Mauritius


suvi09

Recommended Posts

  • Replies 950
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Muistatko missä hotelleissa morsian pääsee puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi?

Joissain hotelleissa tosiaan morsian majoittuu -50% (hyödynnettiin tätä) tai -100% (ilmaiseksi siis), joissain hotelleissa hääpari saa All Inclusiven puoleen hintaan (tosi hyvä etu, hyödynnettiin tämä), tai sitten just puolihoitoon ilmaiseksi lounaan tms.

Link to comment
Share on other sites

Le Canonnierissa ja Le Victoriassa ainakin oli v. 2011 morsian -50%, lisäksi AI -50%, ja Trou Aux Bichesissä olisi ollut -100%, mutta siellä ei ollut AI:ta tarjolla. Yleensäkin koskee noita Beachcomber-ketjun hotelleja. Luultavasti myös muissa hotelleissa on tarjouksia.

Muokattu: , käyttäjä: Arby
Link to comment
Share on other sites

Vielä pitäis miehen tehdä lopullinen päätös, niin olemme valmiit varaamaan matkan Mauritiukselle! Onko kukaan muuten ollut lokakuussa Mauritiuksella??  Riittäkö lämpöä? Se ei ole ilmeisesti sitä kaikista kovinta turistirysäaikaa?? Matkatoimistosta tosin sanottiin, että Mauritiuksella on ympäri vuoden matkailijoita... :)

Link to comment
Share on other sites

Me oltiin viimeksi lokakuussa ja ensi lokakuussa ollaan menossa uudestaan. Edellisellä kerralla ainakin oli ainakin upeat säät saaren luoteisosassa, kun olimme Le Victoriassa. Aurinkoa ja lämpöä riitti. Yhtenä päivänä satoi muutaman tunnin, mutta se ei menoa haitannut. Turisteja siellä tosiaan taitaa olla tasaisesti ympäri vuoden.

Link to comment
Share on other sites

Jos pääsisitte lähtemään jos syyskuun alussa myöntävät hotelliit erinomaisia alennuksia. Mm. LUX* Grande Gaube antaa jopa 25% lisä-alennuksen ennen 15.9 majoituksille. Syyskuu on jo "kevät" Maurituksella. Itäranta voi olla tuulinen mutta ilma on jo varsin lämmin suomalaiseen makuun. Lokakuu on sitten jos "melkein kesä" ja lämpötila reilusti yli etelä-suomen keskikesän. Jos et

Niin, olenkin ymmärtänyt, että lokakussa kelit ovat mielyttävät :) Ties vaikka osuttais Vässykkä samaan aikaan sinne! Mihin hotelliin meinaatte tällä kertaa? Ja viimeksi kun olit Le victoriassa, koitko paikan ruuhkaiseksi? Oliko paljon lapsiperheitä?

halua lapsiperhe hotelliin kokeile Trou aux Bisches hotellia tai yllämainittua hotellia.

Link to comment
Share on other sites

Eli tähän vielä Le Cannonier, Le Victoria, Trou aux Biches, Shandrani -30--50% alennus morsiammelle. LUX* Grande Gaube, LUX* Le Morne ja LUX* Belle Mare -70% alennus morsiammelle, Long Beach ja Amber ja St.Regis -100% alennus morsiammelle.... tarkat alennnukset saat matkatoimistosta.

 

Le Canonnierissa ja Le Victoriassa ainakin oli v. 2011 morsian -50%, lisäksi AI -50%, ja Trou Aux Bichesissä olisi ollut -100%, mutta siellä ei ollut AI:ta tarjolla. Yleensäkin koskee noita Beachcomber-ketjun hotelleja. Luultavasti myös muissa hotelleissa on tarjouksia.

Link to comment
Share on other sites

LUX le morne olisi minusta muuten paras hotelli meille, mutta ne eivät sisällä niin kattavaa allinclusivea. Myös trou aux bichesissä all inclusive ei kata juomia. Vaikka emme juopottelemaan ole menossa, niin kyllä varmasti tulee juotua paljon vedestä ja limuista alkoholidrinksuihin, kun kyseessä on hääloma :) Itse rakastamme nautiskelua, hyvää ruokaa ja kylmää olutta, viiniä iltasella ym ym, joten emme halua laskea pennejä sen takia. Kuulemma juuri syömiset ja juomiset kasvattavat mauritiuksella matkan hintaan, koska ne ovat hotellilla kalliita. Se rajaakin meidän hotellivaihtoehtoja. Mutta Le Shandranissa ollaan päätetty olla osa ajasta. Luxin hotellit kyllä vaikuttavat todella viehättäviltä ja juuri pariskuntaystävällisiltä.

Link to comment
Share on other sites

^AI on kyllä ehdoton valinta, jos haluaa rauhassa lomalla nautiskella viiniä ja ottaa pari drinksua silloin tällöin vaikka rannalla tai illalla tanssin lomassa, ja juoda vettä ja mehua tms niin paljon kun tarvitsee, eikä laskeskella pennejä. AI tuo lisää valinnanvapautta myös juomien suhteen, ainakin Le Victoriassa. Siellä kun oltiin italialaisessa syömässä (melkein joka ilta kun ruoka oli niin hyvää), niin aterian alussa ravintolan tarjoilijat kehittivät meille jonkun aperatiivin, ja sitten vaikka minkä näköisiä drinksuja illallisen päätteeksi etc. Oli kiva kokeilla vaikka mitä, kun kaikki kuului hintaan eikä tarvinnut miettiä. Ja kahviakin sai niin paljon kuin jaksoi vetää :girl_smile:  Eikä tarvinnut mistään kaupasta raahata painavia juomapulloja hotellille.

Muokattu: , käyttäjä: Arby
Link to comment
Share on other sites

Joo kyllä Mauritius tuntuu olevan Al- kohde. Tämä on meidänkin eka kerta, kun allinclusivea kokeiltiin. Luin kyllä juuri, että ilmeisesti LUX le mornessa onkin allinclusive!!! Kertokaas paikalla olleet, mitä piditte hotellista??? Ja oliko Allinclusive siellä kattava? Hotelli näyttää ihanan intiimiltä, mutta onko jopa liian pieni? Voi ei, tämä on niin vaikeaa, kun miehelle käy kaikki! :) Ensi maanantaihin mennessä pitäisi päättää Le shandrani vai Lux le Morne!! Auttakaa, kokemuksia kehiin :)!

Link to comment
Share on other sites

Joo kyllä Mauritius tuntuu olevan Al- kohde. Tämä on meidänkin eka kerta, kun allinclusivea kokeiltiin. Luin kyllä juuri, että ilmeisesti LUX le mornessa onkin allinclusive!!! Kertokaas paikalla olleet, mitä piditte hotellista??? Ja oliko Allinclusive siellä kattava? Hotelli näyttää ihanan intiimiltä, mutta onko jopa liian pieni? Voi ei, tämä on niin vaikeaa, kun miehelle käy kaikki! :) Ensi maanantaihin mennessä pitäisi päättää Le shandrani vai Lux le Morne!! Auttakaa, kokemuksia kehiin :)!

Jos olette esim. 10 yötä niin voithan yhdistää 5 yötä Shandrani ja 5 Le Morne.. Le morne on tarpeeksi iso hotelli turhaa siitä olet huolissasi. Olethan nyt pyytänyt tarjoukset ja vertaillut tarpeeksi monta matkanjärjestäjää? Eli Mauritiuksen top 4 ovat Mr Travel, Kaleva, Helin matkat ja Select... näiltä neljältä kannataa ottaa tarjoukset koska kaikilla on se oma pikku mauste omassa tuotannossaan!!!

Link to comment
Share on other sites

Tämä olisikin matkustelija unelmayhdistelmä, mutta ei kyllä budjetti riitä :) Otin juuri selvää Lux le mornen hinnoista, ja vaikka siellä onkin tuntuva morsiusale, niin esim. allinclusive on 119e/päivä. se on aika rouhea hinta! Uskon, että Mauritiuksella valtaosa hotelleista ovat hyviä, rannoissa ja maisemissa ero. Täytyy sitten panostaa mm. katamaraani retkiin ym, että näkee mauritiusta enemmän. Ja ehkä sitä voi joku päivä hypätä taxiin ja käydä vaikka troux aux bichesin tai lux le mornen rannoilla. Niistäkin kai jokin "avoin" alue löytyy ( ettei koko rannat ole vain hotellien asiakkaille.,,,, ?) olemme ajatelleet olla 5 yötä gran baiessa, josta ehkä sitten pääsee helposti muuallekin ja viisi viimeistä yötä shandranissa. Eli shandranissa olleet, kokemukset ovat tervettulleita :)

Link to comment
Share on other sites

Tämä olisikin matkustelija unelmayhdistelmä, mutta ei kyllä budjetti riitä :) Otin juuri selvää Lux le mornen hinnoista, ja vaikka siellä onkin tuntuva morsiusale, niin esim. allinclusive on 119e/päivä. se on aika rouhea hinta! Uskon, että Mauritiuksella valtaosa hotelleista ovat hyviä, rannoissa ja maisemissa ero. Täytyy sitten panostaa mm. katamaraani retkiin ym, että näkee mauritiusta enemmän. Ja ehkä sitä voi joku päivä hypätä taxiin ja käydä vaikka troux aux bichesin tai lux le mornen rannoilla. Niistäkin kai jokin "avoin" alue löytyy ( ettei koko rannat ole vain hotellien asiakkaille.,,,, ?) olemme ajatelleet olla 5 yötä gran baiessa, josta ehkä sitten pääsee helposti muuallekin ja viisi viimeistä yötä shandranissa. Eli shandranissa olleet, kokemukset ovat tervettulleita :)

Kokemuksemme mukaan rannat ovat aika vapaasti käytettävissä kaikille Mauritiuksella. Rantaviivaa pitkin voi kävellä niin pitkälle kuin haluaa, vaikka siinä olisi joku hotellikin välillä, lisäksi on hyviä yleisiä uimarantoja.

Link to comment
Share on other sites

Niin ja tosiaan, olen kysynyt tarjoukset mr. travelilta, kalevalta ja helinmatkoilta, ja helinmatkat olivat kalleimmat ja kaleva halvin. Helinmatkoilla hyvä lisäetu olisi ollut se, että huoneen voi luovuttaa lähtpäivänä vasta klo 18. Tuosta Selectestä en olekaan koskaan edes kuullut.,,

Joo toi lähtöpäivän klo 18.00 luovutus on kaikilla toimistolla valinnaisena 50% yöhinnasta! Eli Helin matkoissa se on hinnassa sisällä! Niin tuo AI lisä 119 euroa on varmaan per 2 maksutajaa eli 59 € per hlö.. se on tietysti paljon mutta hotellihan on 5-tähden ja siksi tavallaan tuolla AI lisällä tehdään pientä valintaa asiakkaiden suhteen :o( niin kauhealta kuin se kuulostaakin.. Grand Baiessa en suosittele olemaan koska meiniki on kuin Las Palmaksessa... eli mielummin johonkin hotelliin vaikkas lähelle esim. Le Cannonier, LUX Grande Gaube tai Coin de Mire.. mutta keskustassa ei kannata olla. huonot rannat ja turisteja 24/7 ihan ruuhkaksi asti. Maurituksen hintataso on kova joten mitään "löytöjä" sieltä ei kannata etsiä.. Idea on luonnossa ja rannoissa!

Link to comment
Share on other sites

Olet ilmeisesti ollut itse Mauritiuksella, kun tiedät noin paljon :) Missä hotellissa itse olet ollut?

 

Niin ja tosiaan, olen kysynyt tarjoukset mr. travelilta, kalevalta ja helinmatkoilta, ja helinmatkat olivat kalleimmat ja kaleva halvin. Helinmatkoilla hyvä lisäetu olisi ollut se, että huoneen voi luovuttaa lähtpäivänä vasta klo 18. Tuosta Selectestä en olekaan koskaan edes kuullut.,,

Joo toi lähtöpäivän klo 18.00 luovutus on kaikilla toimistolla valinnaisena 50% yöhinnasta! Eli Helin matkoissa se on hinnassa sisällä! Niin tuo AI lisä 119 euroa on varmaan per 2 maksutajaa eli 59 € per hlö.. se on tietysti paljon mutta hotellihan on 5-tähden ja siksi tavallaan tuolla AI lisällä tehdään pientä valintaa asiakkaiden suhteen :o( niin kauhealta kuin se kuulostaakin.. Grand Baiessa en suosittele olemaan koska meiniki on kuin Las Palmaksessa... eli mielummin johonkin hotelliin vaikkas lähelle esim. Le Cannonier, LUX Grande Gaube tai Coin de Mire.. mutta keskustassa ei kannata olla. huonot rannat ja turisteja 24/7 ihan ruuhkaksi asti. Maurituksen hintataso on kova joten mitään "löytöjä" sieltä ei kannata etsiä.. Idea on luonnossa ja rannoissa!

Link to comment
Share on other sites

Olet ilmeisesti ollut itse Mauritiuksella, kun tiedät noin paljon :) Missä hotellissa itse olet ollut?

 

 

Niin ja tosiaan, olen kysynyt tarjoukset mr. travelilta, kalevalta ja helinmatkoilta, ja helinmatkat olivat kalleimmat ja kaleva halvin. Helinmatkoilla hyvä lisäetu olisi ollut se, että huoneen voi luovuttaa lähtpäivänä vasta klo 18. Tuosta Selectestä en olekaan koskaan edes kuullut.,,

Joo toi lähtöpäivän klo 18.00 luovutus on kaikilla toimistolla valinnaisena 50% yöhinnasta! Eli Helin matkoissa se on hinnassa sisällä! Niin tuo AI lisä 119 euroa on varmaan per 2 maksutajaa eli 59 € per hlö.. se on tietysti paljon mutta hotellihan on 5-tähden ja siksi tavallaan tuolla AI lisällä tehdään pientä valintaa asiakkaiden suhteen :o( niin kauhealta kuin se kuulostaakin.. Grand Baiessa en suosittele olemaan koska meiniki on kuin Las Palmaksessa... eli mielummin johonkin hotelliin vaikkas lähelle esim. Le Cannonier, LUX Grande Gaube tai Coin de Mire.. mutta keskustassa ei kannata olla. huonot rannat ja turisteja 24/7 ihan ruuhkaksi asti. Maurituksen hintataso on kova joten mitään "löytöjä" sieltä ei kannata etsiä.. Idea on luonnossa ja rannoissa!

Hei. Olen oman mielenkiintoni vuoksi ollut saarelle 7 kertaa ja käynyt ihan ammattini vuoksi läpi about kaikki varteen otettavat hotelit. Olen itse yöpynyt Le Victoriassa, Paradisessa, Veranda Grand Baiessa ja LUX Grande Gaubessa sekä Le Cannonierissä. Näin olleen Mauritiuksen tunnen "kohtuu" hyvin ja myös hotelleista olen saanut varsin kattavan kuvan.

Link to comment
Share on other sites

Vau! Oletko ikinä ollut lokakuussa?  Lokakuun sää kiinnostaisi, ja edelleen toivon, ettei ole ihan pahinta turistirysä aikaa. Mitä mieltä olet le cannonieristä? Me olemme nyt varanneet matkamme, ja varoitteluista huolimatta olemme 5 yötä grand baiessa, että pääsemme edes vähän hotellien ulkupuolelle esim. oluselle. Ja sieltä pääsee ilmeisesti helposti myös retkille ja muille rannoille. Katamaraani on koettava, ja minusta olisi ihana käydä troux aux bichesin tai le mornen rannalla. Lopun ajasta olemme le shandranissa. Toivomme sen olevan hyvä, ja edes hiukan rauhallisempi hotelli ( vaikka sielläkin varmasti on lapsiperheitä). Luxin hotelleihin meillä ei ollut lopulta varaa.

 

Olet ilmeisesti ollut itse Mauritiuksella, kun tiedät noin paljon :) Missä hotellissa itse olet ollut?

 

 

Niin ja tosiaan, olen kysynyt tarjoukset mr. travelilta, kalevalta ja helinmatkoilta, ja helinmatkat olivat kalleimmat ja kaleva halvin. Helinmatkoilla hyvä lisäetu olisi ollut se, että huoneen voi luovuttaa lähtpäivänä vasta klo 18. Tuosta Selectestä en olekaan koskaan edes kuullut.,,

Joo toi lähtöpäivän klo 18.00 luovutus on kaikilla toimistolla valinnaisena 50% yöhinnasta! Eli Helin matkoissa se on hinnassa sisällä! Niin tuo AI lisä 119 euroa on varmaan per 2 maksutajaa eli 59 € per hlö.. se on tietysti paljon mutta hotellihan on 5-tähden ja siksi tavallaan tuolla AI lisällä tehdään pientä valintaa asiakkaiden suhteen :o( niin kauhealta kuin se kuulostaakin.. Grand Baiessa en suosittele olemaan koska meiniki on kuin Las Palmaksessa... eli mielummin johonkin hotelliin vaikkas lähelle esim. Le Cannonier, LUX Grande Gaube tai Coin de Mire.. mutta keskustassa ei kannata olla. huonot rannat ja turisteja 24/7 ihan ruuhkaksi asti. Maurituksen hintataso on kova joten mitään "löytöjä" sieltä ei kannata etsiä.. Idea on luonnossa ja rannoissa!

Hei. Olen oman mielenkiintoni vuoksi ollut saarelle 7 kertaa ja käynyt ihan ammattini vuoksi läpi about kaikki varteen otettavat hotelit. Olen itse yöpynyt Le Victoriassa, Paradisessa, Veranda Grand Baiessa ja LUX Grande Gaubessa sekä Le Cannonierissä. Näin olleen Mauritiuksen tunnen "kohtuu" hyvin ja myös hotelleista olen saanut varsin kattavan kuvan.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Suunnittelemme häämatkaa Mauritiukselle ja toistaiseksi paras tarjous on Kalevalta, jonka lennot ovat Pariisista Air Mauritiuksella. Minkälaisia kokemuksia teillä Air Mauritiuksella matkanneilla on kyseisestä lentoyhtiöstä? Onko lentokoneet uusia? Olemme kerran matkanneet Thaimaaseen vanhalla Thomson Airlinesin koneella, joka oli niin kylmä ja muutenkin aika rapistuneen oloinen, joten moista kokemusta ei haluaisi uusia...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...