Jump to content
Naimisiin.info

esteidentutkinta Englannissa - pulma!!!


Recommended Posts

Moi Niinuska, en tieda Pohjois-Irlannin saannoista, mutta luulisin, etta toimii varmaan samalla tavalla kuin taalla (Lontoossa). Jos skrollaat ylospain tata palstaa niin olin vastannut Anulle vastaavasta. Joka tapauksessa kantsii puhua sun paikallisen rekisterinviranomaisen kanssa. Suomen jutuista sen verran, etta passin saa uudella nimella heti, kun on vaestorekisterissa vaihdettu nimi. Eli Suomessa ma ilmoittaisin sun paikalliseen maistraattiin aikomuksesta menna naimisiin. Ne sitten ilmoittavat vaestorekisteriin, ja mulla ainakin heti haapaivan jalkeisena paivana oli nimi muuttunut Suomessa. Ajokortti mulla on edelleen (5 vuotta haapaivasta) tyttonimella, ja luin tossa tannoin Poliisin sivuilta, etta olisi pitanyt 3kk kuluessa haista vaihtaa se kortti niin aion hakea taalta Briteista ajokortin mun uudella nimella, koska se kortti on periaatteessa ihan sama. Toivottavasti tasta on apua ja lycka till  :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...