Sign in to follow this  
Followers 0
Memmuli85

Kauneuspalvelut - Rauma

9 posts in this topic

Haluaisin tietää hyviksi todettuja kosmetologeja ja manikyyrejä Raumalla. :girl_smile: Ja tietenkin parturi-kampaajia voi laittaa myös vaikka itselläni on jo varattu Tinokselle. :girl_wink:

Löytyiskö täältä jo muitakin raumalaisia? Ei-raumalaisena (vaikkakin ex-sellaisena) ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan, minne hääpäivänä kannattaa suunnata.

Mä meinasin itse mennä Cabelloon laitettavaks jos vaan budjetti antaa periks :)

Minä ja kaaso painellaan hääpäivän aamuna kammattavaksi Doblevidaan Potkuriin ja meikki on varattuna kauneushoitola Helmestä. Jaan kokemukset sitten, kun olen testiversioilla käynyt :)

Kaipailisin myös hyvää kampaajaa ja meikkaajaa Raumalta! Oma luotto-parturi Porissa, ja vielä kaikenlisäksi tällä hetkellä äippälomalla...

Oon jo varannut yhdestä paikkaa kampauksen ja meikin, mutta ei niin vakuuttanut leikkaus ja värjäys ainakaan joku kerta kun kävin... En viitsi nimeä kuitenkaan tänne laittaa!

^ Laita nyt ihmeessä nimi tännekin! Millä tavalla ei vakuuttanut?

En viitsinyt aiemmin tuota nimeä laittaa, mutta nyt hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että tuo paikka on hius- & meikkistudio celene. Ihan olin vielä eilenkin menossa kampaukseen ja meikkiin sinne, mutta mutta... Eilen aamulla tuli viesti, ettei hän pystykkään tekemään meikkiä ja kampausta, vaan on sairastunut. Siis joo, kyllä ymmärrän tuon, mutta itse kyllä uskaltaisin perua hääkampauksen ja meikin vain siinä tapauksessa, että olisi molemmat kädet poikki!!!!!

No mutta vaikeuksien kautta voittoon! Nyt istun Hair and beauty room Pläkkissä odottelemassa meikkiä, enkä voi muuta kuin suositella! Mulla on kampaus juuri sellainen kuin halusinkin (jollaista siis ei tuolla Celenessä osannut tehdä...) Onneksi sain päivän varoitusajalla heiltä ajan, ja henkilökunta on todella mukava ja osaava!

Edited by Elomorsein2013