, mutta vastauksia ei vielä näy... Olisiko kellään siis kokemuksia? Itse olen sieltä varannut meikin ja kampauksen. Ihan nätit tukat oli nimittäin laittaneet häämessuille tammikuussa :) Mutta siis, niitä omia kokemuksia?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei vaan!

Tässä itsekin olen etsinyt sopivaa kampaamoa hääpäiväksi Lahdesta. Kampaus ja meikki pitäisi löytyä saman katon alta minulle ja kahdelle kaasolleni.

Seuraavat kampaamot ovat mahdollisia (eikä ihan hirvittävän hintaisia):

ImaGoal, Salon Mazic, HiusAtelje D.O.S, Soma ja HiusStudio Paasikulma.

Nämä kaikki kampaamot ovat ihan vieraita minulle. Siis jospa joku tietäisi enemmän, niin kokemuksia voisi laittaa! Kiitos!

Glamorissa Vesijärvenkadulla tehdään myös kaiken laista. Itse käyn kynsissä sielä ja suunnitteilla olisi ensi kesäksi häät..ole seurannut sivusta kun siellä tytöt loihtii meikit ja kampaukset. Kosmetologi löytyy myös. Kynsi paikkana lahden paras!!!Mahtavaia likkoja talossa! Numerot löytyy kotisivuilta. Suosittelen todella ja ainekin hinnat näyttää olevan ok kun olen sivuilta kurkkinut.

Link to comment
Share on other sites

parturi-kampaamo soman kampauksiin ja meikkiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :) Viime kesänä minä ja kaasoni otimme kampaukset ja meikit ja lopputulokseen olimme todella tyytyväisiä. Suosittelen lämpimästi! Plussaa siitä, että meidät otettiin todella lämpimästi vastaan ja olivat järjestäneet aamiaisen ihan meitä varten!

Link to comment
Share on other sites

Varasin jo viime syksynä Marja Ilvoselle ajan, kun sitä on netissä kovasti suositeltu. Hintakin tuntuu olevan ihan kohillaan muihin kyselyihin verrattuna! Meikin saan myös sieltä, joku meikkaaja tekee freelancerinä :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Alexian torin laidalla Aleksanterinkadulla on huippu!!! Laatu on superhyvää ja hinnat tosi kohtuulliset. Kahdesta kampaajasta vaan toinen tekee hääkampauksia, joten aikojen saamisesta en tiedä. Ite varasin ajoissa ja sain omalle Päivälleni =)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tänään käyty koekampauksessa Imagoalissa Saimaankadulla, ja en voisi olla tyytyväisempi :)

Soma sen sijaan... No, he oli siirtäny mun koekampaus ja -meikki ajan ens perjantaihin eivätkä olleet sitten mulle vaivautuneet ilmottamaan. Odottelin ensin liikkeen edessä 30min. ja sen jälkeen vielä tunnin kaupungilla pyörien. Mitään pahoitteluja en saanut kuulla ja nyt on sitten tosiaan tonne Imagoaliin varattu meikki ja kampaus hääpäiväksi. Sain vielä ajan vaikka oli enää kaksi viikkoa aikaa juhlapäivään. Samantien pääsin myös koekampaukseen (mun onneksi asiakas just perui ajan kun kävelin liikkeeseen)!

Imagoalia suosittelen, Somaa en. Tai ainakin sinne pitää sit varmaan päivittäin soittaa ja varmistella sitä omaa aikaa.

Vähän lisää ressiä alle kaksi viikkoa ennen häitä. Just what I needed...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ystäväni valmistautui hääpäivänä Salon Mazicissa ja hän oli tyytyväinen hintaan ja palveluun.

Siellä oltiin meikattu, tehty näyttävä kaunis kampaus ja morsian vielä pukeutuikin siellä..

Omaa kokemusta ei valitettavasti ole kyseisestä paikasta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mä suosittelen hiusmuotoilija Tiia Saarista, jonka putiikki tosin on sysmässä!

me bongattiin Tiia häämessuilta Lahdesta ja varattiin sekä kahdelle kaasolle että morsiamelle meikit ja hiukset. Käytiin viikko sitten koekampauksissa ja meikeissä ja VAU!

Hinta on lisäks paljon huokeampi kuin mitä lahden parturi-kampaamoissa, ja meillä on ainakin järjestetty niin että Tiia tulee meidän kotiin hääaamuna laittamaan meidät kaikki kuntoon, että voidaan siinä juoda skumppaa rauhassa eikä tarvii höntöillä mihinkään.

Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on kaikki sukulaiset ja tuttavat käyny Eijalla, joka työskenteli enne Hämeenkadulla vip-kauneushoitolassa ja nyt jo vuosia Glamorissa. toivon Eijalle pitkää työuraa, koska ehkä tyttärenikin pääsevät hänelle, kun joskus suuripäivä heillä koittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Rauhankadulla on liike nimeltään Leikkaus.Todella ammattitaitoiset tytöt.Ihana fiilis mennä sinne ja olen joka kerta ollut todella tyytyväinen.Suosittelen lämpimästi!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salon RF Vesijärvenkadulla, meikkiä en tosin ole siellä kokeillut, kampauksesta tuli kaunis ja ''luonnollinen''.

Link to comment
Share on other sites

^Salon RF eli Riikka on kyllä loistava, olen käynyt hänellä vuosia ja siihen on muutama juhlakampauskin mahtunut :) Hääkampauksen menen myös luonnollisesti sinne teettämään, ihanaa, kun ei tarvitse yhtään miettiä asiaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei lahtelaiset morsiammet, missä olette käynneet kampaajalla ja meikkauksessa? Onko ketään ketä suosittelette? Pienoinen paniikki alkaa iskemään kun en ole löytänyt sitä "omaa" kampaaja kenelle uskallan mennä.

Link to comment
Share on other sites

itse kävin my illusionissa vuorikadulla, mun kampaus näkyy niiden fb:sivuilla (se missä on helmi koru) ja voin sanoa et olin todella tyytyväinen,meikin tein itse koska olen myös alalla mutta sieltä saa myös meikkauksen. suosittelen!!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hyvää kampaamoa etsiskelen, myös ensi kesän häitä silmällä pitäen. Useampi liike edelleen olemassa, joista keskustelussa kirjoitettu. Toivoisin kuitenkin tuoreempia kokemuksia, jos joku viitsisi kirjoitella.  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hyvää kampaamoa etsiskelen, myös ensi kesän häitä silmällä pitäen. Useampi liike edelleen olemassa, joista keskustelussa kirjoitettu. Toivoisin kuitenkin tuoreempia kokemuksia, jos joku viitsisi kirjoitella.  :)

samat ajatukset! ihmiset vaihtuvat liikkeissä, joten ei ole ajantasaista tietoa.

Mielelläni kuulisin uusia kokemuksia. Tarvitsen palveluja 27.6.2015.

 

kiitos!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä voin suositella kampaajaksi Riikkaa Salon RF:stä Vesijärvenkadulla, itse olin ainakin todella tyytyväinen sekä hääkampaukseen että pariin muuhun kampaukseen. Olen myös ollut pari vuotta hänen asiakkaanaan, nyt sijaitsee valitettavasti vähän väärällä puolen kaupunkia.

 

Meikkaajaksi suosittelen ehdottomasti Christian Patrikaista Dluxista Aleksanterinkadulta. Teki ihan mielettömän kauniin meikin ja osasi ottaa huomioon sen, että mulla on toisella puolen kasvoissa olevan arven takia silmät ihan näkyvästi eri muotoiset. Odottelen vain sopivaa tekosyytä, että pääsisin joskus taas käymään meikissä siellä.

 

Sokerointiin suositukseni on Beauty Bistron Suvi. Geelikynsien tekijä karkasi Helsinkiin, mutta kaverin kokemusten perusteella voin suositella geeli- ja rakennekynsiin sellaista kuin Tmi Linda Kristiina Sipilä. Tekee todella, todella upeita kynsiä, käykää vaikka facebookista katsomassa, sieltä löytyy sivut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä voin suositella kampaajaksi Riikkaa Salon RF:stä Vesijärvenkadulla, itse olin ainakin todella tyytyväinen sekä hääkampaukseen että pariin muuhun kampaukseen. Olen myös ollut pari vuotta hänen asiakkaanaan, nyt sijaitsee valitettavasti vähän väärällä puolen kaupunkia.

Kiitos suosituksesta! Olen päätynyt kyselemään, kuka tulisi paikanpäälle vääksyyn juhlapaikalle tekemään 2-4 kampausta :) olisi varmasti monelle ystävälleni mieleinen juttu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kampaaja ja meikkaaja olisivat hakusessa, osaatteko neuvoa hyviä tekijöitä Lahdesta? Itselle pitäisi tehdä kampaus+meikki, lisäksi ainakin kolme muuta päätä pitäisi laittaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...