limetti

Löwenmark

59 posts in this topic

Löytyisikö joltain kuvia Lahden Perinteisen Kultasepänverstaan sormuksista sormessa? Olisin kiinnostunut varsinkin tuplasydänsormuksesta, mallista Johanna ja kukkasormuksesta (Helena), mutta myös muista saman firman sormuksista.  :-X  ::)

Nostan, josko joltain tällaisia kuvia löytyisi. Olisin hyvin kiitollinen  8)

Mulle on tulossa toi tuplasydän. On muuten tosi kaunis... Ja samoin toi kukkakin... Mä saan valitettavasti sen kotiin vasta syyskuussa, joten sen jälkeen voin laittaa vasta kuvan omastani. Tiedän, että monella muullakin on tällä Löwenmarkin sormuksia, että eiköhän niitä kuvia ala löytymään...  :D

isc.fcg?p0=uiTx0cCS4lNNnc4uJxuniBIuiBAuQyDGkWwSBvzNFMDdONMwCw@ixB4mMOJAUF5UI@J63S&p1=ILG5VnvE6q&p2=100&p5=IGG1VT63Nd&r=1123092275

Tätäkö tarkoitit?

Hieman huono kuva  :-/

Keltakultainen rubiineilla  :-X

Kiitos kovasti heissu ja Mielikki!  :-X :-X

Uskomattoman hyvältä näyttää, vaikka itse ajattelinkin valkokultaisena.

Mainoskuvassa nuo sormukset näyttävät jotenkin tosi suurilta ja jämäköiltä, mutta näyttävät sormessa tosi kauniilta.  :-X

Yritin äsken etsiä kuvaa omasta sormuksesta, mutta vielä ei löytynyt. Otan tällä viikolla ja tuon näytille. Mulla siis valkokultainen timanteilla.

Kiitos Nelsson. Juuri se valkokultainen timanteilla on se, jota itse ajattelin. Yllätyin kuitenkin kuinka hyvältä tuo keltakultainenkin näytti  :)

Kiitos myös elomorsian :) oon itseasiassa nähnyt tuon kuvan täällä ennenkin, mutta en ole tunnistanut sormusta  :o

Ole hyvä vain...juuh mä oon laittanut tän kuvan tonne omista vihkisormuksista kuvia...ihme kun et oo huomannu ;D

Elomorsian: sulla on hieno sormus, olen hieman haaveillut samaisesta =)  Kuvasta ei näy, että minkä värinen safiiri sulla on? Ja sitten mitäs tuo komistus maksaa keltakultaisena? Itse sain hinta-arvion valkokultaiselle 650e.

Elomorsian, onko kihlasi mitä mallistoa? Näyttää nimittäin kovasti samanalaiselta kuin omani  :-X

Edit; nyt kun suurensin kuvaa, huomasin että sehän on samanlainen kuin kihlani!  :-* Ihana nähdä se noin kauniisti yhdistettynä vihkiin, itse kun olen kovasti pähkäillyt millainen sormus pariksi sopisi.  :)

Scala=> Mulla makso 580€ ;) Kiitos kehuista :-*

-Eve- => tohon sopii rivarit kaikkein hienointen ;) Harmi vaan, et mun kihlani vahingossa hukku :( Mut ei tohon tarttekkaan toista , kun tuo on aika leveä tuo sormus ;)

Tietäisikö kukaan mitä tuo Johanna mahtaisi maksaa? (eli se sormus mikä on tällä hetkellä naikkareiden etusivullakin Löwenmarkin mainoksessa) Kuvia kihlaan yhdistettynä katsoisin myös tosi mielellään!

Merihepalle:

Kyselin Johanna-sormuksen hintaa kesällä ja se maksaa 840 €. Sormuksen leveys on noin 4,5 milliä.

Ei keltään löytyisi kuvaa Löwenmarkin "kukkasormuksesta" tai Madeleinesta sormessa? Sattuuko kellään olemaan tietoa Madeleinen hinnasta valkokultaisena? :P

scala=> unohdin mainita, et se on pinkki ja mulla on keltakultainen 18 ca sormus... En oo kerennyt vastaamaan, kun häät oli viimeviikon la ;)

elomorsian_2005: Onneksi olkoon häiden johdosta! Mä itse asiassa sitten suurentelinkin sitä kuvaa ja olin huomaavinani että se safiiri olisi pinkki, mutta nytpä tuli varmistus siihen, kiitos  :)

Olisiko kellään (omia) kuvia johanna-sormuksesta? Olisi ihana nähdä miten sormus sopii kihlan viereen  :)

Nostan  :)

Erityisesti mua kiinnostaa Madeleine-sormus. Eli jos jollain sellainen on niin minkä levyisenä sen on ottanut (kun ilmeisesti saa eri leveyksillä) ja paljonko sormus on maksanut? Ja miten sormus on kestänyt käyttöä? Itse olen ko. sormuksesta haaveillut niin olisi kiva kuulla kokemuksia  :) Olen ajatellut että sormus saisi olla 5-6 mm leveä, koska tarkoituksenani olisi pitää vain yhtä sormusta.

Ei keltään löytyisi kuvaa Löwenmarkin "kukkasormuksesta" tai Madeleinesta sormessa?

Minä kaipaisin myös kuvia tuosta kukkasormuksesta eli Helenasta :-X sormessa...  :)

Minulla on toi Löwenmarkin Madeleine sormus, vähän muutettuna  ;) 5mm leveänä, muutettu siten että se ei ole matta kuten heidän kuvissaan vaan kiillotettu. Istutus on se mitä heidän mallissaan. Olen ollut todella tyytyväinen ja kestää käyttöä todella hyvin. Löwenmark ansaitsee minun luottamukseni  ;D Kaksi kertaa siellä asioineena ja ehkä joskus sitten vihkarinkin sieltä nappaan. Mutta siinä on pieniä "vaatimuksia"  :o Tuohon tän hetkisessä Madeleine mallin sormuksessani on 0,48kr timsku. Se on just passeli sormuksen kanssa, eli ihan yhtä leveä kuin sormuksenikin.

Nostellaampas jos löytyisi uusia kuvia... Löwenmarkin sormusten katseluun ei kyllästy ikinä  :-*