PilviKirsikka Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Löytyisiköhän kuvia Alexandra-sormuksesta.. jotenkin kiehtovan näköinen sormus...toisena vaihtoehtona porskuttaa Ellu Kysyisin myös teiltä, jotka olette Löwenmarkilta sormuksenne hankkineet: Yhteydenpito s-postitse (sujuvaa/hankalaa), oliko sormus sellainen mitä odotit/halusit?Laitoin tänään viestiä sormuksista, toivottavasti vastaavat pian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Pinkerton Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Up!Täällä myös kiinnostaisi Löwenmarkin teetetyt sormukset. Päädytään todennäköisesti sieltä tilaamaan sormukset, joten nyt valmiita tuotoksia olisi kiva nähdä! Ainakin palvelu paikanpäällä oli asiantuntevaa, joten odotukset ovat korkealla. Ensin tosin pitäisi itse tietää, mitä haluaisi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannibal81 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Täällä haaveena saada vihkiksi Madeleine.. Oli niin ihana, kun häämessuilla Hesassa kokeilin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ellu Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Mun ihanainen sormukseni on Löwenmarkin Elina Lähetin Hannulle sähköpostia, johon vastattiin todella nopeasti ja eräänä viikonloppuna käytiin Lahdessa ajelemassa. Palvelu oli ystävällistä ja mukavaa ja Elina-sormuksesta muokattiin kihlaani sopiva malli. Sormus tuli päivälleen silloin, kun oli sovittu. Ja se on niin ihqu Suosittelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shine Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 Mä olen aivan rakastunut Löwenmarkin sormuksiin...Mun vihki tulee tod.näk. olemaan Elina tai Sophie. Taikka joku niitten välimuoto vaaleanpunaisella safiirilla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ainainen jahkaaja Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Hei!Olen vihdoin päätymässä, että haluan vihkisormukseni Löwenmarkilta.Ihastuin aivan tulisesti "Johanna-sormukseen". Oli luonnossa vähintään yhtä kaunis kuin kuvassa.Nyt en vain tiedä haluanko kelta- vai valkokultaisena tämän ihanuuden...Pidän tällä hetkellä ehkä enemmän valkokullasta ja käytän yleensä hopeisia koruja. Tosin keltakultainen on mielestäni aina "ajaton" ja valkokultainen tuntuu olevan nykypäivänä "in". Jos oikein muistan, niin kaikilla ystävilläni, jotka ovat menneet naimisiin viiden vuoden sisällä, on valkokultainen sormus. Eli toisaalta olisi kiva erottua "massasta" ;0)Ja keltakulta tekee taas kuulemma tuloaan...Mutta ei silläkään niin väliksi, kunhan vain osaisin päättää.Olisi huippua jos jollakin olisi Johannasta kuva oma sormessaan (minä kun kas en tajunnut kameraa mukaa liikkeeseen ottaa) joko kelta- tai valkokultaisena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Nosto. Saisiko kuvia Helenasta (se kukkakuvio) sormessa ja mielellään keltakultaisena? Tässä kuva, jossa Madeleine keltakultaisena. Kokeilin häämessuilla ja ihastuin näihin kahteen malliin. Olisi vain mukava nähdä tuo kukkasormus keltakultaisena ennen ostopäätöstä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehve Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Up!Täällä myös kiinnostaisi Löwenmarkin teetetyt sormukset. Päädytään todennäköisesti sieltä tilaamaan sormukset, joten nyt valmiita tuotoksia olisi kiva nähdä! Ainakin palvelu paikanpäällä oli asiantuntevaa, joten odotukset ovat korkealla. Ensin tosin pitäisi itse tietää, mitä haluaisi...Mulle on tulossa Löwenmarkilta teetetty sormus. Runkoa kävin sovittamassa viime viikolla ja tyytyväinen olen. Palvelu on ollut loistavaa ja minun tuhansiin kysymyksiin on vastailtu kärsivällisesti. Sormus on palladiumia ja siihen tulee yksi princess hiontainen timantti kokoa 0,25 ct. Kuvaa ei vielä valitettavasti ole. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Löwenmarkin Nina on mun suosikki valkokultaisena tosin. Hinta oli muistaakseni 1350e. 0,25ct kivellä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Nosto.Edelleen kaipaan kuvaa keltakultaisesta Helenasta (se kukkakuvio). Laittakaa pliis kuvaa! Toki muistakin Löwenmarkin sormuksista kiva nähdä live kuvia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Nostellaan taas. Kuvia anyone?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sumu Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Nosto. Saisiko kuvia Helenasta (se kukkakuvio) sormessa ja mielellään keltakultaisena? Tässä kuva, jossa Madeleine keltakultaisena. Kokeilin häämessuilla ja ihastuin näihin kahteen malliin. Olisi vain mukava nähdä tuo kukkasormus keltakultaisena ennen ostopäätöstä.Oi, minulla on kihlana toi alempi sormus hopeana!Mies osti ennakkoon, eikä muista mallia tai tekijää (mutisi jotain kohinoorista) ja se on vaivannut minua kovasti.Erittäin kaunis ja pidän sormuksesta hurjasti.Siis onko tuo Löwenmarken sormus, vai jonkun muun? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Oi, minulla on kihlana toi alempi sormus hopeana!Mies osti ennakkoon, eikä muista mallia tai tekijää (mutisi jotain kohinoorista) ja se on vaivannut minua kovasti.Erittäin kaunis ja pidän sormuksesta hurjasti.Siis onko tuo Löwenmarken sormus, vai jonkun muun?Jos tarkoitat siis tuota kuviollista sormusta ilman timantteja niin ei ole Löwenmarkin sormus. Vain tuo timantillinen, sileä Madeleine -malli on. Minkälainen vihki sinulla on? Olen kovasti etsinyt tuohon kuviointiin sopivaa vihkiä ja ihastuin Löwenmarkin malleihin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Nyt on tulossa Helena keltakultaisena! Laitan kuvaa kunhan sormus saapuu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baloo Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Yritin tiirata tuosta anskuliini09:n laittamasta kuvasta keltakultaisen Madeleinen istutusta - olikohan tuo koko runko keltakultaa, ettei timantin ympärille ole istutettu valkokultaan..? Oikein kauniita sormuksia kyllä Löwenmarkilla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Muistaakseni on keltakultaa, mutta voi tosiaan olla valkoista istutuksessa. Madeleinea saa kahdella eri timantti versiolla. Yksi iso timantti tai monta pientä neliön sisällä. Löwenmarkin sormukset ovat mittatilaustöitä, joten jokaisesta sormusmallista on vain yksi mallikappale. Ja he tekevät muutoksia malleihin esim. timantit tai rungon malli (puolipyöreä, tynnyri jne.) asiakkaan toiveen mukaan. Hintakin siis riippuu sormukseen koosta, materiaalista, timanteista ja omista toiveista. Kannattaa kysyä. Palvelu oikein hyvää ja asiantuntevaa. Laitan tähän liitteeksi sovituskuvat Charlotta ja Madeleine -malleista. Madeleinesta ei löydy kuvaa Löwenmarkin kotisivuilta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Muistaakseni on keltakultaa, mutta voi tosiaan olla valkoista istutuksessa. Madeleinea saa kahdella eri timantti versiolla. Yksi iso timantti tai monta pientä neliön sisällä. Löwenmarkin sormukset ovat mittatilaustöitä, joten jokaisesta sormusmallista on vain yksi mallikappale. Ja he tekevät muutoksia malleihin esim. timantit tai rungon malli (puolipyöreä, tynnyri jne.) asiakkaan toiveen mukaan. Hintakin siis riippuu sormukseen koosta, materiaalista, timanteista ja omista toiveista. Kannattaa kysyä. Palvelu oikein hyvää ja asiantuntevaa. Laitan tähän liitteeksi sovituskuvat Charlotta ja Madeleine -malleista. Madeleinesta ei löydy kuvaa Löwenmarkin kotisivuilta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Täällä joku opettelee tätä tietoteknistä räpeltämistä... Jos siis nyt tulis kuvat ja tekstikin vaan kerran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baloo Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Kiitos vastauksesta anskuliini09! Täytyy käydä tosiaan paikan päällä liikkeessä katsastamassa tarkemmin tuota sormusta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Tässä vihdoin odotettu Helena keltakultaisena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lingonberry Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 (edited) Nostelen tätä ketjua vähäsen, jos täältä löytyisi muitakin Löwenmarkin sormuksiin ihastuneita Itselleni kotiutui eilen "Annista" muokattu versio Eli se on tehty tämän mallin mukaan ja safiiri on myös hiottu samalla tavalla (kuva napattu Löwenmarkin sivuilta)Kävimme Lahdessa tilaamassa sormuksen ja se lähetettiin sitten postissa tänne päin. Kaikki sujui hyvin ja palvelu oli asiallista Edited March 27, 2012 by lingonberry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaylie Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Aivan ihana on tuo Löwenmarkin "Anni"! Näyttää upealta sormessasi! Itsekin olen jo sitä ihaillut vaan mahtaa myös hintaa olla noin isolla jalokivellä.. Olen kahden vaiheilla "Annin" ja "Siljan" kanssa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsa123 Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Hurja kokemus oli käydä liikkeessä, kun oli aivan remontin valtaama. Pöljänä tuijottelin siinä ovella ja kysyin että onko ne auki. Muuttomiehen näköinen mies sitten ikkunasta siirtyikin esittelemään mallistoa ja otti meidän tilauksen vastaan. Oli kai sitten se kultaseppä?! Ihanaa sormusta odotellen nyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginny82 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Aivan ihana tuo lingonberryn sormus!!! Kuinka leveä se on ja millainen kihla sulla on? Oma kihlani on sileä 5,4 mm, haluaisin suunnilleen samanlevyisen vihkin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lingonberry Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 ^ Kiitos! Sormuksen runko on noin 3mm leveä ja safiirin kohdalta sormus on tietenkin hiukan leveämpi. Ja kihlani samoin on 3mm, tosin en ole varma käytänkö niitä yhdessä. Kuvia kihla-ja vihkisormuksista-ketjuTuolla näkyy sivulla 17 molemmat sormukseni yhdessä Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts