Pearlfish

Minkä nimisiä teistä tulee?

439 viestiä aiheessa

"Pääsen eroon" nen-loppuisesta ja saan tilalle oja-loppuisen.. :)

Mulla taas menee toisin päin  ;D

Uskoin aina pitäväni oman mukavan ja suojeltuna olleen nimeni, mutta nyt tuntuukin oikealta ottaa sulhon nimi, joka on Nurminen. N. 7000 Suomessa tällä hetkellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No jos paljastetaan...musta tulee Rouva Möttönen  ::) :- :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minustapa tulee Mykkänen  :)

Ja kyllä mä oon siitä jo kaikilta tutuilta ja vähän tuntemattomiltakin saanu kuulla, sellanen höpöttäjä kun oon... koko ajan äänessä  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tapahtunutta:

Kävimme sulhon kanssa viemässä kutsun mummulleni. No, samaan syssyyn sinne sattui tätini, jota emme ole kutsuneet häihin (hän ei tuossa vaiheessa vielä sitä tiennyt). Hän luki suureen ääneen kutsuamme, jossa myös tuleva yhteinen sukunimemme oli, ja lausui lopuksi:

Helevetissä on puolet Heikkisiä ja toinen puoli Tolosia.

Arvatkaa kummalle puolelle helvettiä minä olen menossa  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nykänen  ;D Sulho ei onneksi ole etunimeltään Matti  ::)

Oma sukunimi on harvinaisempi, mutta kun sillä jatkajia on jo velipoikien lasten kautta niin en näe mitään syytä pitää sitä. Sen lisäksi että olen konservatiivinen, sulho ei voi ottaa mun sukunimeä senkään vuoksi että siitä tulisi sitten kokonimikaima mun veljenpojalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä pidän omani eli Laineen. Eihän sitä ole kuin 19018  ihmisellä  ;D Avon sukunimeä olisi vain 113kpl. Mutta avo ei siedä sitä puolta suvustaan joten tahtoo mun nimen  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tyttönimi Partanen.

Sulhon nimi Partanen.  ;D

Eipä tule ongelmaa nimiasiassa (niin, ja aika moni on jon ehdottanut yhdistelmänimeä... jos nimi olisi Partanen-Partanen, luulisivat änkyttäjäksi.)

Partasia on tätä nykyä Suomessa 8523 hlö.

(emme ole sulhon kanssa sukua)

Sulhon suvun vanha nimi on Rautaparta ja heitä on nykyisin Suomessa 20. On yksi vaihtoehto vaihtaa nimi tuohon vanhaankin, jos välttämättä halutaan vaihtaa nimeä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Musta tulee varsinainen Maija Meikäläinen kun sukunimeksi tulee varsin omaperäinen Järvinen ja etunimi on jo valmiiks maailman suosituin naisten nimi - joten päätelkää siiitä. Ehdottomasti kuitenkin halusin sulhoni nimen!

minäpä pääsen siitä ihanaisesta juuri eroon eli Järvisestä ja kun tuo etunimi on todellakin myös yksi tavallisimpia, niin olen ihan tyytyväinen...

uskallan kai minäkin....kun muutkin(vaikka häihinkin on yli vuosi...)minusta tulee Ikkala

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sukunimeni on harvinainen, meitä on vain 7 kpl Suomessa, mutta silti vanhanaikaisuus ja selkeys perheellä yhteisestä nimestä vie voiton, eli tuleva Rva SALONEN esittäytyy. Minä koen että on ihana olla tasaista massaa, eikä tarvitse änkyttää aina että se kirjoitetaan ää:llä eikä ee:llä niinkuin lausutaan... Hihii, mielipide tämäkin.

  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siipan puolesta olisin saanut pitää oman nimeni, mutta halusin yhteisen nimen. Eikä tunnu vaikealta ajatukselta luopua Paavolasta ja muuttua rouva Asikaiseksi  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neuvoteltiin (väännettiin kättä) tulevasta s-nimestä monta kuukautta, hän halusi minun ja minä hänen. Sitkeys palkittiin, minusta tulee Rva Kemppainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Sukunimitilastossa entinen Salminen yhteensä 30 805 kpl ja uusi nimi Merikallio esiintyy yhteensä 364:llä henkilöllä. Kolmen viikon päästä vaihtuu...

* Nina *

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö muita Pulkkisia?

Se tulee olemaan sukunimeni lokakuusta lähtien.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Leinosta tulee  Leinivaara. Leinivaaroja ei ole muita kuin sulhoni suku, joista tuota nimeä kantaa ehkä 12 henkeä. Mielestäni kaunis nimi, ja kun kaiken lisäksi erikoinen, en ole hetkeäkään miettinyt oman nimeni pitämistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen Herranen (1451hlö) ja sulkki on Liljeström (443hlö).

Tai suomennetussa versiossa Liljavirta (70hlö). ;D

Oon yrittäny taivutella sulkkia tuohon suomennettuun versioon, mutta hän todennäköisesti haluaa pitää nykyisen nimensä. ::)

Olen myös ajatellut yhdistelmänimeä, mutta miltä kuulostaisi Herranen-Liljeström (hyvä kun postilaatikkoon tuo nimi nykyisin mahtuu :().

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vielä vajaan vuoden olen Karhunen

ja siitä etiäppäin tulen olemaan Varjola

etunimeni käy kivasti tulevaan sukunimeen V.V.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee rouva Rönö... hihii kuulostaa ihan joltain Anssi Kelan biisiltä tms... Ei mikään maailman kaunein sukunimi, mutta eipä ole omanikaan. Alusta asti oli mulle jotenkin itsestään selvää, että haluan saman nimen kuin tulevalla miehellänikin on... Niin ja noita Rönöjä löytyy siis Suomesta nykyään 28, ulkomailla heitä ei asukaan. Eli siitä sitten vaan tunnistelemaan meikäläistä tuon nimen perusteella  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta tulee sitten Mrs Vine. Eipä taida olla Suomessa muita...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee rva Anttila. Haluan ehdottomasti yhteisen sukunimen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Otin sitten yhdistelmanimen. Taidan olla sitten Suomen ainoa taman niminen.

Uusi lisanimi on siis Meriahven tai siis Bass englanniksi.

;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään