Jump to content
Naimisiin.info

Höyrysaunat?


Guest Millainen?

Recommended Posts

Miten suhtaudutte miesten ja naisten yhteisiin höyrysaunoihin? Ja millaisia ne ovat? Näkeekö niissä ns. tirkistelymielessä toista sukupuolta? Mies kävi tällaisessa ja jotenkin en sulata asiaa... Olisi ollut vara käydä miestenkin saunassa, mutta näin sitten... :hysteric:

Link to comment
Share on other sites

Guest hilda siviä

Siis jonkun kylpylän yhteydessä höyrysauna vai jossain ulkomailla "höyrysauna"? Jos Suomessa jossain kylpylässä menee höyrysaunaan, niin ei siinä todellakaan ole mitään seksuaalista. Järjestysmiehet tulee aika nopeasti korjaamaan pois jos joku stondis päällä sellaisessa on tai tuijottelee ihmisiä. Ei mulle tulisi mieleenkään olla mun sulhaselle jotenkin mustasukkainen, jos se päättäisi tavallisen saunan sijasta käydä höyrysaunassa :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Vieras_dech_*

No mun mielestä se on vaan sauna muiden joukossa. Jotain tollasta kurkkimista ja kikattelua on siellä allut ala-asteella, mutta sen jälkeen oon pitänyt sitä vaan peseytymispaikkana. Enemmän siitä vastakkaisesta sukupuolesta näkee uimahallissa siellä altaan puolella...

Link to comment
Share on other sites

En mä niissä ainakaan nää mitään ihmeellistä. Joissakin kylpylöissä on lasitiilistä tehty väliseinä, joissakin sellanen miesten ja naisten puolet erottava köysi, toisissa ei mitään. Ettekö voisi mennä joskus yhdessä, niin näät, millaisia ne ovat? Ja kyllä siellä saa pyyhettä pitää päällä, jos et muuten halua mennä, vain uimapukua ei (kloorin takia) saa.

Link to comment
Share on other sites

Aika usein noihin naiset menee vieläpä pyyhkeet päällä.. Ja kuten Malssi09 jo sanoikin, niin yleensä niissä on joku köysi tms välissä. Mä käyn yleensä höyrysaunassa, jos siihen on mahdollisuus enkä oo vielä nähnyt yhteissaunaa, jossa ei olisi minkäänlaista köyttä, matalaa seinää tms.

Tottakai riippuu höyryn määrästä, saunan muodosta yms seikoista, mitä siellä näkee tai näkeekö mitään. Mutta ei oo kyllä tullut mieleenkään, että pitäisi kieltää mieheltä höyrysaunat.. Tosin vihjaisin kerran, että meiän uimahallin höyrysaunassa on aina niin vähän höyryä, että olisi ihan kiva, jos pitäisi vaikka pyyhettä päällä.. Mies ei ollut tajunnut, että naisten puolelta näki täysin miesten puolelle... Vähän sen jälkeen koko sauna laitettiin kiinni, kun niillä oli ongelmia höyryn kanssa ;) Mutta siis.. Jos höyrysaunassa käyminen ei olisi ok, niin miksi niitä sitten on nykyisin ihan tavallisissa uimahalleissakin aika paljon..? Eli turhaan murehdit asiaa :)

Link to comment
Share on other sites

Yhdyn edellisiin mielipiteisiin, eli kyllä niissä höyrysaunoissa käynti on ihan ok. Jos ittestä tuntuu siltä,

niin ottaa pyyhkeen sit mukaan. Yleensähän osat on jotenkin eroteltu, tai sit on sama sauna mut höyryä runsaasti.

Noissa yhteissaunoissa on myös se kiva puoli, että uimahalleissa ja kylpylöissä pääsee edes välillä saunomaan kumppaninsa kanssa yhdessäkin! :)

Jos siellä nyt joku heittäytys pervoksi ja rupeis kähmii jotain, niin kyllä se hyvin nopeesti sieltä poistettas!!

Kyllä niistä vastakkaisen sukupuolen edustajista paljon enempi monesti vilahtaa ihan uimarannalla bikineissä tai uimahousuissa esiintyessä kuin missään höyrysaunassa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...