Jump to content
Naimisiin.info

Hääleivos-kakku


MissS

Recommended Posts

Kyllähän melkein kaikki konditoriat myykin leivoksia, ei siinä mitään. Mutta kun en halua mitään perus bebe/peruna/aleksanterilinjaa, vaan enemmän juuri tuollaisia kuvassa olevien näköisiä. Jollain sokerimassalla tai marssipaanilla päällystettynä ja kauniisti koristeltuna tai muuten vain kauniita. Näihin konditorioihin kaipailisin vihjeitä, jos vaikka joku olisi joskus tämän tyylisiä tilannut. Jotenkin en jaksa uskoa Citymarketteihin ja Prismoihin tässä asiassa.

post-21217-1235988382_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei ole sellainen asenne nyt tähän, että tilataan nyt vaan niitä ja kun vielä halvalla saa!! Meillä on kaveripiirissä ollut monella kyseisen konditorian moussekakkuja, joten haluaisi joskus jotain muuta. Eihän ne nyt voi niitä ainoita olla. Eli kaipailisin oikeasti, jos joku olisi itse jostain tilannut vaikka tilaustyönä..

Link to comment
Share on other sites

Voih, kuinka näyttää ihanalta. Tollainen olisi kyllä tosi hieno.

Ongelmaksi tossa saattaa muodostua noiden leivosten sisältö. Noi näyttää "amerikkalaistyylisiltä" eli ovat sisältä kuivakakkua. Mutta saattaahan ne olla jotenkin muutenkin tehtävissä. Tai ainahan se vois olla cupcakeista rakennettu, eli jonkintyyppisistä kuorrutetuista muffineista. Niistäkin saa tosi näyttävän rakennelman, joillaista ei tule vastaan kaikissa häissä.

Mä kysyisin ekana Krullas´ilta. Varsinkin, jos hinta ei teille ole ratkaisevin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...