Jump to content
Naimisiin.info

Esitykset ja puheet


Peltikukka

Recommended Posts

Elikkäs onko teillä tai muiden häissä ollut esityksiä, joiden esittäjinä olisi sulhanen tai morsian? Tanssitaitoisena olen ajatellut että voisin hempeään rakkauslauluun esittää tunteeni puheen sijaan. Tanssi on jo pidemmän aikaa pitäny tehdä sulhaselleni yllätykseksi ja mun mielestä se vois toisaalta olla hääjuhlassakin. Ajatteleeko vieraat vaan että kylläpäs toi morsian haluaa olla esillä?

Onko muuten kuinka yleistä että morsian pitää puheen? Onko se puhe sulhaselle (ja vieraille tietenkin) vai vain kiitospuhe avustajille? Entä sulhasen puheenvuoro? Ylistystä mosiamelle?

Onko teillä yleensä puhunut myös vanhemmista joku? Mistä aiheista olette itse puhuneet/ teille puhuttu?

Minkälaisia esityksiä kaverit ovat järjestäneet?

Ei ole tarkoitus varastaa toisten puheita ;D En vain ole ollut monissa häissä, joten en oikein tiedä miten yleisesti mennään.

Link to comment
Share on other sites

meillä puheet pitää morsiammen isä, bestman ja kaaso.. ja tietenkin sit kuka tahansa jos haluaa, mut etukäteen on tiedossa noi kolme puhujaa :) mun mielestä toi sun tanssi-idea ei oo ollenkaan huono ja varmaan moni teidän vieraista tietää sun tanssitaustasta, et varmaan tuntuu heistäkin ihan luonnolliselta.. tai ainakin itse ajattelen niin..

Link to comment
Share on other sites

Yksissä häissä morsiuspari piti yhdessä puheen ja kiitti siinä kaikkia jotka olivat olleet mukana järjestämässä ja tukemassa. Se oli mielestäni todella kaunis ele eikä ollenkaan tylsää kuunneltavaa.

Itsekin olen miettinyt jonkinlaista tanssia, tosin yhdessä sulhasen kanssa ja se olisi sellainen "tervetulotanssi", eli esitettäisiin kun vieraat ovat istuneet paikoilleen. Meillä kyllä tanssiteema on vahvasti muutenkin esillä, joten toivon että vaikka vieraat eivät tanssitaustastamme tietäisikään, eivät ottaisi sitä mitenkään "täytyykö sitä nyt vielä esiintyä kun muutenkin ovat keskipiste"  :-?  ::)

Minusta morsian ja sulhanen saavat pitää puheen ja osoittaa sen kenelle haluavat; puolisolle, vieraille, vanhemmille, kenelle tahansa tärkeälle. Varsinkin jos teille tulee hääleikkejä joissa vieraat ovat mukana, on välillä hauskaa katsoa kun morsian/ sulhanen pistää itsensä likoon ja esiintyy myös  :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...