Jump to content
Naimisiin.info

Sandbergin sormuksista tiedustelua


Touhu-Touko

Recommended Posts

Hei Laura,

Voisit kokeilla esim. näitä:

V-238, V-239, V-238-7, V-106, V-68, A-10.

Ja kuten olen täällä aiemminkin todennut, on kapea yksinkertainen rivisormus hyvä kumppani useimmille sormusmalleille. Esim. E-137w, V-211, V-212, T-1, T-2.

Toivottavasti näistä on sinulle apua.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Haluaisin tietää mitä seuraavat sormukset maksaisivat rubiineilla:

Tähdenlento: T-17-SAF

Tähtisumu: T-139-SAF

Onko teillä muita malleja, joihin saisi rubiinit muiden kivien sijasta?

Kiitos!

Link to comment
Share on other sites

Hei Titi84,

Tässä suositushinnat:

Tähdenlento: T-17-RUB 579,-

Tähtisumu: T-139-RUB 1015,-

Rubiineja saa tilauksesta hyvin moniin malleihimme, muttei kuitenkaan ihan kaikkiin. Jos jokin tietty malli kiinnostaa, voit kysellä sen saatavuudesta rubiineilla minulta suoraan osoitteesta: [email protected]

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei Uuri!

Olisin halunnut mielipiteesi vihkisormuksen valintaan: minulla on kihlana Merivirta jossa 2 osaa, sileä ja timanttiosa (7 kiveä). Ovh oli muistaakseni muutama vuosi sitten 649. Sormus siis valkokultaa.

Vihkisormukseksi olen haaveillut valkokultaista Poutapilveä, jossa yksi kivi keskellä ja monta pienempää ympärillä. Sopisiko tämä malliltaan kihlaani? Olisiko sinulla jotain suositusta?

Kiitos etukäteen! :)

Link to comment
Share on other sites

Hei ume,

Kihlasi on malliltaan siis Merivirta T-62/w tai T-64/w ja vihkiksi olet ilmeisesti haaveillut Poutapilvi A-12/w sormusta. Kyllä nämäkin kaksi sopivat yhteen, mutta jos haluat rehellisen mielipiteeni, niin mielestäni parempiakin vaihtoehtoja löytyy.

Merivirta -kihlasi kanssa sopisi hyvin esim. Poutapilvi A-10/w, joka on siis sama kuin A-12/w, mutta ilman sivukoristeita. Tai sitten voin suositella sinulle sellaista ideaa, että Poutapilvi A-10/w tai A-20/w sormukseen istutetaan 1 -riviset sivukoristeet (samanlaiset kuin Kallioranta V-86/7 mallissa). Myös Aamukaste V-238/7 sekä Kallioranta V-86/7/w tai V-66/7/w olisivat hyviä ehdokkaita, jos haet sellaista sormusta, jossa on selkeä keskikivi ja sivuilla koristeet pienemmistä kivistä.

Merivirta M-164 on tehty varta vasten T-64 ja T-62 mallien viereen, joten se ilman muuta on yksi vaihtoehto, samoin Tuulenvire V-37.

Kannattaa käydä sovittelemassa!

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Raitatiikeri_*

Hei!

Onko kauniiseen Poutapilvi-mallistoon tulossa lisää sormuksia tai muita koruja? Poutapilvet A-12 ja V-644 kaipailevat seuraa sormuksen, riipuksen/käädyn tai rannekorun muodossa.

Onko ehdotuksia siitä, minkä mallinen/tyyppinen vihkisormus sopisi A-12:n rinnalle?

Terveisin,

Raitatiikeri

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Poutapilvi -mallistoon on tulossa tälle keväälle uusi sormusmalli ja ensi syksynä suunnitelmissa on ainakin V-644 korvakorujen kanssa yhteensopiva riipus. Ehkä jotain muutakin, mutta se selviää vähän myöhemmin, syyspuolella vuotta.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei Ume,

T-92/w + T-93/w yhdistelmän kokonaishinta on 1188,-.

Tervetuloa esittelyymme lauantaina Mikonkadulle Kultakello Jewelleryyn. Olen siellä paikalla itse ja mukanani on T-92/w + T-93/w yhdistelmä sekä valko- että keltakultaisena.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei Uuri,

olisin tiedustellut onko sormusten materiaali 18K vai 14K kultaa? Minulla on vihkinä V-25, joka myytiin minulle liikkeestä 14K kultaisena. Nettisivuillanne ko. sormuksen kultapitoisuudeksi on ilmoitettu 18K. Kihlasormukseni on 14K ja mietin, että tuleeko se nyt vahingoittamaan vihkiäni kun sanotaan että molempien sormusten kultapitoisuuksien tulisi olla samat kulumisen estämiseksi?

Link to comment
Share on other sites

Hei Ninnu76,

V-25 sormus on 18K kultaa, jollei sitä ole erikseen tilattu 14K kullasta. Voit tarkistaa asian sormuksen sisällä olevasta pitoisuusleimasta. Jos siellä on leima, jossa on luku 750, on kyseessä 18K kulta ja luku 585 puolestaan tarkoittaa 14K kultaa.

Siitä sinun ei tarvitse kuitenkaan olla huolissasi, että 14K sormus kuluttaisi 18K sormusta mitenkään merkittävästi enemmän, kuin toista 14K sormusta. Erot 14K ja 18K kultaseosten kovuudessa ja kulutuskestävyydessä ovat niin pienet, ettei sillä oikeasti ole käytännön merkitystä. Joka tapauksessa kaksi vierekkäin olevaa kultasormusta kuluttaa vuosien kuluessa toisiaan jonkin verran.

Tärkeämpää on se, että sormukset ovat sinulle mahdollisimman oikean kokoisia, jolloin ne istuvat sormessa hyvin paikoillaan ja sormusten pyörimisen aiheuttama hankaus niiden välillä jää mahdollisimman vähäiseksi. Jos haluat täysin varmistaa, etteivät sormukset kuluta toisiaan, voit myös pyytää kultaseppää juottamaan sormukset yhteen.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Annukka2010

Heippa Uuri,

Tiedustelisin sinulta sormuksen V-215W hintaa sekä saisiko sormuksen 7 timantilla? Jos on mahdollista, niin minkälainen hinta olisi? Kiitos sinulle etukäteen vastauksista. :)

Mukavaa kevättä toivottaen,

Annukka

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Ostin T-52 sormuksen ja minulla kävi kuten täällä oli aikaisempi viestiketju parin vuoden takaa. Eli sovitin liikkeessä sormusta, joka oli isompi ja pienemmässä sormuksessa se valkokultaosuus ei oikeastaan enää näykään...Vaikka sillä idealla halusin, että sormuksessa on sekä valkokultaa että keltakultaa, jotta voin yhdistellä erilaisia koruja sen kanssa...Sormus oli ennen kotiin viemistä vielä kaiverruksessa, joten kotona tätä tuumatessa ns normaalissa valossa vasta huomasin tuon kunnolla. Sain liikkeestä tiedon ettei korua enää voi vaihtaa toiseen koska siinä on kaiverrus...

Mutta kysymykseni ehkä onkin seuraava. Haluaisin kuitenkin yhdistää ns kihlasormuksen tähän tulevaan vihkisormukseeni (minulla ei ole kihlasormusta). Mitä mallia suosittelisit rinnalle?

Toinen kysymys - leveydeksi ilmoitetaan noin 4,5mm. Hionta on pyöreä - saakohan ammattitaitoinen kultaseppä siitä hiottua enemmän flakan kaltaisen, jotta voisin yhdistää siihen flakkamallisen sormuksen?

Kiitos jo etukäteen!

Annikki

Link to comment
Share on other sites

Hei Uuri! Olisin kiinnostunut sandbergin E-169W ja V-210 sormuksista. Kuinka leveä tuo E-169W olisi, ja onko sitä mahdollista saada keltakultaisena ja paljonko se maksaisi? Entä minkä hintainen tuo V-210 olisi kelta- ja valkokultaisena?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...