Jump to content
Naimisiin.info

Kokemuksia Uniquetour-matkatoimistosta


PikkuB

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemuksia Uniquetour nimisen matkanjärjestejän matkoista? Onko luotettava toimisto? Pähkäillään matkan tilaamistaan heidän kautta, mutta hieman hirvittää kun ei ole ennen kuullut moisesta toimistosta, eikä netistä löydy muiden kokemuksia. Toimii Marinternational Oy -nimisen yrityksen aputoiminimenä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 11 months later...
Guest ihmettelijä

Sattumalta eksyin kerran tähän ketjuun ja olen uteliaisuudesta seurannut jonkin aikaa tätä ja huomannut, että kun tänne ilmestyy jotakin negatiivista ko. firmasta, se on kohta käyty siivoamassa pois. Ihmeellistä, jos jollakin on jotain kielteisiä kokemuksia ja firma itse (kukas muu) voi käydä otattamassa ne pois. Ketä tällaiset kyselyt/palstat oikein sitten palvelevat?

Link to comment
Share on other sites

Sattumalta eksyin kerran tähän ketjuun ja olen uteliaisuudesta seurannut jonkin aikaa tätä ja huomannut, että kun tänne ilmestyy jotakin negatiivista ko. firmasta, se on kohta käyty siivoamassa pois. Ihmeellistä, jos jollakin on jotain kielteisiä kokemuksia ja firma itse (kukas muu) voi käydä otattamassa ne pois. Ketä tällaiset kyselyt/palstat oikein sitten palvelevat?

Yleisesti palstan säännöistä: Vieraana (= rekisteröitymättömänä vierailijana) kirjoitetut yrityksen/tuotteen/palvelun kehut ja haukut poistetaan aina. Näin siksi, koska kokemus on osoittanut niiden takana olevan useimmiten yritys itse/lähipiiri tai sitten yrityksen kilpailijat. Rekisteröitynyt kirjoittaja on sen sijaan antanut meille yhteystietonsa ja ennen kaikkea, muut rekisteröityneet jäsenet voivat milloin tahansa tarkistaa ko. kirjoittajan viestihistorian ja sitä lukemalla he voivat itse päättää, 'uskoako' ko. kirjoittajaa vai ei. Vierailijoiden osalta näin ei ole ja muilla lukijoilla ei ole mitään mahdollisuutta tarkistaa ko. kirjoittajan taustoja/motiivia.

Mitä tulee taas tähän nimenomaiseen ketjuun vielä lisäksi, niin näitä poistettuja viestejä ei ole poistettu, ne on vain piilotettu teidän näkyviltänne. Tämä siksi, koska ne olivat sekä foorumin sääntöjen vastaisia (vieraiden kirjoittamia kehuja/haukkuja) että niiden sisältö ei liittynyt mitenkään ko. yrityksen liiketoimintaan.

Lisäksi huomasin viestien tunnistetiedoista, että ne kaikki viestit ovat lähtöisin samalta tietokoneelta, sinun koneeltasi. Viestejä ei ole poistettu vaan piilotettu siltä varalta, että viranomaiset haluavat ne haltuunsa käsitellessään mahdollista herjaussyytöstä.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Hei,

 

olimme syyskuussa Uniquetourin kautta varatulla, meille räätälöidyllä häämatkalla Malediiveilla, ja kaikki sujui oikein hyvin. Hinnat olivat kilpailukykyiset, ja kohde houkutteleva. Yhteydenpito matkatoimistoon sujui hyvin varausvaiheessa ja tarvittaessa myöhemminkin. Saimme matkatoimiston kautta häämatkalaisille kuuluvia etuja hotellistamme. Varauksen jälkeen hotellin voucheriin oli tosin lipsahtanut merkittynä yksi yö liian vähän (päivämäärät taisivat kuitenkin olla oikein) - tämä oli selkeä vahinko ja korjattiin nopeasti pyynnöstämme. Ennen matkaa postissa tuli hyvän matkan toivotukset ja Uniquetourin läpyskät matkalaukkuja varten. Käyttäisin Uniquetouria uudestaankin, jos on tarve matkatoimiston kautta matka varata!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...