Jump to content
Naimisiin.info

Angelica Brides Salossa


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Voin antaa sellaisen neuvon, että mitään sieltä ei kannata tilata, mieluummin menee käymään liikkeessä. Itse tilasin heidän kauttaan tuotteen, jonka toimitus kesti tosi paljon pidempään kuin luvattiin ja lisäksi hinta oli korkeampi mitä piti. Eli ei kovin hyvä kuva jäänyt kyseisestä liikkeestä :/ Nettisivutkin ovat tosi epämääräiset, eikä tosiaan hintoja missään. Lisäksi liike on tosi pieni, joten suuri osa tuotteista pitää tilata...

Link to comment
Share on other sites

Guest Han-Marii

Moikka moi! Minä olen käynyt kyseisessä liikkeessä sovittamassa pukuja ja sain positiivisen kuvan liikkeen henkilökunnasta. Liike ei ole ollut aukikaan vielä kovin pitkään (olisiko ollut auki joku reilu puol vuotta??) Minua autettiin mielellään ja kokeilin pukuja kaikessa rauhassa. Liike tosin on kovin pieni, mutta ovat ilmeisesti muuttamassa isompiin tiloihin syksyn aikana. Nettitilauksista mulla ei ole kokemusta. Saattaapi hyvin olla, että ostan pukuni heiltä kunhan nyt vielä katselen muualtakin :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Onko tuoreempia kokemuksia Salon Angelica Brides- kaupasta? Nettisivut nayttavat mielestani ainakin nyt ihan hyvilta. Eihan hintoja morsiuspukuliikkeiden sivuilla yleensa olekaan, mita nyt olen itse katsonut. Sivuilla sanotaan, etta Salon liike on outlet ja etta siella saa aina -30% alennusta! Kuulostaa aika hyvalta, ja siksi harkitsen tata liiketta Turun liikkeen sijaan. Mutta kokemuksi kaivataan, jotta osaan paattaa kannattaako sinne lahtea Turusta, jossa olen vain vahan aikaa kunnes palaan kotiin ulkomaille. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...