262 viestiä aiheessa

*


Muokattu: , käyttäjä: tiria

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Raippaluodon sillan kupeessa olevaa Bernys-ravintolaa. Upeat maisemat, hyvä parkkipaikka, isot ja siistit tilat, riittävän tilava invavessa morsiamelle... Ja ennen kaikkea: erittäin mahtava ruoka ja palvelu. Meidän häät oli 14.2.2015 ja voimme sanoa että juhlamme olivat erittäin hyvissä ja ammattimaisissa käsissä! Kirkkona meillä oli idyllinen Raippaluodon kirkko (joka on vino!). Vieraita meillä oli n.90 mutta enemmänkin olisi mahtunut. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikkiin suosittelen Marjo Kupila-Kujanpäätä Pukinkulmasta. Teki onnistuneen meikin ilman koemeikkausta ja vielä mulle, joka ei käytä yleensä kuin vähän ripsaria...

Kampaus oli Inspiksestä, kätevästi meikkaajan vierestä, sielläkin onnistuttiin tekemään mieleinen kampaus.

Kynnet kävin huollattamassa Parcoksessa. Edullinen mutta riittävä mulle.

Kakku tuli Knipsiltä ja täytyy sanoa että arvostan sitä että voi kommunikoida sähköpostilla ja puhelimella eikä tarvi käydä paikanpäällä. Knipsillä tekivät toiveidemme mukaisen juusto/moussekakun vaikka se ei kuulunut heidän valikoimiinsa valmiiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaasalainen morsian täällä hei!

 

Juhlapaikka: Domus Bothnica

Kirkko: Palosaaren kirkko

Morsiuspuku: Facebookin hääkirppiksen kautta uusi Demetrios

Hääkengät ja laukku: Hääkirppikseltä käytetty laukku, samoin yhdet kengät, toiset kengät H&M ballerinat jotka tuunasin blingblingillä ja sitten vielä yhdet poposet Kiinasta :D

Hotelli: Hotel Kantarellis hääyöksi ja vieraille varattu etukäteen majoitusta sekä Sokos Hotel Vaakunasta että Radisson Blu Royalista (vieraita tulee ulkopaikkakunnilta niin paljon..)

Bändi & DJ: Tutun kautta amatööribändi ja loppuillasta musiikkia koneelta jonka nakitan bestmanille taikka yhdelle kaasoista

Kukat, asetelmat ja kimput: Minä ja anoppi touhutaan yhteistuumin :)

Kuljetus: EI OLE! Tähän tarviin apua ja pian! Kaikki alkaa olemaan jo varattuina (15.8.) eikä tunneta tarpeeksi hyvin vaasalaisia firmoja että osaisin etsiä lisää :/ Joten help! Kyseessä siis meidän oma kuljetus kirkolta juhlapaikalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tuo matkahan kirkolta on tosi lyhyt, haluatko silti kuljetukseen jonkun kalliin vuokra-auton? Mulla ajoi samanlaisen matkan eräs ystävä hienolla amerikanraudallaan. Ihan pelkkää muutaman sadan matkaa mä en olisi ottanut kallista vuokra-autoa, mutta tämä ystävä ei paljoa veloittanut ja käytiin tosiaan keskustassa hotellissa ja kuvauksessa myös.

 

Anyways onnea morsiammelle. Mut vihittiin samassa kirkossa, se on tosi hieno ja intiimi kirkko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo siksi en haluisi mitään kallista autoa kun reissu ei ole kovin pitkä, en vaan halua kävelläkään sitä hääpuvussa :D Kun olisikin joku tuttu kellä olisi joku esim amerikanrauta.. Kaikilla tutuilla on joku perus Toyota yms joten ei nyt ehkä ihan kelpaa tälle bridezillalle :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos kiinnostaa niin voisin kysyä tältä mun kuskilta oisko hän vapaa tuolloin , autoja heillä on vissiin useampikin vaihtoehto?

 

Vaasa Open Air tapahtuma on juuri teidän hääpäivänä muuten :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vitsit olisi ihana jos viitsisit kysyä onko se vapaana! 15.8. tosiaan ja klo 16.00 on vihkiminen eli 16.15-17.00 aikalailla olisi se ajoaika) kirkolta kuvaukseen mansikkaniemeen ja sitten siellä 15-20 odottelua kuvauksen ajan (ja auton kanssa kuvailua) ja sitten 17.00 pitääkin olla jo Domus Bothnicalla.

 

Joo toi Open Air on silloin ja sitten joku Hot Rod tapahtuma Sundomissa ja sitten tietty Lasten Liikennepäivä torilla :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysäsen kun saan tilaisuuden. En tosiaan lupaa mitään, meille hän tosiaan teki tämän häälahjana ja ystävänpalveluksena. On aina mahdollista ettei häntä yhtään kiinnosta toimia kuskina tuntemattomille, meillä hän kyllä hoiti homman hienosti.

 

Mitä nyt omasta muistan niin aika tiukka aikataulu teillä. Jos vihkiminen 16.00 ja 17 pitäs olla jo juhlapaikalla. Ja kuvauskin välissä niin aika hurjalta kuullostaa. Meillä meni tunti kuvauksissa. Ja kun vihkiminen oli 15 niin ruoka alkas vasta 17, ja kuvaus ei edes ollut tässä välissä :o Ihan vain vähän pohdittavaa, ei pahalla! Toki jos vihkitilaisuus on vain vartin ja kuvauspaikkakin vieressä niin voi kai tuo onnistuakin, nyt kun pohdin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu siis meillä kuvauksen hoitaa yksi mun työntekijöistä, mennään mansikkasaareen kuvaamaan (alle kilometri kirkolta) muutama otos niin saa vieraat rauhassa siirtyä juhlapaikalle (me jopa nähdään sieltä rannalta siihen juhlapaikalle eli periaatteessa voidaan siellä katsoa milloin itse siirrytään paikalle :D ). Varsinainen kuvaus tapahtuu juhlapaikalla, on tuo Domus Bothnica sen verran hienolla paikalla, mutta täytyy nyt muodon vuoksi käydä muuallakin ottamassa pari otosta :) Noi meidän etäisyydet on niin naurettavan pieniä että ollaan ohjeistettu vieraitakin arvioimaan omaa kävelymatkaansa mihin autonsa haluaa jättää. Kirkolta juhlapaikalle ei ole kuin kilometri :D Niin ja siis vihkiminen tulee lyhyen kaavan mukaan eli 16.20 pitäisi loppua jo.

 

Mutta jep, ei meille ole laskettu mitään ylimääräistä aikaa tuonne :D Koko ilta on muutenkin todella tiukalla aikataululla kun kaikki ohjelma on saatava pois alta ennen kymmentä (jäi miehen serkun häissä harmittamaan kun suurin osa vieraista oli jo lähtenyt ennen häävalssia ja kimpun yms heittoa) niin kerkeää mummutkin sitten näkemään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulisin mielelläni Vaasan papeista, minkälaisia kokemuksia teillä on? :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Isthle: ystäväni sai luvan ajaa autoa tuona päivänä. Voin antaa puh numeron jos haluat neuvotella hänen kanssaan.

 

^ En tiedä muista papeista mutta meillä oli vihkipappina Anne Bexar ja hän on ainakin mahtava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään