Guest vieras

Backaksen kartano

14 viestiä aiheessa

En löytänyt Backaksen kartanolle omaa keskustelua, mutta paikka on kuulemma hyvin suosittu, joten varmasti täältäkin löytyy siellä juhliaan viettaviä tai tilassa vierailleita! Kaikki kommentit ja ajatukset ovat tervetulleita :) Ja jos tästä aiheesta onkin muualla jo keskustelua, niin vinkatkaa siitä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on vierailuaika varattuna tänne parin viikon päähän. Ihan potentiaali mutta ei ehkä tällä hetkellä suosikkilistalla se numero 1.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaan tätä. Eli onko kellään kokemuksia häistä täältä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin nostelen.. Kokemuksia hinnasta, toimivuudesta, palvelusta ym? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on alustavasti varattu Backaksen kartano ensi kesälle. Paikan miljöö on mieletön! :girl_sigh: Kartano itsessäänkin on hieno paikka, meillä valinta tosin taitaa karahtaa tilantakia, eli kartanon salit saa yhtenäiseksi tilaksi L-muodossa. Me haluaisimme, että kaikki vieraat näkevät hääparin sekä toisensa (harmi) :girl_mad:

Kartanon henkilökunta on todella ystävällistä ja tekevät oikeastaan kaikkensa juhlien eteen. Esimerkiksi jos pöytien perusjärjestys ei ole parin mieleen niin sinne pääsee koetestaamaan pöytäjärjestelyitä! Ja myyntipalvelusta saa sellaisen pohjakartan, jolla voi suunnitella järjestystä. Varsinaisen juhlatilan yläpuolella eli yläkerrassa on muutamia kabinetteja ( 4?), joita voi päivän aikana käyttää esim. pukuhuoneena, bändille ja nuorimpien ja vanhempien päivälepo paikkana. Alakerrassa on muuten oma kabitetti, johon saadaan esim. videoita pyörimään lapsia varten ja leikkitilaakin riittää.

Menuissa on vaihtoehtoja, mutta voivat myös räätälöidä sellaisen omien makujen mukaan. Paikalla ei ole erillistä tilavuokraa ja myyntitakuu taisi olla 3000€. Alkoholitkin ovat kohtuuhintaisia.

Huomaan tässä kirjoittaessa kuinka ihastunut olen itse paikkaan, harmittaa vaan se etteivät kaikki vieraat ole kuitenkaan "samassa tilassa"!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin olen erittäin kiinnostunut Backaksesta.. Mutta minullekin on tärkeää että vieraat istuisivat yhdessä isossa tilassa ja siihen saattaa meilläkin kaatua Backaksen vuokraus. On muuten erittäin vaikeaa (ellei mahdotonta) löytää paikka joka täyttää kriteerini tilan puolesta :(

Backaksen sivuilla sanotaan että tilavuokra on 700e, mutta eikö tilavuokraa siis ole jos myyntiraja ylittyy? Millaisen tarjouksen sait droplet? Ja paljonko alkoholit maksavat? Itse olen lähettänyt tarjouspyynnön ja kyselin mm. alkoholin hintoja mutta mitään vastausta ei ole kuulunut :( (vaikka sivuilla lukee että pyrkivät vastaamaan kahden arkipäivän päästä..Meillä mennyt jo toista viikkoa..)

Jos haluat niin laita vaikka yksityisesti viestiä hinnoista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saimme tarjouksen kartanolta.. Ihan kohtuuhintainen paikka. Nyt kaipailisin vain lisää kokemuksia toimivuudesta, palvelusta ym? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muakin kiinnostaisi Backaksen kartano, varsinkin jos sinne järjestäisi periaatteessa keikan samalla kun hääjuhlan. Kutsutut juhlavieraat tulisivat siis maksutta, mutta tilaisuus olisi avoin kaikille halukkaille. Häät olisivat siis vain siinä sivussa ja omana juttunaan ennen keikkaa, keikka sitten juhlana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, löytyisikö keneltäkään tuoreita kokemuksia Backaksen kartanosta jaettavaksi? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen (: Kokemuksia tältä kesältä??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä on tarjous tästä paikasta sähköpostissa. Erillistä tilavuokraa ei ole. Yksi valkkaripullo maksaa s-etukortilla 22€, muuten reilu 30€..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, olin vieraana Backaksen kartonossa häissä elokuussa 2011. Vieraan näkökulmasta voin sanoa, että paikka ja piha olivat erittäin kauniit! Vihkiminen suoritettiin pihalla, siihen oli kannettu penkkejä koko vierasmäärälle (n. 80 henkeä). Tuo vierasmäärä on minusta maksimi mikä juhlatilaan sopii, ahdasta ei ollut minusta tuolla määrällä, mutta varmasti on jos enemmän olisi vieraita. Minusta henkilökunnan toiminta näytti hyvältä, viinit kaadettiin laseihin ja lautaset (tyhjät) tuotiin ja vietiin pöydästä, vaikka muuten olikin buffet. Ruoka oli muuten erinomaista, mutta olin hieman pettynyt pääruokana olleeseen lihaan, joka oli hieman liian kuivaa ja vähäsuolaista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään