Sign in to follow this  
Followers 0
MIH

Tehtävien jakaminen?

2 posts in this topic

Miten te olette parhaalla tavalla jakaneet hääpäivän tehtävät eri auttajille? Tiedän että heikkouteni on delegoinnin puute ja tietenkin apua tarvitaan, mutta miten jakaa tehtävät järkevällä tavalla? Monet sukulaiset tahtovat olla eri tavoin järjestelyissä, ja kiitos siitä, mutta miten jakaa tehtäviä niin että kokonaisuus pysyy kasassa?

Monet myös haluavat ottaa roolin itselleen juhlassa, ja mielelläni esim. pienille sukulaistytöille jakaisin jonkinlaista nakkia että he kokevat auttaneensa juhlassa. Huhhuh.

Onko jollain jonkinlaista organisaatiokaaviota tähän tilanteeseen?? :girl_blum:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ehkä liikaa kannata jakaa niitä tehtäviä, voi mennä muuten sekavaksi. ;) Me jaamme tehtävät lähinnä kaasojen ja BM:ien kesken, ja jotain voi tarvittaessa jakaa vanhemmille tai muulle perheelle. Tärkeimmät asiat itse aion nakittaa läheisimmille ihmisille (joiden kanssa on siis eniten tekemisissä) jotta asia saadaan kaikkien mieleen mahdollisimman samanlaisena. Pienempiä juttuja sitten muille perheenjäsenille tai ystäville. Ja jos kaiken hoitaa ajallaan ja etukäteen mitä mahdollista, ei niitä tehtäviä ihan kauheasti jää! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0