Guest Vieras_Catri_*

Juhlapaikalla, missä vaiheessa häätanssi?

5 viestiä aiheessa

Kertokaahan te viisaammat, että missä vaiheessa tanssahdellaan?

Itse olin jotenkin kuvitellut, että tanssi olisi viimeisenä kahvittelun jälkeen, mutta pitopalvelunväki osasi kertoa, että se on yleensä ennen kahvia... Eikös tanssi jotenkin luontevasti aloittaisi vapaamman illanvieton?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juodaan ensin kahvit ja sitten tanssahdellaan vasta. Ajatuksena juuri se, että tanssi jatkukoon ilman liian tiuhaan tapahtuvia keskeytyksiä. Olen kyllä itsekin ollut häissä, jossa kahvi on juotu vasta häävalssin jälkeen. Itse kuitenkin pidän enemmän tästä järjestyksestä. Tarkoitus on myös laittaa booli tarjolle kun tanssi alkaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun saavumme juhlapaikalle, niin seremoniamestari laittaa alkutahdit soimaan ja juontaa

meidät sisälle ja kaikkien yllätykseksi me tulemme tanssien sisälle (salsantapainen) ja

kahvin jälkeen tanssimme yhden hitaan ja sen jälkeen vielä yhden hitaan, joka muuttuu

nopeaksi... Päikyssäni lisää asiasta.... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ensin kahvit ja sen jälkeen häävalssi, josta ilta jatkui tanssin merkeissä ja myöhemmin oli karaoke :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kertokaahan te viisaammat, että missä vaiheessa tanssahdellaan?

Itse olin jotenkin kuvitellut, että tanssi olisi viimeisenä kahvittelun jälkeen, mutta pitopalvelunväki osasi kertoa, että se on yleensä ennen kahvia... Eikös tanssi jotenkin luontevasti aloittaisi vapaamman illanvieton?

Johan on erikoista pitopalvelun väkeä?Satoja häitä soitettu ja aina häävalssi/tanssi on ollut hääkakun ja kahvien jälkeen.Joskus silloinkin,että hitaammat vielä santsaavat kun hääpari jo katsoo toisiaan syvälle silmiin häätanssin lumoissa!Tämä on tietysti minun kokememukseni ja tietämykseni.Eihän mikään määrää miten pitää toimia.Häät on kuitenkin ainutlaatuinen tapahtuma,joten rakentakaa juhlat mieleiseksenne ilman muuta!On syytä kuitenkin informoida vaikka bändiä etukäteen.Mikä on juhlan kulku.Eilen varauduimme siihen,että kohta alkaa soitto,kun kakku oli leikattu ja polkaistu maahan tai vahingossa toisen varpaille.Niin tulikin morsiamen ryöstö ja muuta ohjelmaa ,jolloin sovittu soiton alkamisaika yllättäen venyikin huomattavasti.Meidän bändiä se ei kaada.Sillä yleensä aikataulut häissä on kuin veteen piirretty viiva!Joustoa pitää olla.Mutta!Miettikää kuitenkin sitä,että jos vaikka soitto on sovittu alkavaksi,joku 19.30 ja alkaakin vasta yhdeksältä.Mikä on fiilis bändillä?Tai pitopalvelulla.Hekin varaavat ja palkkaavat henkilöstön etukäteis aikataulun mukaan.Joidenkin työaika päättyy aikaisemmin,joidenkin myöhemmin.

Johan tuli tarinoitua.Mutta niin se vaan menee!

Lämpimin terveisin.Timi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään