MotherLion

Kasvojen ihon/meikin pysyminen raikkaana

11 posts in this topic

Sellasta tietoo etsin et mistä voi ostaa sellaisia riisipaperin tyyppisiä ohuita pyyhkeitä, esim jos alkaa kasvojen iho kiiltään hermostuksesta (hih alttarilla), jostain olen lukenut et ne imee ihon rasvaisuutta.Samalla meikki pysyy raikkaana. Ja sopii vaikka sulhasen kasvoillekkin :girl_in_love: "pyyhkeitten" nimikin hakusessa....

Tarkoitatko ehkä puuteripaperia? En itseasiassa tiedä, onko se tuotteen "virallinen nimitys", mutta olen löytänyt sellaista joskus ainakin Stockalta. Hyvin pitää kiillon poissa ^_^

Daliya..Puuteripaperia tarkoitin.. =) kiitokset kuin sain näin nopeaa vastauksen. Täytyypä käydä stockalta kattelemassa. :girl_in_love:

Toivottavasti löytyy ^_^

Myös Rizla-paperit ajavat saman asian.

Minä olen ostanut puuteripaperia Bodyshopista, sieltä siis pitäisi myös löytyä. Oivallinen tuote. =) Jos joka välissä lisää normi-puuteria, alkaa vähitellen olla aika pakkelissa... sen sijaan puuteripaperi poistaa kiillon imemällä rasvaa mutta lisäämättä ihoon uutta (ainakaan paksua) puuterikerrosta.

Hyvä idea tuo Rizla-paperi, jos oikeasti toimii! :) Stockalta tai Sokokselta olen minäkin ostanut, joskus muinoin kun ostin Bodyshopin papereita ne olivat ainakin silloin omaan makuuni liian paksuja ja puuterisia, haluan nimenomaan sellaisia joilla taputetaan vaan se kiilto pois. Sephoran paperit on parhaita, harmi vaan kun niitä ei taida Suomesta saada.

Nostelen vanhaa ketjua suosittelemalla Stockmannilta saatavia Lehcaresor Rachel -puuteripapereita, joilla on kaiken lisäksi enemmän kuin erinomainen hinta-laatusuhde.

Hyvä tietää toi puuteripaperi, taidan hakea kaupasta! Tulin juuri koemeikistä, japyöilin kotiin parin kilsan matkan, ja oli vähän liikaa vaatetta päällä. Kaksi kaunista hikivanaa meni ohimoilla, ja tuli heti kauhuajatus mieleen, että mitä jos alan hikoilla samalla tavalla parin viikon päästä häissä? Toki ei ehkä vastaavaa urheilua tule harrastettua, mutta silti. Eli nämä puuteripaperit tulee niin hankintaan! Muutenkin, kun normaalisti en käytä mitään meikkivoidetta tai puuteria, niin tosi helposti tulee itselle kyllä tunkkainen olo meikissä, vaikka se kauniilta näyttäisikin. Hikoilu + meikkikerros on näin tottumattomalle ehostajalle kyllä kauhistus!

Emotionissa oli kolmea eri valmistajan "puuteripaperia", hintaerot oli huimat. Ostin kokeeksi Durayn (ehdottomasti halvin) paketin. Se poistaa vain rasvaisuutta, mutta siinä ei siis ole puuteria. Vielä kun jostain löytäisi sellaista edullista puuterillista..

Meikkaaja laittoi kasvoihin jotain suihkutettavaa meikin kiinnitysainetta. Minun ei edes tarvinnut käyttää puuteripaperia vaikka olin sitä varannut mukaan. Kannattaa kysellä meikkaajalta meikinkiinnitysainetta jos käy meikissä ja kai noita aineita jossain Stockalla on myytävänäkin. Ajattelin kotiin hankkia jonkun aineen niin iltabilemeikin saisi pysymään paremmin. Pitää varmasti harjoitellan meikin kiinnistystä ihan arkimeikillä.