Jump to content
Naimisiin.info

Teemana linnut, kyyhkyset, joutsenet ym.


Guest Anzku79(Guest)

Recommended Posts

Guest Anzku79(Guest)

moi! ;)

me olemme ajatelleet häiden teemaksi joutsen parin ja sydämet...teema värinä olisi tarkoitus olla valkoinen, viininpunainen ja roosa..onko teillä ideoita miten voi juhlapaikan koristelussa käyttää tätä teemaa apuna...isäni tekee morsiusparin pöydän taakse joutsenet jotka joiden kaulat muodostavat keskelle sydämen, jos tämä teema vain ottaa tuulta purjeisiin..eli silloin myös sydän aiheiset jutut sopivat hyvin teemaan.itse olen vähän huono suunnittelemaan yhteistä teemaa ja haluaisinkin nyt kuulla onko teillä ideoita aiheeseen liittyen tai oletteko tällaiseen teemaan itse törmänneet.. : ;)

terveisin: Anzku79

Link to comment
Share on other sites

Kaikenlaista pientä: kutsut voisivat olla väriltään esim. roosat ja joutsenet vaaleat. Kiitoskortit, paikkakortit tms voisivat noudattaa samaa linjaa.

Hääkarkit voisivat olla esim. punaisella foliolla kuorrutetut sydämenmalliset suklaat.

Ikeasta voi ostaa halvalla tuikkukippoja jotka koristelee esim. tiimarista saatavilla sydän paljeteilla tms. Myös nämä tuikkukipot voivat olla hääkarkkien korvike.

Tuossa nyt muutamia ideoita, toivottavasti oli apua.

Link to comment
Share on other sites

Joutsenteemaa ei ehkä kannata käyttää kuin tuossa pöydän taakse tulevassa koristeessa ja kutsuissa, jottei se menetä tehoaan. Noista väreistä voisi valita yhden pääväriksi, jota sitten maustettaisiin noilla muilla väreillä. En ehkä sekoittaisi tuota sydänjuttua enää noiden joutsenien lisäksi, jotta tietynlainen selkeys säilyisi (tietysti hääkarkit, koristepaljetit yms. pienet jutut voivat toki olla sydämenmuotoisia, mutta ei mitään isoja sydänjuttuja enää joutsenien lisäksi).

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipi-lintu

Mä kans varoisin ylilyöntejä ton joutsenparin käyttämisessä, joutsenteema on mielestäni "herkkä", kannattaa koristella varovasti. Mä käyttäisin noitten koristelujen lisäksi muita teemavärejä ja ehkä höyheniä, ei niitäkään ylenmäärin...

Link to comment
Share on other sites

Guest Anzku79(Guest)

Moi kaikille!

Kiitos vastauksista, niistä sain paljon uusia ideoita, joista voin sitten jotain toteuttaa...

Mukavaa että tähänkin aiheeseen löytyy erilaisia vaihtoehtoja..olin jo ajatellut et aihe täytyy muuttaa, mutta onneksi sain teiltä lisää ideoita ja mahtavia sellaisia..myös uudet ideat ovat hyvin tervetulleita!!

ystävällisin terveisin. Anzku79 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest Mrs Melen

Näitähän löytyy paljon erilaisia ja voit käyttää niitä kutsuissa ja menuissa ja kaikissa muissa paperiversiossa mitä te mahdollisesti teette häihinne, sama kuva siis kaikissa niin se toimiii punaisena lankana juhlien läpi

duva.jpg

duva1.gif  

Lovebirds_sm.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Meillekin on hieman joutsenia tulossa häihin. Tuo aloittajan kuvaama iso joutsen morsiusparin pöydän taakse kuulostaa kyllä ihanalta! Pitää laittaa korvan taakse. ;) En kyllä tiedä, menisikö se meillä jo överiksi. Meillä nimittäin näkyy osana häitä paljon pieniä joutsenia hääkarkkien/paikkakorttien muodossa. Pohjana on viininpunainen sydän, johon kirjoitetaan vieraan nimi, meidän nimemme ja hääpäivä. Siihen sitten kiinni joutsen, jonka "selkään" tulee hääkarkki. Saas nähdä miten nuo saa sovitettua kattaukseen. Tai kattauksen niihin. (:

Tässä pientä inspiraatiokuvaa häälaatikostani:

hlaatikko.jpg

Himoitsen meille uniikkeja kuoharilaseja morsiusmaljoiksi ja toki myöhempäänkin käyttöön. Pitää katsoa, kiinnostaisiko appivanhempia avittaa meitä häiden pienissä yksityiskohdissa ja maksaa nuo haaveilemamme lasit meille. Ovat ilmeisesti sen verran tyyriitä, ettei kyllä taideta itse raaskia niitä ostaa. Annen Lasipuoti tekee noita kuoharilaseja (ja toki paaaaljon muutakin). Hänen tuotannostaan on peräisin allaolevan kuvan lasikin. Jotain tuontapaista tai sitten hieman yksinkertaistetumpaa joutsenta pohditaan lasin kylkeen.

kuoharilasi_joutsen.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hmm... mauttomuuden välttämiseksi jos ottaisin kyyhkysteeman en laittaisi kyyhkyskuvia joka paikkaan, vaan se olisi nimenomaan teema : väriksi valkoista, ehkä aksenttina siellä täällä esim. vaaleansinistä, koristeina kukkien lisäksi/sijaan valkoisia höyheniä, esim. kutsun välissä yksi höyhen, menukorttiin liimattuna... Kyyhkysenkuvia laittaisin harkiten, ehkä juuri kakunkoristeeksi, tai noutopöytään, kutsun etusivulle.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...