Guest uugabuuga

Yhden kukan "hääkimppu" (kuvia)

8 posts in this topic

elikkä kaipailisin kuvia kimpuista, joissa yksi kukka. värinä saisi olla vaalea violetti.. mahdotonta?

Mitkä kukat olisivat sellaisia, jotka voivat toimittaa hääkimpun virkaa yksinään tai korkeintaan jokun "vihreän" pienen tuen kanssa?

Mieleeni tulee vain kalla, gladiolus (miekkalilja) ja auringonkukka. Ja iso ruusu.

Esimerkiksi pioni, lilja, flamingonkukka, protea, kolibrikukka, gerbera, amaryllis, hortensia... :)

Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu.

Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu.

calla+lily+single.jpgnapanee%2Bshow%2B143.jpg655a726f9442a87cb2dd12603e423852.jpg

Tässä vähän googlen kuvahaun satoa, kannattaa myös katsoa ideoita vieheistä, löytyy enemmän yksittäisiä kalloja:

10-x-cala-lily-buttonholes-wedding-flowesimpler-wedding-bouquets-3.jpg1079-1.jpgflowergirl%2Bcallalily%2Bbeaded.jpg Kaksi tosi isoa kuvaa linkkinä: yksi  ja  toinen

Aamun ratoksi vielä muita yksittäisiä kukkia kimppuna :)

gerbera.jpgrojo-en-tu-boda-pinceladas-de-pasion-16045108be9361dea2d0034f5777ce5aa2f.jpgstunning-bridal-bouquet-ideas-01.jpgcollages.jpgsunflower-single-bouquet-wrapped-med.jpg860906b0471ff07d4001c8a9a21b6c73.jpgdraft_lens20946407module167143863photo_1eco-chic-green-wedding-ivory-wedding-dreDSCF3845+Flowergirl.JPGBallerina-30.jpg

Vähän kiva ideaketju (: mullekin tulee yhen kukan "kimppu" kompromissina (mä en halunnut mitään ja äiti haluu mulle kimpun) :D tänään tuli postissa mun häälaukku (Minna Parikan Ginger), voisin tietty kysellä kukkakaupasta jos siihen saisi jonkun nätin valkoisen kukan sommiteltua ♡

Oi, ihania kuvia! :) Minä oon haaveillut yhden kukan kimpusta mutta pelännyt, näyttääkö se "alastomalta". Onko lisää kuvia!?

Edited by maakaliina