Anzkruts

Makasiinisali, Zoolandia (Lieto)

15 viestiä aiheessa

Heippa! Olen käynyt nyt muutamaan otteeseen katsomassa Liedon Zoolandian (kyllä, se eläintarha :) ) Makasiinisalia ja paikka vaikuttaa aikast sopivalta meidän häihin! En tiedä kuitenkaan ketään, ketä olisi siellä häät pitänyt, enkä ole kuullut mitään kyseisestä paikasta ennen kun sen netistä bongasin. Haluaisinkin siis tietää jos jollakin olisi mitä tahansa kokemusta ks. paikasta!! Risut ja ruusut ja kaikki tieto tervetullutta =) Lähinnä kiinnostaisi millaista pitopalvelun ruoka oli (pitopalvelu tulee paikan päältä) ja miten käytännön järjestelyt, ym. toimivat!

Kiitos vastauksista jo etukäteen! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihaistuimme myös zoolandian juhlatilaan ja varasimme sen myös häihimme =) onko kokemuksia paikasta kenelläkään?

Kiitos paljon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tietoa makasiinisalin tilavuokrasta? tai zoolandian pitopalvelun hinnoista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Makasiinisalissa ruuat maksavat 35€-41€. Tilavuokraa ei ole erikseen, vaan se kuuluu noihin. Omat juomat saa viedä :girl_smile: Ite varasin sen ensi juhannukseksi. On kyllä tosi ihana paikka :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko joku tanssinut häitä tuolla Makasiinisalissa syyskuussa? Pitääkö lämpöä jne, paikasta on aika hintsusti mitään tietoa saatavilla...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät siellä nyt heinäkuussa, mutta olimme äitienpäivä lounaalla hiukan viileämmillä keleillä ja mun mielestä siellä oli ihan hyvin lämpöä. Meidän hääpäiväkin oli sateinen eikä mikään heinäkuun helle mutta salissa oli juuri sopivan lämmin eikä ollenkaan liian kuuma. Aivan ihana paikka, suosittelen! Jos haluat tietää paikasta enemmän laita yksärillä kysymyksia, vastailen mielelläni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin tänään katsastamassa ko. paikka, ja oli todella todella todella tunnelmallinen. :girl_pinkglassesf: Tummasävyinen ja melkein jopa erähenkinen hirvensarvineen. Mä olisin jo aivan valmis lyömään diilin kiinni, mutta sulhanen tahtoo käydä vielä varmuuden vuoksi kattelemassa muitakin paikkoja... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on Makasiinisali varattuna 13.4.2013 :-X

Kriteerinä meilläkin oli että saa viedä omat juomat ja on tunnelmallinen.

Ei tarvitse paljoa koristella, koristeet vaan pöydille ja se riittää.

Ruuasta olen kuullut vain hyvää !!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan jollain ollut bändiä täällä? Onko heillä ollut tarpeeksi tilaa soittaa?

Entä olisikohan jollain valokuvia esim koristeluista/pöytäjärjestelyistä joita voisi julkaista täällä? ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä nostelen tätä, kun kaipailen ajankohtaista tietoa. Olisiko jollain kuvia makasiinisalista/ympäristöstä? Netistä tosiaan edelleen aika huonosti saatavilla tietoa kyseisestä paikasta.

Tietysti paikan päällehän se on mentävä katsomaan, jos meinaa täydellisen kuvan saada, mutta näin alustavasti kiinnostaisi. Mitenkäs se piha-alue, onko teidän siellä vierailleiden tai juhlineiden mielestä sopiva myös vihkipaikaksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei, vaikutti myös kiinnostavalta tää paikka. Me mentäisiin naimisiin 2019 kesällä :) onko kellään tietoa mikä on esim. tilavuokra tuolla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään