Jump to content
Naimisiin.info

Suosittele hyvää kultaseppää Pk-seutu


Pintaliitäjä

Recommended Posts

Minun sormus teetettiin Ofelia Jewerly Oy:ssä (Kultaseppä Kari Hirvonen). Ja olen todella tyytyväinen. Liikkeestä löytyi hyvä valikoima timantteja, josta löytyi SE OIKEA. :-X

Timantti kiinnitettiin krapoilla. Muutamalla ystävälläni on kivi irronnut aika pian tällaisesta sormuksesta. Omani on kuitenkin todella tukevasti kiinni edelleen. Ja krappakiinnitys on kuitenkin siron näköinen. Pidän sormusta päivittäin. Sovimme kultasepän kanssa, että käyn silloin tällöin tarkastuttamassa sormuksen. Ensimmäisen kahden vuoden jälkeen sormus oli edelleen kuin uusi.

Myös miehelleni teetettiin sormus. Todella tyytyväisiä olemme siihenkin.

Muokattu: , käyttäjä: Mansikankukka
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Oma suosikki korusuunnittelijani Annette Tillander Tehtaankadulla. Hänen kultaseppänsä tekevät töitä Unioninkadulla mutta tapaaminen ja suunnittelutyö tehdään Tehtaankadulla. Annette kuuntelee aina asiakkaan toivomuksia, tekee luonnoksen ja jaksaa kuunnella asiakasta ja varmistaa että pienimmätkin yksityiskohdat menevät oikein. Hän tekee myös koruja asiakkaan omista kivistä. Muitakin taitavia korusuunnittelijoita/kultaseppiä löytyy Helsingistä esim. Kulmala tekee mielenkiintoista jälkeä, mutta itse päädyn aina Annetten koruihin koska ne ovat niin kauniita ja suosikki koruni ovat hänen käsialaansa..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Minä suosittelen ehdottomasti Kultaseppä Kulmalaa! Kulmala on huippuvalinta etenkin, jos haluaa valko-/keltakultaisen tai platinaisen sormuksen kivillä (timatti tms.). Minun kihlasormus teetettiin Kulmalalla ja ei voi muuta kuin kehua! Sormus olis juuri täydellinen ja palvelu aivan mahtavaa  :girl_in_love:  Rauhassa suunniteltiin yhdessä Pekka Kulmalan kanssa sormus ja hän piirsi tämän pohjalta tietokonekuvat ennen sormuksen valmistamista. Todennäköisesti hankimme myös minun vihkisormuksen Kulmalalta.

 

Jos halua hieman "erikoisimmista" matariaaleista sormuksen, niin suosittelen GL-korua. Miehen titaaninen kihlasormus tilattiin sieltä. Tähänkin liikkeeseen ja sormukseen olimme oikein tyytyväisiä!

 

Minä en olisi pystynyt GL-korusta omaa sormustani tilaamaan, mutta ei kyllä miehenikään sormusta olisi kannattanut tilata Kulmalalta. Eli yhteenvetona: Valitkaa kultaseppä omien tarpeidenne ja mieltymystenne mukaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...