Jump to content
Naimisiin.info

Rovaniemi


heidia

Recommended Posts

  • Replies 414
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Täällä olis jälleen yksi morsio Rovaniemeltä. Tai siis asutaan nykyään Oulussa päin, mutta sydän on jäänyt Lappiin ja siksipä haluamme siellä astua avioon. Pääkirkossa on vihkiminen ja juhlat ovat Ounasvaaran majalla. Paikkaa oli vaikea löytää, kun äiti haluaa tehdä sapuskat eikä läheskään kaikkiin paikkoihin saanut tuoda ruokia itse. Vuokra oli aika kova (660[ch8364]), mutta säästetäänpähän ruuissa, kun ei tarvi ravintolalle maksaa. Tarjoiluhenkilökuntaa olen miettinyt ammattikoulusta, mutta vähän arveluttaa. Onko kellään kokemuksia?

Papeista ollaan mietitty Henry Rantalaa, hän kun on minun rippipappini ja varsinkin äitini mielestä "hyvä puhumaan". Puvun olen ostanut Tyynelästä, josta sai oikein hyvää palvelua. Meikki- ja kampausasiaa olen mieki mietiskellyt. Onkohan kellään kokemuksia Vaulasta? Siellä olis vissiin kosmetologikin samassa paikassa niin ei tarvis kovin moneen paikkaan ehtiä. Toinen paikka mitä olen miettinyt on Tuccabaja.

Link to comment
Share on other sites

:) HyväHyväHyvä. Itse tykkään siitä Skysta siksi, ettei tarvi kenenkään tutun tai sukulaisen tehdä yhtään mitään ruokien ja tarjoilun suhteen. Eikä tarvi siivota. Koristelunkin hoitavat. Mitkään teemavärit tai koristeiden näpräämiset ei ole oikein meikäläisen hommia.

Lisäksi hääyötä voi jäädä viettämään samaan paikkaan, kenenkään ei tarvi yöllä lähteä meitä minnekään viemään. Ja osa vieraistakin jää Skylle yöksi.

Soul Woman. Pari ystävääni on laittanut hääkampauksen Vaulassa, ja kauniita oli. Minulla on ihan sama ajatus, että meikki ja kampaus olisi loistava saada samasta paikkaa. Mainitsemiesi lisäksi sellaisia olisivat ainakin M&M, parturi-kampaamo ja kauneushoitola Rovakadun alkupäässä. Kauneusateljee Ainonkadulla, ja aika uusi paikka Beauty For You.  :D

Link to comment
Share on other sites

PikkuJ: Kävin sun hääpäikyllä ihastelemassa suunnitelmiasi. Kovasti näyttäis meillä olevan sama maku ainakin sormusten ja kampausten suhteen  :)

Essy: Kauneusateljeeta olen myös miettinyt. Varmaan pitää kohta alkaa varaileen jos haluaa johonki tiettyyn paikkaan. Mie vain olen sellanen aikoja. Me aiotaan kans hääyöksi Sky Hotellille, ei oo pitkä matka siitä ounasvaaran majalta. Joko ootte varannu vihkimispaikan? Korkalovaaran kappeli on mun mielestä tosi nätti paikka ja korkalovaaran tyttönä muutenkin sydäntäni lähellä. Sulhanen ei vaan lämmennyt tuolle kappelille.

Mie olen alkanu väsäileen päiväkirjaa. On vielä kovin keskeneräinen, mutta jos kiinnostaa niin käykäähän kurkkaamassa.

Link to comment
Share on other sites

Essy: En taida olla niitä aktiivisimpia päiväkirjankirjoittajia.  ::) Kiva että löysit sinne kuitenkin.  :) En ole vielä varannut kampaajaa. Pitäs varmaan pistää toimeksi.

Valokuvaaja meillä on sentään varattuna. Ystävillä on Oulussa valokuvausfirma ja ollaan ainakin suullisesti sovittu kuvauksesta. Ei vaan saada studiokuvia, kun studio on Oulussa ja häät Rovaniemellä  :'( Vähän harmittaa, mutta toivottavasti saadaan nättejä miljöökuvia. Tuleeko mieleen nättejä paikkoja Rovaniemellä? Olen vähän koittanut miettiä, mutta en ole vielä saanut mitään kuningasideaa.

Kävin lakkiaiskuvassa Studio Helenassa Rovaniemellä ja mie ainaki tykkäsin. On ehkä sieltä tyyrimmästä päästä tosin.

Link to comment
Share on other sites

Essy: Varasin kampauksen, meikin ja kynnet KauneusAteljeesta. Heidän kotisivuilta voi kattoo hintoja. Valokuvausta ei olla viel käyty varaamassa.. varmaan piakkoin ja kierretään ja vertaillaan hintoja sun muita eri liikkeissä.. videokuvaus tulee häihin, joten otetaan sit "virallisia" kuvia studios.. Helenaa ja Kuva Liisaa on kovasti kehuttu ainaki...

Link to comment
Share on other sites

Jeps, Kuva-Liisaa olen minäkin kuullut kehuttavan. Tuolla hääkuvaus osiossa siitä olikin keskustellua, käys katsomassa :)

Ehkäpä sinne siis kyselemään. Tuo Beauty4You alkaa vaikuttaa minusta aika hyvältä kampauksen tekoa ajatellen. Taidan soitella sinne. Asiallisilta nettisivuilta löyti heiltä hintatietoja ym.

Nykyisin ainakin minä olen jo niin tottunut löytämään lähes kaiken netistä, että tympii jos ei jollain firmalla olekaan sivuja  :-/

Aika vaativaiseksi olen mennyt, myönnetään  ;)

Kuvaajilla Rovaniemellä on esmes tosi huonosti netissä tietoa. Ainoastaan Ounasfotolla oli sivut ja hinnasto.

Link to comment
Share on other sites

Vai on Studio Helena vaihtamassa omistajaa  :-?

Minä varasin kuvauksen Kuva-Tupaan. Oikein mukavan kuuloinen nainen oli. Ja kuvat saa sisällä ja/tai ulkona, ilmasta riippuen. Pitää vielä koittaa hommata joku kuvaamaan kirkkoon ja mahdollisesti hääpaikallekin, tilannekuvia nääs  ;)

Varasin myös kampaajan ja meikkauksen tuolta Beauty For Yousta. Kohtuullisen täynnä heillä ainakin oli jo kesälauantait.

Skylla käytiin kans eilen katselemassa paikkoja ja kyselemässä niitä, mitä jäi epäselvää. Oikein mahtavalta kuulosti  :-X:D

Link to comment
Share on other sites

Essy, minkä verran teille suurin piirtein tulossa vieraita? Pistin s-postia pari vkoa sitten Skylle sille päällikölle, jonka kanssa häitä on suunniteltu ja tuli viesti takas, et hän on äitiyslomalla ja häntä tuuraa joku toinen.. Pistin sit hälleki viestiä.. Kertoiliko hän sit teille niitä juttuja, miltä tää nainen vaikutti? :) Mitä te saitte sillä reissulla selväks mikä oli epäselvää? ;D Sky on kyl niin kaunis paikka häille :-X

Link to comment
Share on other sites

Essy: ollaankohan yhtä aikaa Beaty 4 Youssa 8.7 :) ?? Meidät vihitään pääkirkossa klo 15 ja taisin olla menossa aamu kymmeneltä meikkiin ja kampaukseen.  :D

Niin hei vaan kaikille! Täällä yksi Roilainen  

Link to comment
Share on other sites

Hei Luminen, sitten ollaan  :D

Mulla on aika yhdeksältä sinne Beauty4youhun, Sarille. Kuvaus olisi yhden aikaan, ja vihkiminen Korkalovaaran kappelissa kello 15  ;)

Eli aika samalla aikataululla mennaan. Hauskaa  :)

PikkuJ: meille tulee noin 60 vierasta. Nainen, jonka kanssa olen koko ajan Skylla  asioinut, on Heli Pirttijärvi. Varasinkin tosin vasta reilu kuukausi sitten.

Kävin pyytämässä tarjouksen, ja sain sen sähköpostiini. Kuulosti hyvältä, ja tein varauksen. Nyt kun käytiin juttelemassa, kyselin  muutamia tarkennuksia.

Eli lastennurkan saa, ja sinne saa tv:n ja videot. Valkokangas ja videotykki löytyy, meinattiin nääs laittaa kuvia slideshowna pyörimään. (Oma kannettava pitää olla) Omaa cd:tä voi soittaa, ja tanssilattia löytyy. Bändin paikka katsottiin myös. Kattoparvekkeelle pääsee juhlan aikana. Ravintolan puolesta koristeluna tulee joka pöytään kukka ja oksa, ja morsius- ja ruokapöytään myös koristeita.

Baaritiski on käytössä, jos vieraat haluaa ostaa juotavaa meidän tarjoamien lisäksi.

Varattiin itselle hääyöpaikaksi Superior-huone, jossa on sauna ja aamupala tuodaan huoneeseen.

Kysyin myös, että koska on valomerkki, ts. koska pitää lähteä. Puolen yön aikaan on kuulemma yleensä lopeteltu.

Pirttijärvi kertoi vielä, että Skylla järjestetään 5-6 häät vuodessa, eli kyllä siellä kokemustakin on.

Varattiin vielä 10 huoneen kiintiö mahdollisia yöpyviä vieraita varten. Pitävät niitä varattuna kesäkuun alkuun meille. Häät siis heinäkuun alussa. Ja varasivat vielä huoneet sieltä maisemapuolelta, niin on ikkunoista hyvät näkymät :)

Link to comment
Share on other sites

Essy: Juu samoja tietoja :) kukathan saa ite valita, he tilaavat.. Mut tuo "valomerkki"-juttu oli kyl vähä eri, mitä meil kerrottu.. Se nainen, joka nyt äippälomal, sano et puol kahteen on rafla auki..? Onkohan se nyt sit muuttunu? Toivottavasti ei :-/ ravintola taitaa aueta vasta klo 16 iltapäiväl..? meil tuli tosa pieni onkelma, ku vihkiminen on klo 14 ja siinähä menee vain puolisen tuntia niin sit on reilu tunti aikaa ennen ku juhlapaikal "saa" mennä.. :-? tuskin pystyy enää siirtää vihkimistä klo 15.. pitää soittaa huomen!

Miten meinaatte juomapuolen hoitaa? Ostatteko omasta puolesta vieraille viiniä tms. jonku verran? melko suolaiset hinnat on, et mie en tiä, raskitaanko ostaa olleskaa viintä, aikuisia kuiten jtn 130.. :D pitääpä tuolle Helille kirjoitella taas ja kysellä pari epäselvää juttua :) pitäs paikan päälläki käyä joku päivä..

Kiitti tiedoista ;)

Link to comment
Share on other sites

Kiitos tervetulotoivotuksista  :D

Mukava kun löytyy "kohtalotovereita" samalta paikkakunnalta. Ja Essyn kanssa saadaan jännittää yhdessä suurta päivää kampaamossa. Jaiks, jännittää jo pelkkä ajattelukin.

Mulla oli koekampaus+meikki jo kuukautta ennen h-hetkeä. Halusin sen hyvissä ajoin  ;D

Kenelle Essy menetty kuvaan? Mä en ole vielä sitä varannut, mutta pitäis hoitaa sekin piakkoin. Ajateltiin joko Kuva Liisaa tai Sarastetta... toivottavasti jommalla kummalla on vielä aika.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...