Guest Vieras

Kauneuspalvelut - Hyvinkää

7 viestiä aiheessa

Kaipaisin vinkkejä hyvästä kampaajasta ja meikkaajasta (ei tarvitse olla sama paikka/henkilö) Hyvinkäällä hääkampausta ja -meikkiä varten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin myös kokemuksia Hyvinkään tarjonnasta? Jossain oli kehuttu Villimimmiä, onko kenelläkään kokemuksia tästä paikasta? Olisi kätevää saada hiukset ja meikki saman katon alta. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Villimimmiä olen kuullut kehuttavan, omakohtaisia kokemuksia siitä ei ole. Itse suosittelen kampaamo Twisteriä, varsinkin jos toivelistalla on jotain vähän värikkäämpää/rokimpaa/näyttävämpää/erilaisempaa. Vuosia siellä käynyt ja aina saanut mitä haluan (ja vähän enemmänkin). Nykyisin sieltä saa vähän laajempaakin palvelua, ripsituuhennuksia, rakennekynsiä yms. Ja tietysti siis peruskampaukset, meikit ja ripsien/kulmien värjäykset.

Menikö mainoksen puolelle? Ei, en ole siellä töissä, uskokaa tai älkää :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Villimimmiä olen kuullut kehuttavan, omakohtaisia kokemuksia siitä ei ole. Itse suosittelen kampaamo Twisteriä, varsinkin jos toivelistalla on jotain vähän värikkäämpää/rokimpaa/näyttävämpää/erilaisempaa. Vuosia siellä käynyt ja aina saanut mitä haluan (ja vähän enemmänkin). Nykyisin sieltä saa vähän laajempaakin palvelua, ripsituuhennuksia, rakennekynsiä yms. Ja tietysti siis peruskampaukset, meikit ja ripsien/kulmien värjäykset.

Menikö mainoksen puolelle? Ei, en ole siellä töissä, uskokaa tai älkää :grin:

Mulle tehtiin aikoinaan täydellinen kampaus ja meikki Villimimmissä, mutta käsittääkseni siinä ei enää ole kampaamopalvelua?

Muokattu: , käyttäjä: Fairie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Katselin juuri samaa, että Villimimmistä saisi vaan meikin. Mielelläni ottaisin molemmat systeemit saman katon alta, joten onko kellään kokemusta Hairmixistä? Sininen Hetki olisi kiinnostanut myös, mutta ikävä kyllä kotisivu on aivan surkea. Ainakaan itse en saa niitä olennaisimpia kohtia Mozillalla näkyviin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kun koskaan en kampaajalla oo tottunu käymään niin onnekseni ystävä taikoo mun hiukset viikonloppuna.

Meikkiin meen bodyshoppiin. Ens la koemeikki, niin näkee sitten onko mistä kotoisin.

Ainakin ystävä (kampaaja) tätä suositteli, että monet morisiamet on siellä meikissä käyneet ja tykänneet.

Kynnet onneks saan laitettua kotonakin, ja noita ripsipidennyksiä pohdin toki vieläkin =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerrotko tropic sitten mitä pidit juuri tuosta Body shopista? Noin vuosi sittenhän Hyvinkään Body shop vaihtoi omistajaa (liike tuli muistaakseni maahantuojan alaisuuteen, ennen oli yrittäjävetoinen), en tiedä millaisia meikkauksia siellä nykyään tehdään, joten olisin kiinnostunut. Pähkäilen sen ja kampaajani välillä... Riikka Tainiolla oli lauantaiajat varattu monen kuukauden päähän ja tietty juuri hääpäivänämmekin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään