Jump to content
Naimisiin.info

Kokemuksia Zazabellasta?


Recommended Posts

Ensimmäiseltä kerralta positiivinen kokemus: olin ainoa liikkeessä ja sain kiireetöntä ja ihan hyvää palvelua. Sopivaa pukua ei kuitenkaan silloin löytynyt.

Toisella kierroksella meni heikommin. Minut laitettiin sovittamaan pukuja tanssi- ja juhlapukupuolelle, koska toisella yhtä aikaa pukuja sovittavalla morsiolla oli isompi makutuomaristo mukana. Tämä ei sinällään olisi haitannut, mutta tila oli ahtaampi ja yhtä aikaa sovittamassa oli toinen asiakas. Lisäksi tilassa pyöri vanhojen tansseihin pukuja etsiviä muita asiakkaita. Jouduin välillä kuikuilemaan itseäni peilistä toisten asiakkaiden takaa.

Tilassa ei ollut koroketta, joten en edes osaa sanoa, oliko joissain puvuissa pieni laahus vai olivatko ne vain liian pitkiä. Sovituksessa oli kiire ja myyjä ei kommentoinut pukuja oikein mitenkään. Kuvia ei saanut ottaa enkä muista enää edes kunnolla kaikkia pukuja, koska ne ehtivät olla niin vähän aikaa päällä enkä mahtunut enkä ehtinyt kunnolla pyörimään niiden kanssa peilin edessä. Myyjä kirjoitti muutaman puvun ylös, mutta en muista enää yhtään, mikä oli mikäkin.

Sanoin myyjälle, etten pidä blingistä ja silti lähes jokaisessa hänen valkkaamassaan puvussa oli jonkinlaista kimallusta. Minua palvellut myyjä vaikutti kyllä hieman kokemattomalta, mutta en valitettavasti pysty tämän perusteella tekemään ostopäätöstä yhdestäkään näistä puvuista. Ehkä sinne voisi varata uuden ajan.

Onneksi ei ollut eka sovitus, tuon perusteella olisin varmaan jo vaipunut epätoivoon. :girl_prepare_fish::girl_hide:

M. Lisään, että minua palvellut myyjä oli kyllä ystävällinen enkä halua häntä syyllistää tilanteesta, joka taisi olla monen tekijän summa.

Muokattu: , käyttäjä: Vaniella
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Heippa,

Vanhoja ketjuja, mutta kirjoittelemaan kuitenkin :) itselläni on ihan mukava kokemus Zazasta jo vuodelta 2009. Olin silloin kaasona häissä ja tilasin puvun Zazasta netin kautta. Mekossani oli muutamia nirhaumia, mitä sitten reklamoin ja ne tulivat välittömästi -50% vastaan. Se oli positiivinen juttu kyllä:) Nirhaumat sain itse korjattua ja mekosta tuli todella siisti.

Kuitenkin tuon nirhauman takia en olisi edes harkinnut Zazabellaa hääpukuni valmistamiseen. Kävelen usein vauvan kanssa heidän Helsingin uuden liikkeen ohi ja kyllä on upeita luomuksia siinä esillä! Että mene ja tiedä, jospa nykyään jopa palvelukin olisi asianmukaista kokonaisuudeltaan ja materiaalit/puvut laadukkaita :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Käytiin toukokuussa ostamassa lapselle lyhyt mekko konfirmaatioon Zazabellasta. Oltiin varattu aika etukäteen. Palvelu oli moitteetonta, saatiin rauhassa valkata vaihtoehtoja ja sovituksessa autettiin koko ajan tarpeen mukaan. Puku löytyi suoraan rekistä, ja saatiin siitä vielä 20% alennusta. Positiivinen kokemus siis meillä.

muoks. Ja siis Helsingistä oli tämä kokemus.

Muokattu: , käyttäjä: keijutiira
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...