Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Rauma


Memmuli85

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Kaipailisin myös hyvää kampaajaa ja meikkaajaa Raumalta! Oma luotto-parturi Porissa, ja vielä kaikenlisäksi tällä hetkellä äippälomalla...

Oon jo varannut yhdestä paikkaa kampauksen ja meikin, mutta ei niin vakuuttanut leikkaus ja värjäys ainakaan joku kerta kun kävin... En viitsi nimeä kuitenkaan tänne laittaa!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

En viitsinyt aiemmin tuota nimeä laittaa, mutta nyt hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että tuo paikka on hius- & meikkistudio celene. Ihan olin vielä eilenkin menossa kampaukseen ja meikkiin sinne, mutta mutta... Eilen aamulla tuli viesti, ettei hän pystykkään tekemään meikkiä ja kampausta, vaan on sairastunut. Siis joo, kyllä ymmärrän tuon, mutta itse kyllä uskaltaisin perua hääkampauksen ja meikin vain siinä tapauksessa, että olisi molemmat kädet poikki!!!!!

No mutta vaikeuksien kautta voittoon! Nyt istun Hair and beauty room Pläkkissä odottelemassa meikkiä, enkä voi muuta kuin suositella! Mulla on kampaus juuri sellainen kuin halusinkin (jollaista siis ei tuolla Celenessä osannut tehdä...) Onneksi sain päivän varoitusajalla heiltä ajan, ja henkilökunta on todella mukava ja osaava!

Muokattu: , käyttäjä: Elomorsein2013
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...