Guest uugabuuga

Yhden kukan "hääkimppu" (kuvia)

8 viestiä aiheessa

elikkä kaipailisin kuvia kimpuista, joissa yksi kukka. värinä saisi olla vaalea violetti.. mahdotonta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitkä kukat olisivat sellaisia, jotka voivat toimittaa hääkimpun virkaa yksinään tai korkeintaan jokun "vihreän" pienen tuen kanssa?

Mieleeni tulee vain kalla, gladiolus (miekkalilja) ja auringonkukka. Ja iso ruusu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Esimerkiksi pioni, lilja, flamingonkukka, protea, kolibrikukka, gerbera, amaryllis, hortensia... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu.

calla+lily+single.jpgnapanee%2Bshow%2B143.jpg655a726f9442a87cb2dd12603e423852.jpg

Tässä vähän googlen kuvahaun satoa, kannattaa myös katsoa ideoita vieheistä, löytyy enemmän yksittäisiä kalloja:

10-x-cala-lily-buttonholes-wedding-flowesimpler-wedding-bouquets-3.jpg1079-1.jpgflowergirl%2Bcallalily%2Bbeaded.jpg Kaksi tosi isoa kuvaa linkkinä: yksi  ja  toinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aamun ratoksi vielä muita yksittäisiä kukkia kimppuna :)

gerbera.jpgrojo-en-tu-boda-pinceladas-de-pasion-16045108be9361dea2d0034f5777ce5aa2f.jpgstunning-bridal-bouquet-ideas-01.jpgcollages.jpgsunflower-single-bouquet-wrapped-med.jpg860906b0471ff07d4001c8a9a21b6c73.jpgdraft_lens20946407module167143863photo_1eco-chic-green-wedding-ivory-wedding-dreDSCF3845+Flowergirl.JPGBallerina-30.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän kiva ideaketju (: mullekin tulee yhen kukan "kimppu" kompromissina (mä en halunnut mitään ja äiti haluu mulle kimpun) :D tänään tuli postissa mun häälaukku (Minna Parikan Ginger), voisin tietty kysellä kukkakaupasta jos siihen saisi jonkun nätin valkoisen kukan sommiteltua ♡

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi, ihania kuvia! :) Minä oon haaveillut yhden kukan kimpusta mutta pelännyt, näyttääkö se "alastomalta". Onko lisää kuvia!?

Muokattu: , käyttäjä: maakaliina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään