Jump to content
Naimisiin.info

Seutulan kappeli, Vantaa


Lovebird

Recommended Posts

Olin viime viikonloppuna ystäväni häissä seutulan kappelissa. Ihan nätti paikka, mutta kovin pieneltä vaikutti, joten en ole varma tuosta 100 hengen mahtumisesta. Itse en tosin käynyt parvella. Ihan sellasia perustuoleja oli laitettu riviin (ei siis mitään kirkonpenkkien tyylisiä), mutta takimmainen rivi (jossa istuimme) oli niin kiinni virsikirjahyllyssä, että mieheni piti istua kyyryssä koko toimituksen ajan. Mutta itseppähän paikkamme valitsimme. Tuolirivit olivat n. viiden henkilön istuttavia ja rivejä taisi olla noin 10. Tästä en ole varma, mutta ei pitäisi kauheasti heittää...

Se vähän häiritsi, kun kappelin ovet olivat auki niin ohimenevien autojen ääni kuului sisään, mutta tänkin ongelman saa hoidettua ovien sulkemisella.

Miula ei valitettavastri ole paikasta sellasia kuvia, joissa ei näkysi vieraita, enkä heidän kuviaan viitsi tänne laittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Täällä naikkareissa piiiitkästä aikaa! Olen aikasemminkin kirjoittanut palstalle, ennen omia häitämme. Meillä oli siis avioliiton siunaaminen Seutulan kappelissa. Kappeli on todella kaunis ulkoapäin, mutta sisältä se ei ole kovin kaunis. Se oli ehkä pieni pettymys. Ulkona sai kyllä todella kauniita kuvia. Pukuni oli burgundin punainen ja se sopi kappeliin kuin nenä päähän! ;)

Suosittelen jokaiselle, kuka menee naimisiin kyseisessä kappelissa, että menkää paikalle ajoissa! Sillä me mentiin paikalle hiukan, ei nyt myöhässä mutta niin että vieraita oli jo pihalla. Ja kun vieraita oli pihalla, niin kappeliin ei pääse mitenkään "salaa" etteivät vieraat näkisivät morsianta/morsiusparia. Kappelissa on takahuone jonne mennään ennen vihkimisen aloitusta. Siellä sai rauhassa stressata ja itkeä ja nauraa ;) Huoneessa on myös WC. Kun seremonia alkaa, niin itse kappeliin mennään huoneesta siten, että lähdetään huoneesta ja kierretään kappelin etuoville. Ja kun seremonia loppuu, niin tehdään toisin päin. Tässä siis hieman infoa, ketkä sitä haluaa ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...